• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Δύο άγνωστα οφέλη όταν απαντάμε στις κριτικές
Πρέπει να απαντάμε στις κριτικές

Δύο άγνωστα οφέλη όταν απαντάμε στις κριτικές

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΚΡΙΤΙΚΕΣ

Ποια είναι τα οφέλη που αποκομίζουμε όταν απαντάμε στις κριτικές; Διαβάζοντας το άρθρο θα δούμε τα άγνωστα οφέλη που μπορούμε να μετατρέψουμε σε πλεονέκτημα την κακή κριτική.

Πρόσφατη μελέτη διαπίστωσε ότι η μέση βαθμολογία στις αξιολογήσεις (reviews) αυξάνεται -όχι επειδή οι καταναλωτές είναι περισσότερο ικανοποιημένοι με την επιχείρηση- αλλά επειδή οι δυσαρεστημένοι πελάτες είναι λιγότερο πιθανό να δημοσιεύσουν αβάσιμα αρνητικά σχόλια. Επιπλέον, ακόμη και οι αρνητικές κριτικές ”βελτιώνονται” επειδή τείνουν να είναι μεγαλύτερες σε έκταση και πιο εποικοδομητικές.

Οι συντάκτες της έρευνας αυτής εξέτασαν δεκάδες χιλιάδες κριτικές και απαντήσεις ξενοδοχείων από το TripAdvisor. Περίπου μία στις τρεις κριτικές στην πλατφόρμα λαμβάνει απάντηση από τη διοίκηση του ξενοδοχείου και πλέον όλο και περισσότεροι διευθυντές υιοθετούν την πρακτική αυτή.

Η μελέτη διαπίστωσε ότι όταν απαντάμε στις κριτικές, τα ξενοδοχεία λαμβάνουν 12% περισσότερες κριτικές και οι βαθμολογίες τους βελτιώνονται κατά μέσο όρο κατά 0,12 αστέρια.

Στην περίπτωση του TripAdvisor αυτή η «ισχνή» αύξηση ίσως να αποδειχθεί ευεργετική, καθώς αν από τα 4,20 (που μεταφράζεται ως 4 αστέρια) πάμε στα 4,32, θα έχουμε κερδίσει μισή μονάδα (4,5 αστέρια, μέσα από την στρογγυλοποίηση).

Η μελέτη διερευνά επίσης γιατί οι αξιολογήσεις αυξάνονται όταν οι διαχειριστές αρχίζουν να ανταποκρίνονται. Εντέλει αποδείχθηκε ότι όταν οι επιχειρήσεις διαβάζουν και απαντούν στις κριτικές, οι δυσαρεστημένοι πελάτες διστάζουν περισσότερο να γράψουν αβάσιμη κριτική, οδηγώντας έτσι άμεσα σε υψηλότερες βαθμολογίες.

Ωστόσο, την ίδια στιγμή άλλοι πελάτες μπορεί να αποφασίσουν να κάνουν τα αρνητικά σχόλιά τους πιο ουσιαστικά όταν οι διευθυντές τους ακούνε. Πράγματι, η μελέτη διαπιστώνει ότι ενώ οι αρνητικές κριτικές γίνονται λιγότερο συχνές όταν οι διαχειριστές απαντούν, γίνονται επίσης πιο μακροσκελείς (τουτέστιν πιο εποικοδομητικές).

Εν κατακλείδι, σύμφωνα πάντα με τη μελέτη, όταν οι επιχειρήσεις αρχίσουν να απαντούν σωστά στις κριτικές, θα γίνουν αποδέκτες περισσότερων κριτικών (σ.σ. έτσι δείχνουν ότι νοιάζονται και ταυτόχρονα παρακινούν τους υπολοίπους να γράψουν θετική κριτική), αλλά και λιγότερων αρνητικών (σ.σ. οι οποίες ωστόσο θα είναι πιο μακροσκελείς, δίνοντας την ευκαιρία στην εταιρεία να διορθώσει τα κακώς κείμενα).

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;
Next Article Απλοί τρόποι οργάνωσης της της κουζίνας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Πώς χειριζόμαστε την απειλή για αρνητική κριτική;

By John Protopapadakis

Κριτικές. Το όπλο των κακοπροαίρετων

By John Protopapadakis

Τακτικοί πελάτες – πως μπορούν να μας παραπλανήσουν

By John Protopapadakis

4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor

By Vassilios Canellos

Τι ζητούν περισσότερο στα επαγγελματικά ταξίδια οι πελάτες

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.