Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager
bar-manager

Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΠΑΡ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ 7 Mins Read

Ένας εξαιρετικός Bar Manager γνωρίζει πολύ περισσότερα από το πώς να κάνει εκπληκτικά κοκτέιλ. Ξέρει πώς να διαχειρίζεται τα αποθέματα, το προσωπικό, το μενού, τους πελάτες και τις πωλήσεις.

Σε αυτή την ανάρτηση θα σας εξηγήσουμε πώς να βρείτε τον κατάλληλο. Θα μοιραστούμε ποια προσωπικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχει και τι είδους εμπειρία πρέπει να συγκεντρώνει.

Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε μερικές τυπικές ερωτήσεις συνέντευξης που θα σας βοηθήσουν να κάνετε για να εξάγετε καλύτερα τα συμπεράσματα σας.

Προσωπικά χαρακτηριστικά του Bar Manager
Ο υποψήφιος, μπορεί να έχει ένα μακρύ βιογραφικό σημείωμα, αλλά θα πρέπει να διαθέτει και την κατάλληλη προσωπικότητα για την εργασία. Χρειάζεται ένα μείγμα κοινωνικής νοημοσύνης, οργανωτικών δεξιοτήτων, προσοχής στη λεπτομέρεια καθώς και κάποια στοιχεία κατανόησης της επιχειρηματικότητας για να μπορεί να μπαίνει νοητά στη θέση του ιδιοκτήτη.

Ψύχραιμος υπό πίεση
Οι καλύτεροι Bar Managers είναι ήρεμοι όταν βρίσκονται στα κάρβουνα, ανεξάρτητα από το πόσο πιεστική είναι η βάρδια. Αντιμετωπίζουν καλά το άγχος και κάνουν ό,τι πρέπει να γίνει, είτε αυτό σημαίνει να μπουν για λίγο μέσα και να βοηθήσουν αν αρχίσει να ξεφεύγει η κατάσταση, ή ακόμα και να βρουν Plan B αν ένας υπάλληλος τους τηλεφωνήσει εντελώς απροσδόκητα για να τους πει οτι δεν θα έρθει.

Διπλωμάτης και ετοιμόλογος
Σε μια δύσκολη βάρδια είναι πιθανό λόγω της πίεσης, το προσωπικό να συγκρουστεί για ασήμαντους λόγους. Ο υπεύθυνος του μπαρ σας πρέπει να είναι σε θέση να διαχέει τις συναισθηματικές συγκρούσεις και να κατευθύνει το προσωπικό στη δουλειά, υποβαθμίζοντας αυτό που συνέβη, τουλάχιστον για εκείνη τη στιγμή. Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να πάρει την κατάσταση στα χέρια του αν παραπονεθεί κάποιος πελάτης ώστε να το λύσει με τον καλύτερο τρόπο και να ελευθερώσει τον υπάλληλο του από αυτό το έργο ώστε να ασχοληθεί με τις παραγγελίες του.

Πολυπράγμων
Πρέπει να μπορεί να βλέπει την κίνηση της δουλειάς, να παρακολουθεί τον τρόπο εργασίας, να μυρίζεται τη συναισθηματική φόρτιση κι όλα αυτά την ώρα που δέχεται ερωτήσεις πάσης φύσεως από το προσωπικό

Δημιουργικός
Ο Bar Manager θα είναι πιθανότατα αρμόδιος για τη δημιουργία του καταλόγου των ποτών. Θα πρέπει να σκέφτεται δημιουργικά σχετικά με τις συνταγές κοκτέιλ ενώ θα πρέπει να είναι ενήμερος για τις τελευταίες τάσεις σε κοκτέιλ, μπύρες, οινοπνευματώδη ποτά και κρασιά.

Ήμουν καλός Bartender και καλός σερβιτόρος κάποτε. Νομίζω αυτή ήταν η πραγματική Δραματική Σχολή μου – Nick Frost

Να είναι δάσκαλος
Οι μεγάλοι υπεύθυνοι του bar πρέπει να είναι φανατικοί με την εκπαίδευση. Πρέπει να είναι σε θέση να μεταδίδουν γνώση στο προσωπικό τους ώστε να αποκτήσουν εφόδια που δεν είχαν πριν. Έτσι όλοι μαζί θα αποκτήσουν μια κοινή φιλοσοφία, έναν κοινό τρόπο δουλειάς και θα δουλεύουν σαν μια ρυθμισμένη καλά λαδωμένη μηχανή.

Μπορεί να σας αρέσει:  Τι χρειάζεστε για λαμβάνετε άριστες κριτικές;

Ενέργεια και αντοχή
Στο επάγγελμα αυτό, μιλάμε για μακριές βάρδιες, περίεργες ώρες ίσως, πιεστικές βραδιές, αναπάντεχα συμβάντα. Ολο αυτό μπορεί να συνεχίζεται για εβδομάδες και μήνες. Ο Bar Manager πρέπει να έχει αντοχή.

Καλός ακροατής
Πρέπει να γνωρίζει πότε πρέπει να μιλήσει λιγότερο και να ακούσει περισσότερο. Βασικό σε κάθε θέση που εμπλέκεται με την εξυπηρέτηση πελατών, ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει τι του λένε πραγματικά οι πελάτες και το προσωπικό. Θα πρέπει να καλός ακροατής για να κατανοεί πλήρως τα θέματα και να τα επιλύει αποτελεσματικά.

Επίλυση προβλημάτων
Όπως αναφέραμε ακριβώς από πάνω, πρέπει να επιλύει προβλήματα. Όταν ένα ποτό τελειώσει, όταν το χαρτί του POS μπλεχτεί και δεν βγει απόδειξη, όταν σχηματιστούν ουρές, οι υπεύθυνοι των μπαρ πρέπει να ξέρουν πώς να λύσουν ένα πρόβλημα αμέσως και να λάβουν μέτρα για να βεβαιωθούν ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά.

Να έχει τη νοοτροπία του επικεφαλής της ομάδας
Οι υπεύθυνοι των μπαρ πρέπει να είναι τόσο ενθαρρυντικοί όσο και υποστηρικτικοί.Ο κάθε υπεύθυνος έχει το δικό του στυλ ηγεσίας. Ωστόσο η καλλιέργεια μιας υγιούς ομάδας σημαίνει να καθοδηγεί με το παράδειγμα, να διατηρεί τις αξίες της επιχείρησης και να ενεργεί ως υποστηρικτικός και δίκαιος υπεύθυνος για κάθε μέλος του προσωπικού του μπαρ χωρίς διαχωρισμούς και μεροληψία.

Το δύσκολο κομμάτι του να είσαι Bartender είναι να μάθεις να ξεχωρίζεις ποιος είναι πιωμένος και ποιος είναι απλά χαζός – Richard Braunstein

Επιχειρηματικό μυαλό
Πρέπει να γνωρίζει, για παράδειγμα, ότι ο σωστός προγραμματισμός αφορά τόσο την ορθολογιστική συγκράτηση του κόστους εργασίας, όσο και τη σωστή διαχείριση των πόρων. Πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση των αποθεμάτων δεν αφορά μόνο το γέμισμα του ψυγείου, αλλά και την ανάλυση της ζήτησης και της κατανάλωσης.Δεν πρέπει να στοκάρει υλικό που δεν θα χρησιμοποιηθεί σύντομα, ή να συγκεντρώνει αναλώσιμα που μπορεί να βγουν σε φθορά πριν να χρησιμοποιηθούν.

Μπορεί να σας αρέσει:  Tiki Cocktails με άρωμα Πολυνησίας

Ερωτήσεις που μπορείτε να του κάνετε στη συνέντευξη
Τώρα που έχετε κατανοήσει ποια είναι τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του Bar Manager μπορείτε να κάνετε κάποιες ερωτήσεις που θα ξεδιπλώσουν μερικά πιο συγκεκριμένα πράγματα και θα σας βοηθήσουν να χωρίσετε την ήρα από το σιτάρι.

1. Ποιες είναι οι μέθοδοι διαχείρισης σας;
Θυμηθείτε: ψάχνετε για κάποιον που είναι δάσκαλος, δημιουργός σχέσεων, ακροατής, ομαδικό πνεύμα, η φωνή της λογικής και ηγέτης ταυτόχρονα. Αυτή η ερώτηση θα σας δείξει πώς ο υποψήφιος, βλέπει τον εαυτό του μέσα σε μια ομάδα εργασίας.

2. Ποιό είναι το πιο σημαντικό σας επίτευγμα που κάνατε σε μια επιχείρηση;
Αυτή η ερώτηση του δίνει την ευκαιρία να μιλήσει για τον εαυτό του χρησιμοποιώντας κάποια νούμερα και κάποια άλλα στοιχεία. Θα σας δείξει αν η δουλειά του βασίζεται σε αριθμούς.

3. Βρίσκεστε σε μια κατάσταση:
Ο μπάρμαν, σερβίρει έναν πελάτη που έχει πιει πολύ και δείχνει να ξεφεύγει. Πώς θα αντιμετωπίσετε την κατάσταση;
Θα αναζητήσετε δύο πράγματα εδώ: μια βραχυπρόθεσμη και μια μακροπρόθεσμη απάντηση. Πώς ο υποψήφιος χειρίζεται την κατάσταση αυτή τη στιγμή και πώς θα εκπαιδεύσει τον μπάρμαν να αποτρέψει αυτό το σενάριο ξανά στο μέλλον;

4. Εάν έπρεπε να προσλάβετε έναν μπάρμαν, ποιες είναι οι τρεις καλύτερες ιδιότητες που θα αναζητούσατε σε αυτόν και γιατί;
Αυτό που κάποιος θα ψάξει να βάλει στην ομάδα του είναι μια άμεση αντανάκλαση των δικών του ιδιοτήτων. Η απάντησή τους σας λέει πως είναι ο ίδιος και θα δείτε αν ταιριάζει με τη φιλοσοφία της επιχείρησης σας.

5. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να φτιάξετε και να γαρνίρετε ένα Μανχάταν;
Ένα παγκοσμίως γνωστό cocktail είναι κάτι που θα σας δείξει την κλασσική του γνώση κι αν είναι ένα άτομο που ακολουθεί μόνο τις τάσεις της εποχής χωρίς να έχει ασχοληθεί με την κλασσική βιβλιογραφία του μπαρ. Θα μπορούσε να είναι ένα Martini ή μια Margarita

Μπορεί να σας αρέσει:  Η αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτηθεί και να διδαχθεί

6. Εάν ένας πελάτης διαμαρτυρηθεί ότι το ποτό του είναι πολύ ελαφρύ, τι θα κάνετε;
Αυτή η ερώτηση είναι σχετική με τη διπλωματία. Θα φανεί αν θα μπορέσει να κρατήσει ένα επίπεδο συσχετισμού ανάμεσα στη γραμμή της επιχείρησης και την ικανοποίηση του δυσαρεστημένου πελάτη.

Ο επαγγελματίας Bartender είναι κάποιος που βγάζει τον καλύτερο εαυτό του ακόμα και όταν δεν νιώθει καθόλου έτσι – Bruce Tomlinson

7. Αν διαπιστώσετε ότι ένας μπάρμαν έχει κακή απόδοση πως θα τον διαχειριστείτε; Τι θα κάνετε αν δεν βελτιωθεί;
Αυτό θα σας δείξει αν αυτός ο υποψήφιος είναι αρωγός της κοινής προσπάθειας για βελτίωση, αν έχει φιλοσοφία εκπαιδευτή, ή αν είναι αυστηρός και απότομος

8. Τι θα κάνατε αν εξαφανιζόταν αδικαιολόγητα ένα μπουκάλι;
Πρέπει να δείτε πως θα αντιδράσει αν δει οτι υπάρχει πρόβλημα διαρροής ή κλοπής. Θα συνταχθεί με το συμφέρον της επιχείρησης; Θα προσπαθήσει να βρει τον ένοχο; Θα βάλει πιο στενές διαδικασίες για να το αποτρέψει στο μέλλον;

9. Τσακώθηκαν δύο υπάλληλοι και ζητούν να πάνε σε αντίθετες βάρδιες. Πως θα το αντιμετωπίσετε;
Η σύγκρουση μεταξύ μελών του προσωπικού είναι αναπόφευκτη: πώς θα μπορούσε αυτός ο υποψήφιος να διατηρήσει το προσωπικό ευτυχισμένο, να διασφαλίσει οτι δεν θα ξαναγίνει και να μην αποδυναμώσει μια βάρδια αν και οι δύο είναι δυνατοί υπάλληλοι;

Κανείς δεν είναι τέλειος. Αλλού θα είναι πιο καλός και αλλού θα υστερεί λιγάκι. Πως λοιπόν θα βρείτε τον κατάλληλο Bar Manager; Δεν θα είναι τόσο δύσκολο. Αναζητήστε κατά κύριο λόγο τον άνθρωπο που δείχνει ενθουσιασμό. Όταν υπάρχει ενθουσιασμός, σημαίνει οτι υπάρχει και αγάπη για αυτό που κάνει. Αν νιώθει και λίγο δάσκαλος και λίγο ομαδάρχης και ενδιαφέρεται για το κοινό καλό του τμήματος, τότε μάλλον θα μπορέσετε να καταλήξετε σε σωστή επιλογή

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΨαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ
Next Article Τρόποι για να αυξήσετε δραστικά την παραγωγικότητα σας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership Certificate" μέσω του eCornell - Cornell University. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων και στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO).Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing.Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

3 Mins Read

Επένδυσε στον εαυτό σου

3 Mins Read

Πως να νικήσεις τη χαμηλή αυτοεκτίμηση

5 Mins Read

Τι είναι ένα Profit & Loss Statement για το εστιατόριο ή το bar

6 Mins Read

Βήματα και στάδια στην επαγγελματική εξέλιξη του Bar

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.