• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι
seminar-training

Να εκπαιδεύει κανείς το προσωπικό του ή όχι

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Εάν μια επιχείρηση θέλει να πετύχει, θα χρειαστεί σίγουρα καλά εκπαιδευμένους υπάλληλους. Οι πιο μικρές επιχειρήσεις συχνά δεν περιλαμβάνουν την κατάρτιση των εργαζομένων στον προϋπολογισμό τους όταν πρέπει ειδικά να μειώσουν το κόστος. Πρέπει όμως να αντιληφθούν οτι η εκπαίδευση θα τους κάνει απόσβεση.

Γιατί είναι χρήσιμη η εκπαίδευση;
Κανείς δεν θέλει να εργάζεται σε μια δουλειά χωρίς όραμα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Οι εργαζόμενοι πρέπει να αισθάνονται ότι κάνουν πολύτιμο έργο το οποίο κάνει τη διαφορά για την εταιρεία τους. Αισθάνονται υπέροχα όταν η εταιρεία ξοδεύει χρόνο και προσπάθεια για να τους δώσει κάποια επιπλέον γνώση.
Όταν εφοδιάζετε την ομάδα σας με κατάρτιση, τους βοηθά να κάνουν καλύτερη δουλειά στην τρέχουσα θέση τους και τους προετοιμάζει για μελλοντικές ευθύνες.

Οι μικρές επιχειρήσεις συχνά φοβούνται ότι οι εργαζόμενοι θα τις εγκαταλείψουν μετά από ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα και θα αναζητήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε άλλες εταιρείες, γι ‘αυτό διστάζουν να κάνουν κάτι για να προγραμματίσουν την εκπαίδευση του προσωπικού. Οι εργαζόμενοι που εκπαιδεύονται περιοδικά, έχει παρατηρηθεί οτι συνήθως μένουν περισσότερο με τον εργοδότη τους γιατί έχουν ένα αίσθημα αφοσίωσης που τους κρατάει δεσμευμένους.

Όταν παρακινείτε τους υπαλλήλους σας με ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα, τους κάνετε να αισθάνονται σημαντικοί. Τα χρήματα που ξοδεύετε για την εκπαίδευση των εργαζομένων μπορεί να σας φαίνονται πολλά, αλλά γρήγορα θα ανακτήσετε το κόστος μέσα από την καλύτερη ποιότητα και ταχύτερη εργασία τους.

Πώς να κάνετε μια αποτελεσματική εκπαίδευση;
Εξηγήστε στους εργαζομένους σας ποιες ευκαιρίες κατάρτισης και ανάπτυξης θα τους δώσετε.
Βεβαιωθείτε ότι παρουσιάζετε την εκπαίδευσή σας ως κάτι που πρωτίστως ωφελεί τους ίδιους. Βεβαιωθείτε ότι όλοι στον οργανισμό σας έχουν έναν καθορισμένο ρόλο, ώστε να κατανοήσετε τις δεξιότητες που απαιτούνται για κάθε θέση. Με αυτόν τον τρόπο, θα βοηθηθείτε να διαιρέσετε τα εκπαιδευτικά σας προγράμματα και να παρέχετε στοχευμένη εκπαίδευση σε όλους τους υπαλλήλους σας και να κάνετε το εκπαιδευτικό σας πρόγραμμα ενδιαφέρον και αποτελεσματικό.

Δώστε τους την ευκαιρία να επιλέξουν το είδος της κατάρτισης που τους αρέσει, μέσα από ένα σύστημα πολλαπλής επιλογής κι όχι μόνο εκείνο που η εταιρεία επέλεξε γι ‘αυτούς. Θα εκτιμήσουν την επιλογή περισσότερο από ό,τι νομίζετε.

Για να ολοκληρώσετε τους εκπαιδευτικούς και αναπτυξιακούς στόχους σας, δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε διαφορετικές μεθόδους. Χρησιμοποιήστε τα μέσα του διαδικτύου, καθώς και παρουσίαση μέσα σε τάξη για να τραβήξετε την προσοχή και να αποτρέψετε την πλήξη τους. Θα πρέπει επίσης να αναζητήσετε μη συμβατικούς τρόπους για την παροχή εκπαίδευσης, αν μπορείτε γιατί η ποικιλία μετράει.

Επωφεληθείτε από τις διαθέσιμες εκπαιδευτικές τεχνολογίες που καθιστούν δυνατές τις πρακτικές ευέλικτης κατάρτισης ακόμη και για μικρούς οργανισμούς. Για παράδειγμα, εκπαιδευτικοί ιστότοποι και εφαρμογές της εταιρείας μπορούν να προσελκύσουν τους εργαζόμενους κατά τη διάρκεια του ελεύθερου χρόνου τους. Μιλάμε για ένα εσωτερικό σύστημα τύπου intranet στο οποίο να μπορούν να ανατρέξουν για οτιδήποτε.

Οι εργαζόμενοι μπορούν επίσης να έχουν τη δυνατότητα να επωφεληθούν από μαζικά ανοικτά ηλεκτρονικά μαθήματα και πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης. Η βασισμένη στην τεχνολογία εκπαίδευση είναι αποτελεσματική, φθηνή και βολική, οπότε γιατί να μην το δοκιμάσετε.

Θα πρέπει επίσης να χρησιμοποιήσετε μεθόδους ενδοεπιχειρησιακής κατάρτισης που μεταφέρουν τη γνώση από έμπειρους εργαζομένους στους λιγότερο έμπειρους. Τέτοιες ευκαιρίες μπορούν να χρησιμοποιούν διάφορους βαθμούς δομής και τυπικότητας για να κάνουν τη δουλειά που πρέπει

Δεν μπορείτε να αντέξετε οικονομικά το να μην έχετε ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για τους υπαλλήλους σας. Όταν οι εργαζόμενοι σας έχουν ανάγκη για κατάρτιση με την οποία θα παίρνουν τα εφόδια που χρειάζονται για τις εργασίες τους, καθώς επίσης θα αισθάνονται πολύτιμοι και θα παραμένουν αφοσιωμένοι στην αποστολή και το όραμα της εταιρείας σας.

Συνεχίστε να διδάσκετε στους υπαλλήλους σας και να τους ενθαρρύνετε να αξιοποιούν πλήρωςτις δυνατότητές τους και θα αποκομίζετε τις ανταμοιβές για πολλά χρόνια.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠότε είναι η στιγμή να αναβαθμίσετε έναν υπάλληλο σε προϊστάμενο
Next Article Πως να μην οργανώσετε τη λίστα των κρασιών σας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.