Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Charles Schwab. Πώς εκτόξευσε την παραγωγικότητα του προσωπικού του;
Charles Schwab

Charles Schwab. Πώς εκτόξευσε την παραγωγικότητα του προσωπικού του;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ 2 Mins Read

Στις αρχές του 20ού αιώνα ο βιομήχανος χάλυβα Charles Schwab συναντήθηκε με έναν διευθυντή εργοστασίου, του οποίου οι άνθρωποι δεν ήταν ιδιαίτερα παραγωγικοί. «Πώς γίνεται», τον ρώτησε ο Schwab, «ένας τόσο ικανός διευθυντής όπως εσείς να μην μπορεί να κάνει αυτό το εργοστάσιο να βγάλει αυτό που πρέπει;».

«Δεν ξέρω», απάντησε ο διευθυντής. «Έχω καλοπιάσει τους άντρες, τους έχω πιέσει, τους έχω βρίζει, τους έχω απειλήσει. Αλλά τίποτα δεν πιάνει. Απλώς δεν είναι παραγωγικοί».

Αυτή η συζήτηση έγινε στο τέλος της ημέρας, λίγο πριν από την έναρξη της νυχτερινής βάρδιας. Ο Charles Schwab ζήτησε από τον διευθυντή ένα κομμάτι κιμωλία και, στη συνέχεια, απευθυνόμενος στον πλησιέστερο εργάτη, ρώτησε: «Πόσες “φορτώσεις” έκανε η βάρδια σας σήμερα;»

«Έξι», απαντάει αυτός.

Χωρίς άλλη λέξη, ο Schwab έγραψε με κιμωλία ένα ευμεγέθες εξάρι στο πάτωμα και απομακρύνθηκε.

Όταν ήρθε η νυχτερινή βάρδια, πρόσεξε το νούμερο «6» και ρώτησε τι σήμαινε.

«Το μεγάλο αφεντικό ήταν εδώ σήμερα», είπαν οι άνθρωποι της ημέρας. «Μας ρώτησε πόσες “φορτώσεις” κάναμε και του είπαμε έξι. Το έγραψε με κιμωλία στο πάτωμα».

Το επόμενο πρωί ο Schwab περπάτησε ξανά μέσα στο μύλο. Η νυχτερινή βάρδια είχε σβήσει το «6» και το είχε αντικαταστήσει με ένα μεγάλο «7».

Όταν η πρωινή βάρδια πήγε για δουλειά το επόμενο πρωί, είδε ένα μεγάλο «7» με κιμωλία στο πάτωμα. Η πρωινή βάρδια έβαλε τα δυνατά της… Οταν έφυγαν εκείνο το βράδυ, άφησαν πίσω τους ένα τεράστιο, καμαρωτό «10».

Σύντομα, αυτός ο μύλος, που είχε μείνει πίσω στην παραγωγή, έβγαζε περισσότερη δουλειά από οποιονδήποτε άλλο μύλο του εργοστασίου».

Μπορεί να σας αρέσει:  Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager

Η παρέμβαση του Schwab, αν και αμελητέα, είχε τόσο μεγάλο αποτέλεσμα για διάφορους λόγους. Πρώτον, παρείχε στην ομάδα αναγνώριση των προσπαθειών της από τον ανώτερο ηγέτη. Αφετέρου, παρείχε μια πρόκληση, έναν μετρήσιμο στόχο που έπρεπε να επιτύχει προκειμένου να κερδίσει.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΛάθη ηγεσίας που οδηγούν σε χαμηλή παραγωγικότητα και παραιτήσεις
Next Article Δεξίωση Γάμου σε Ξενοδοχείο, τι να προσέξεις;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

6 Mins Read

Customer Journey – Η πορεία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

3 Mins Read

Success Trap. Τι είναι και πώς μπορεί να εξελιχθεί σε “παγίδα θανάτου”

2 Mins Read

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

2 Mins Read

5 συμβουλές για έναν καλό espresso

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

5 Mins Read

Τι είναι ένα Profit & Loss Statement για το εστιατόριο ή το bar

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.