• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ομαδική εργασία

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

Eva MakriBy Eva Makri ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Η καλή ομαδική εργασία βοηθά στην οικοδόμηση του ηθικού μέσα στο χώρο εργασίας, γεγονός που καθιστά τους εργαζόμενους πιο αποδοτικούς, πράγμα που βελτιώνει την κερφδοφορία. Στα τμήματα που παρουσιάζουν εξαιρετική ομαδική εργασία, η επίλυση προβλημάτων είναι ευκολότερη – καθώς όλα τα άτομα που εργάζονται, τα οποία έχουν πικοίλες δεξιότητες και γνώσεις θα συνεργαστούν για να δημιουργήσουν μια λύση.

Χωρίς ομαδική εργασία, είναι δύσκολο να προχωρήσουμε ως επιχείρηση – κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε εκνευρισμούς, διαπληκτισμούς, αίσθηση αδικίας, κακή εξυπηρέτηση και κατ’επέκταση απώλεια πελατών

Το 86% των υπαλλήλων και των στελεχών δηλώνουν ότι οι αποτυχίες στο χώρο εργασίας είναι άμεσο αποτέλεσμα της έλλειψης συνεργασίας ή της ελλιπούς επικοινωνίας.
Αν θέλετε οι υπάλληλοί σας να συνεργάζονται και να παράγουν αποτελέσματα, δείτε μερικές συμβουλές για τη βελτίωση της ομαδικής εργασίας στο επισιτιστικό σας τμήμα.

Χτίστε την ομαδικότητα έξω από τη δουλειά

Ο εξαναγκασμός υπαλλήλων να συμμετέχουν σε δραστηριότητες δημιουργίας ομαδικότητας, είναι επιζήμιος. Αυτό που μπορεί να είναι διασκεδαστικό για έναν ιδιοκτήτη ή έναν υπεύθυνο, μπορεί όμως να είναι βαρετό για έναν υπάλληλο.

Αντί να δημιουργήσετε σεμινάρια δημιουργίας εμπιστοσύνης, ομαδικότητας κλπ, τα μέλη της ομάδας μπορούν να γνωριστούν μεταξύ τους κάπου έξω και να σχηματίσουν δεσμούς που αργότερα θα μεταφέρουν στην καθημερινή τους εργασία. Αντί να βγάζετε προϋπολογισμούς μόνο για εκπαιδευτικά σεμινάρια ομαδικότητας, μπορείτε να κάνετε ένα budget για φαγητό σε ένα άλλο εστιατόριο ή bar ή café που όλοι να διασκεδάσουν και να παρατηρήσουν πως δουλεύουν άλλες επιχειρήσεις.

Ξεκαθαρίστε ρόλους και καθήκοντα

Οι ευθύνες πρέπει να τεκμηριώνονται με σαφήνεια. Αυτή η τεκμηρίωση θα πρέπει να είναι διαθέσιμη σε όλους μέσα σε ένα εγχειρίδιο, έτσι ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να ανατρέξουν σε αυτό σε περίπτωση σύγκρουσης απόψεων σχετικά με τις υποχρεώσεις τους.

Για να αποφευχθεί η σύγχυση και αργότερα η σύγκρουση, κάθε νέος υπάλληλος θα πρέπει να λαμβάνει το έγγραφο αυτό ως μέρος της διαδικασίας ένταξης του.

Αναγνωρίστε τους κάθε καλό που έκαναν

Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε συντροφικότητα, είναι να αναγνωρίσετε επίσημα τα επιτεύγματα των εργαζομένων σας, όταν βέβαια υπάρχουν. Ένα από τα καλύτερα πράγματα για να επαινέσετε τους υπαλλήλους σας είναι για την ομαδική εργασία τους.

Εάν ένα άτομο ξεπεράσει τον ρόλο του για να βοηθήσει την επιχείρηση στο σύνολό της, βεβαιωθείτε ότι θα τιμηθεί γι αυτό. Επίσης, θυμηθείτε να εκτιμήσετε τους υπαλλήλους που προσπαθούν να βοηθήσουν άλλους υπαλλήλους που έχουν ανάγκη, ακόμα κι αν αυτό δεν σχετίζεται με τις καθημερινές τους ευθύνες.

Η ευγνωμοσύνη για την αλτρουιστική συμπεριφορά είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να δημιουργήσετε μια φοβερή, ομαδική κουλτούρα. Όταν έχετε έναν χώρο εργασίας όπου οι άνθρωποι ανταμείβονται για τη βοήθεια του συναδέλφου, η ομαδική εργασία θα βελτιωθεί αισθητά.

Η αναγνώριση μπορεί να έχει τη μορφή φιλοφρόνησης από έναν άμεσο προϊστάμενο, ή ίσως μια ανταμοιβή όπως μια δωροκάρτα ή ένα άλλο δώρο με περιγραφή του επιτεύγματος του.

Δημιουργήστε αποτελεσματική επικοινωνία

Οι εργαζόμενοί σας δεν χρειάζεται να γίνουν οι καλύτεροι φίλοι για να συνεργαστούν αποτελεσματικά μεταξύ τους, αλλά η εξάσκηση της αποτελεσματικής επικοινωνίας είναι απαραίτητη.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να το κάνετε αυτό είναι να ενθαρρύνετε τους υπευθύνους να ακούσουν προσεκτικά το προσωπικό τους και να ζητήσουν ειλικρινή σχόλια.

Εάν οι υπεύθυνοι συμπεριφέρονται με τρόπους που δυσκολεύουν τη ζωή των ομάδων τους, αλλά οι άνθρωποι φοβούνται πολύ να μιλήσουν λόγω του κινδύνου απολύσεως – αυτό θα δημιουργήσει πρόβλημα. Για να συνεργαστεί μια ομάδα, οι επικοινωνίες πρέπει να είναι ανοιχτές και αληθινές

Σε μια έρευνα εργαζομένων στην Αγγλία, το 42% δήλωσε ότι είχε αφήσει μια δουλειά στο παρελθόν λόγω κακού προϊσταμένου.
Εάν οι υπεύθυνοι σας δεν μπορούν να αντέξουν ευγενικές αρνητικές κριτικές χωρίς να τις αισθάνονται ως προσωπική επίθεση, μπορεί να μην είναι κατάλληλοι για διευθυντικούς ρόλους!

Ακούστε τους προσεκτικά

Συχνά, οι εξαιρετικές ιδέες προέρχονται από απρόσμενες πηγές. Προκειμένου να επιτευχθούν οι μακροπρόθεσμοι στόχοι της επιχείρησης, είναι συνετό να ζητάτε ιδέες και σχόλια από όλους τους εμπλεκόμενους. Από τον λαντζέρη έως τον προϊστάμενο. Τις πιο πολλές φορές όταν συγκεντρωνόμαστε για να ανταλλάξουμε ιδέες, επικοινωνούμε με τους πιο ομιλητικούς. Υπάρχουν κι άλλοι όμως που μπορεί να έχουν στο μυαλό τους διαμάντια αλλά δεν μιλούν πολύ όταν βρίσκονται μπροστά σε κοινό.

Γι αυτό προτιμήστε και το σύστημα one – to – one communication για να δώσετε την ευκαιρία και στους πιο ντροπαλούς να μιλήσουν. Αλλιώς δώστε την ευκαιρία να αναρτήσουν κάπου τις ιδέες τους ανώνυμα. Όταν ξέρουν οτι η διοίκηση λαμβάνει σοβαρά υπόψη αυτά τα σχόλια και κάνει τις κατάλληλες αλλαγές τότε δημιουργείται μια εξαιρετική κουλτούρα στο χώρο εργασίας όπου όλοι αισθάνονται πολύτιμοι.

Όταν οι άνθρωποι αισθάνονται πολύτιμοι, συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά.

Η καλή ομαδική εργασία εδραιώνεται όταν υπάρχει μια υγιής κουλτούρα στο χώρο εργασίας, όπου οι υπάλληλοι αντιμετωπίζονται ως ανεξάρτητες οντότητες και επικροτείται η ανοιχτή επικοινωνία.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να ενισχύσετε τη δέσμευση των πελατών με προγράμματα επιβράβευσης
Next Article Πώς να κερδίσετε πίσω τους χαμένους πελάτες
Eva Makri
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.