Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει απαραίτητη
εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών

Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει απαραίτητη

Eva MakriBy Eva Makri ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 2 Mins Read

Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών θα γίνει με τον καιρό απαραίτητη. Η εξατομίκευση στην εμπειρία των πελατών σημαίνει το σχεδιασμό ή την παραγωγή υπηρεσιών και προϊόντων για την κάλυψη των ατομικών απαιτήσεων του πελάτη. Πιθανότατα γνωρίζετε ήδη την ανάγκη για την εξατομίκευση μάρκετινγκ.

Η εξατομίκευση ξεκινά με το “Γεια σου, Νίκο” στα newsletter σας φτάνει έως τις εξατομικευμένες προσφορές και υπηρεσίες. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αναπτύξετε το κοινό σας και να ενισχύσετε την πρόσκτηση νέων πελατών, καθώς και τη διατήρηση των υπαρχόντων.

Τα τελευταία χρόνια το 33% των καταναλωτών που εγκατέλειψαν μια επιχειρηματική σχέση, το έκαναν επειδή η έλειπε η εξατομικευμένη προσέγγιση.

Ενώ η εξατομίκευση υπήρξε μια καυτή τάση τα τελευταία χρόνια, οι ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικής ζωής έχουν επίσης αυξηθεί.

Ποιο είναι πιο σημαντικό: απόρρητο ή εξατομίκευση;

Ως πελάτες, θέλουμε οι επιχειρήσεις να γνωρίζουν τις ανάγκες μας και να προτείνουν υπηρεσίες και περιεχόμενο, αλλά όταν οι εταιρείες φαίνεται να έχουν όλες αυτές τις γνώσεις, φρικάρουμε και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να συνεργαστούμε μαζί τους.

Ένα μεγάλο μέρος των καταναλωτών εκτιμά ιδιαίτερα τις εξατομικευμένες εμπειρίες που αποκτούν.

Η εξατομίκευση των παρεχομένων υπηρεσιών είναι παντού γύρω μας. Το Netflix δεν θα ήταν τόσο επιτυχημένο όσο είναι, χωρίς την έξυπνη στόχευση που κάνει. Όμως υπάρχουν και ανησυχίες για το απόρρητο. Επομένως, τόσο οι επιχειρήσεις όσο και οι καταναλωτές πρέπει να εξελίξουν τους τρόπους εργασίας τους. Οι πελάτες πρέπει να δώσουν μεγαλύτερη προσοχή σε αυτά που συμφωνούν και να αναλάβουν την ευθύνη για την κοινοποίηση των πληροφοριών τους μέσω της συγκατάθεσης τους στα διάφορα site.

Μπορεί να σας αρέσει:  Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

Αυτό όμως είναι δυνατό μόνο όταν οι επιχειρήσεις προσπαθήσουν να είναι πιο διαφανείς όταν πρόκειται για τη χρήση δεδομένων πελατών.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να διεκδικείς αποτελεσματικά τα θέλω και τις ανάγκες σου, με αυτοπεποίθηση και σεβασμό;
Next Article The Golden Rule. Ο Χρυσός Κανόνας των Four Seasons
Eva Makri
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

H Εύα Μακρή είναι καταξιωμένο στέλεχος του Τουρισμού σε μεγάλη Ξενοδοχειακή αλυσίδα του εξωτερικού. Έχει σπουδές, International Tourism Management από το Glasgow Caledonian University. Εχει πολλά χρόνια προϋπηρεσίας στον χώρο της Εστίασης αλλά και μεγάλη πείρα ευρύτερα στο κομμάτι του Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

6 Mins Read

Customer Journey – Η πορεία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο

3 Mins Read

Positive Feedback. Η δύναμη της θετικής ανατροφοδότησης στον εργασιακό χώρο

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.