• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η φιλοσοφία του Bill Marriott Jr και η μίζερη ελληνική πραγματικότητα
Bill Marriott Jr

Η φιλοσοφία του Bill Marriott Jr και η μίζερη ελληνική πραγματικότητα

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Ο διευθύνων σύμβουλος της αλυσίδας, Bill Marriott Jr., ενημερώνει τους υποψηφίους ότι το ξενοδοχείο θέλει να ικανοποιήσει τρεις ομάδες: τους πελάτες, τους υπαλλήλους και τους μετόχους. Μολονότι όλες οι ομάδες είναι εξίσου σημαντικές, τους ρωτάει με ποια σειρά οι ομάδες πρέπει να ικανοποιηθούν.

Οι περισσότεροι υποψήφιοι πέφτουν στην παγίδα και δηλώνουν ότι πρώτη προτεραιότητα αποτελούν οι πελάτες. Ωστόσο, ο Marriott είχε διαφορετική άποψη την οποία και τεκμηρίωνε.

Πρώτα οι υπάλληλοι πρέπει να ικανοποιηθούν.

Αν τους αρέσει η δουλειά τους και αισθάνονται περήφανοι γι’ αυτήν, αν τους παρακινήσεις και τους εκπαιδεύσεις, αν τους προσέξεις, θα εξυπηρετήσουν σωστά τους πελάτες.

Οι ικανοποιημένοι πελάτες θα επιστρέψουν ξανά σε κάποιο από τα ξενοδοχεία της Marriott. Επιπρόσθετα, η αλληλεπίδραση με ικανοποιημένους πελάτες θα κάνει τους υπαλλήλους πιο ικανοποιημένους, με αποτέλεσμα να προσφέρουν ακόμη καλύτερες υπηρεσίες.

Αυτό μεταφράζεται σε ακόμη περισσότερους επαναλαμβανόμενους πελάτες, τουτέστιν αύξηση στην κερδοφορία της εταιρείας, γεγονός που θα ικανοποιήσει τους μετόχους της Marriott.

Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, μπορούμε με ασφάλεια να πούμε ότι ο Marriott είχε δίκιο.

Η φιλοσοφία του Marriott στην Ελλάδα της κρίσης…

Δυστυχώς, όλα αυτά είναι κενό γράμμα για τη συντριπτική πλειονότητα των ελληνικών επιχειρήσεων. Για τους περισσότερους Έλληνες εργοδότες, ο υπάλληλος είναι απλώς ένας ακόμη «αναλώσιμος», ο τελευταίος τροχός της αμάξης.

Δεν προκαλεί καμία έκπληξη ότι τα δύσκολα χρόνια της κρίσης πολλές ελληνικές επιχειρήσεις άδραξαν την ευκαιρία και προχώρησαν σε μειώσεις μισθών, κατάργηση θέσεων εργασίας, περικοπή παροχών και περιορισμό των προγραμμάτων ανάπτυξης και εκπαίδευσης των υπαλλήλων τους. Πρακτικές που αν μη τι άλλο απαξιώνουν τον άνθρωπο, τον οποίον πετάνε σαν «στυμμένη λεμονόκουπα», και πλήττουν την αξιοπρέπειά του.

Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο στο χώρο της εστίασης ο κανόνας είναι να βρούμε ένα παιδί για όλες τις δουλειές, που να εργάζεται 10 και πλέον ώρες κάθε μέρα, με ελάχιστα ρεπό, με μισθούς πείνας, με τα μισά (ή καθόλου) ένσημα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος
Next Article Οι καυτές πέτρες των νομάδων δημιούργησαν το khorkhog
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;

By Vassilios Canellos

Servant leadership τεχνική ηγεσίας ή οξύμωρο σχήμα;

By Vassilios Canellos

Γιατί παραιτούνται τα στελέχη;

By Paraskevi Labropoulou

Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;

By John Protopapadakis

Billboard effect. Τι είναι και πώς επηρεάζει την κερδοφορία ενός καταλύματος

By Paraskevi Labropoulou

Η θέση υπεύθυνου έμεινε ορφανή!

By Vassilios Canellos

Ποιες είναι οι σημερινές προσδοκίες των εργαζομένων

By John Protopapadakis

Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει

By Vassilios Canellos

Search Engine Optimization για ξενοδοχεία

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;
  • Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία
  • Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι
  • Black list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα
  • Servant leadership τεχνική ηγεσίας ή οξύμωρο σχήμα;

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;
  • Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία
  • Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι
  • Black list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.