• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Λάθη ηγεσίας που οδηγούν σε χαμηλή παραγωγικότητα και παραιτήσεις
people-2568951

Λάθη ηγεσίας που οδηγούν σε χαμηλή παραγωγικότητα και παραιτήσεις

Sofia BanagiBy Sofia Banagi ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Τι δεν κάνει έναν υπάλληλο παραγωγικό; Ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι εργοδότες και οδηγούν τους καλύτερους σε παραίτηση;

Οι εργαζόμενοι όπως και κάθε άνθρωπος αισθάνεται ευχαρίστηση όταν μπορεί να εξελίσσεται και να εκφράζει δημιουργικά τις ικανότητες του.

Δυστυχώς πολλές φορές αυτό δεν είναι εφικτό γιατί είτε δεν υπάρχουν Manager σωστά καταρτισμένοι για την διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού είτε οι ίδιοι εργοδότες επιθυμούν να έχουν διαρκώς τον έλεγχο και δεν είναι ανοιχτοί σε νέες προσεγγίσεις. Αποτέλεσμα οι ικανοί εργαζόμενοι να παραιτούνται.

Τελικά τι κάνει έναν υπάλληλο μη παραγωγικό;
Τίποτα δεν “καίει” περισσότερο έναν παραγωγικό υπάλληλο από τον φόρτο εργασίας. Με τη συγκεκριμένη τακτική δεν αυξάνεται η παραγωγικότητα. Οι καλοί εργαζόμενοι χρειάζονται χρόνο και ανάπαυση για να φορτίζουν τις ενεργειακές τους μπαταρίες.

Δεν αναγνωρίζουν και δεν επιβραβεύουν τους εργαζόμενους τους. Είναι πολύ συχνό λάθος πως υποτιμάται η Δύναμη ενός Μπράβο ή ενός φιλικού χτυπήματος στην πλάτη. Να θυμάστε ότι οι άνθρωποι όσο πετυχημένοι και αν είναι χρειάζονται αναγνώριση και επιβράβευση.

Κακές Εργασιακές σχέσεις εργοδότη και εργαζόμενου οδηγούν στην έξοδο από την εργασία πάνω από το 50% σύμφωνα με Αμερικάνικες μελέτες. Οι επιτυχημένες επιχειρήσεις μικρές ή μεγάλες χρειάζονται ανθρώπους με συναισθηματική νοημοσύνη.

Προσλαμβάνουν εργαζομένους ή δίνουν προαγωγή σε άτομα λιγότερα ικανά. Οι καλοί εργαζόμενοι χρειάζονται να συνεργάζονται με δημιουργικά, ικανά και ώριμα γιατί ο μέσος άνθρωπος περνάει πάνω από το μισό της ζωής του στην εργασία του.

Δεν αφήνουν τους ανθρώπους να ακολουθούν το πάθος τους. Οι άνθρωποι όταν τους δίνεται η ελευθερία να εκφράσουν αυτό που επιθυμούν, η παραγωγικότητα τους αυξάνεται.

Αν συνεχώς εγκλωβίζεις έναν εργαζόμενο στα κουτάκια σου το μόνο που θα κατορθώσεις μετά από ένα χρονικό διάστημα να οδηγήσεις έναν ικανό υπάλληλο σε μια άλλη εταιρεία.

Ο κάθε άνθρωπος είναι Μοναδικός και χρειάζεται να τον ακούς!!

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτηθεί και να διδαχθεί
Next Article 7 σημάδια που καταδεικνύουν ότι η εξυπηρέτηση στο εστιατόριό σας χωλαίνει
Sofia Banagi
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

H Σοφία Μπαναγή είναι Life Coach ειδικευμένη στην ανάπτυξη της προσωπικής επωνυμίας (Personal Branding) και της προπονητικής εταιρειών (Corporate Coaching) Αναλαμβάνει ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα αλλά και εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν προγράμματα για υψηλόβαθμα στελέχη ή προσωπικό. Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων στο IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.