• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager
bar-manager

Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Ένας εξαιρετικός Bar Manager γνωρίζει πολύ περισσότερα από το πώς να κάνει εκπληκτικά κοκτέιλ. Ξέρει πώς να διαχειρίζεται τα αποθέματα, το προσωπικό, το μενού, τους πελάτες και τις πωλήσεις.

Σε αυτή την ανάρτηση θα σας εξηγήσουμε πώς να βρείτε τον κατάλληλο. Θα μοιραστούμε ποια προσωπικά χαρακτηριστικά θα πρέπει να έχει και τι είδους εμπειρία πρέπει να συγκεντρώνει.

Στη συνέχεια, θα σας δώσουμε μερικές τυπικές ερωτήσεις συνέντευξης που θα σας βοηθήσουν να κάνετε για να εξάγετε καλύτερα τα συμπεράσματα σας.

Προσωπικά χαρακτηριστικά του Bar Manager
Ο υποψήφιος, μπορεί να έχει ένα μακρύ βιογραφικό σημείωμα, αλλά θα πρέπει να διαθέτει και την κατάλληλη προσωπικότητα για την εργασία. Χρειάζεται ένα μείγμα κοινωνικής νοημοσύνης, οργανωτικών δεξιοτήτων, προσοχής στη λεπτομέρεια καθώς και κάποια στοιχεία κατανόησης της επιχειρηματικότητας για να μπορεί να μπαίνει νοητά στη θέση του ιδιοκτήτη.

Ψύχραιμος υπό πίεση
Οι καλύτεροι Bar Managers είναι ήρεμοι όταν βρίσκονται στα κάρβουνα, ανεξάρτητα από το πόσο πιεστική είναι η βάρδια. Αντιμετωπίζουν καλά το άγχος και κάνουν ό,τι πρέπει να γίνει, είτε αυτό σημαίνει να μπουν για λίγο μέσα και να βοηθήσουν αν αρχίσει να ξεφεύγει η κατάσταση, ή ακόμα και να βρουν Plan B αν ένας υπάλληλος τους τηλεφωνήσει εντελώς απροσδόκητα για να τους πει οτι δεν θα έρθει.

Διπλωμάτης και ετοιμόλογος
Σε μια δύσκολη βάρδια είναι πιθανό λόγω της πίεσης, το προσωπικό να συγκρουστεί για ασήμαντους λόγους. Ο υπεύθυνος του μπαρ σας πρέπει να είναι σε θέση να διαχέει τις συναισθηματικές συγκρούσεις και να κατευθύνει το προσωπικό στη δουλειά, υποβαθμίζοντας αυτό που συνέβη, τουλάχιστον για εκείνη τη στιγμή. Πρέπει επίσης να είναι σε θέση να πάρει την κατάσταση στα χέρια του αν παραπονεθεί κάποιος πελάτης ώστε να το λύσει με τον καλύτερο τρόπο και να ελευθερώσει τον υπάλληλο του από αυτό το έργο ώστε να ασχοληθεί με τις παραγγελίες του.

Πολυπράγμων
Πρέπει να μπορεί να βλέπει την κίνηση της δουλειάς, να παρακολουθεί τον τρόπο εργασίας, να μυρίζεται τη συναισθηματική φόρτιση κι όλα αυτά την ώρα που δέχεται ερωτήσεις πάσης φύσεως από το προσωπικό

Δημιουργικός
Ο Bar Manager θα είναι πιθανότατα αρμόδιος για τη δημιουργία του καταλόγου των ποτών. Θα πρέπει να σκέφτεται δημιουργικά σχετικά με τις συνταγές κοκτέιλ ενώ θα πρέπει να είναι ενήμερος για τις τελευταίες τάσεις σε κοκτέιλ, μπύρες, οινοπνευματώδη ποτά και κρασιά.

Ήμουν καλός Bartender και καλός σερβιτόρος κάποτε. Νομίζω αυτή ήταν η πραγματική Δραματική Σχολή μου – Nick Frost

Να είναι δάσκαλος
Οι μεγάλοι υπεύθυνοι του bar πρέπει να είναι φανατικοί με την εκπαίδευση. Πρέπει να είναι σε θέση να μεταδίδουν γνώση στο προσωπικό τους ώστε να αποκτήσουν εφόδια που δεν είχαν πριν. Έτσι όλοι μαζί θα αποκτήσουν μια κοινή φιλοσοφία, έναν κοινό τρόπο δουλειάς και θα δουλεύουν σαν μια ρυθμισμένη καλά λαδωμένη μηχανή.

Ενέργεια και αντοχή
Στο επάγγελμα αυτό, μιλάμε για μακριές βάρδιες, περίεργες ώρες ίσως, πιεστικές βραδιές, αναπάντεχα συμβάντα. Ολο αυτό μπορεί να συνεχίζεται για εβδομάδες και μήνες. Ο Bar Manager πρέπει να έχει αντοχή.

Καλός ακροατής
Πρέπει να γνωρίζει πότε πρέπει να μιλήσει λιγότερο και να ακούσει περισσότερο. Βασικό σε κάθε θέση που εμπλέκεται με την εξυπηρέτηση πελατών, ο υποψήφιος θα πρέπει να είναι σε θέση να διακρίνει τι του λένε πραγματικά οι πελάτες και το προσωπικό. Θα πρέπει να καλός ακροατής για να κατανοεί πλήρως τα θέματα και να τα επιλύει αποτελεσματικά.

Επίλυση προβλημάτων
Όπως αναφέραμε ακριβώς από πάνω, πρέπει να επιλύει προβλήματα. Όταν ένα ποτό τελειώσει, όταν το χαρτί του POS μπλεχτεί και δεν βγει απόδειξη, όταν σχηματιστούν ουρές, οι υπεύθυνοι των μπαρ πρέπει να ξέρουν πώς να λύσουν ένα πρόβλημα αμέσως και να λάβουν μέτρα για να βεβαιωθούν ότι αυτό δεν θα συμβεί ξανά.

Να έχει τη νοοτροπία του επικεφαλής της ομάδας
Οι υπεύθυνοι των μπαρ πρέπει να είναι τόσο ενθαρρυντικοί όσο και υποστηρικτικοί.Ο κάθε υπεύθυνος έχει το δικό του στυλ ηγεσίας. Ωστόσο η καλλιέργεια μιας υγιούς ομάδας σημαίνει να καθοδηγεί με το παράδειγμα, να διατηρεί τις αξίες της επιχείρησης και να ενεργεί ως υποστηρικτικός και δίκαιος υπεύθυνος για κάθε μέλος του προσωπικού του μπαρ χωρίς διαχωρισμούς και μεροληψία.

Το δύσκολο κομμάτι του να είσαι Bartender είναι να μάθεις να ξεχωρίζεις ποιος είναι πιωμένος και ποιος είναι απλά χαζός – Richard Braunstein

Επιχειρηματικό μυαλό
Πρέπει να γνωρίζει, για παράδειγμα, ότι ο σωστός προγραμματισμός αφορά τόσο την ορθολογιστική συγκράτηση του κόστους εργασίας, όσο και τη σωστή διαχείριση των πόρων. Πρέπει να ξέρει ότι η διαχείριση των αποθεμάτων δεν αφορά μόνο το γέμισμα του ψυγείου, αλλά και την ανάλυση της ζήτησης και της κατανάλωσης.Δεν πρέπει να στοκάρει υλικό που δεν θα χρησιμοποιηθεί σύντομα, ή να συγκεντρώνει αναλώσιμα που μπορεί να βγουν σε φθορά πριν να χρησιμοποιηθούν.

Ερωτήσεις που μπορείτε να του κάνετε στη συνέντευξη
Τώρα που έχετε κατανοήσει ποια είναι τα ανταγωνιστικά χαρακτηριστικά του Bar Manager μπορείτε να κάνετε κάποιες ερωτήσεις που θα ξεδιπλώσουν μερικά πιο συγκεκριμένα πράγματα και θα σας βοηθήσουν να χωρίσετε την ήρα από το σιτάρι.

1. Ποιες είναι οι μέθοδοι διαχείρισης σας;
Θυμηθείτε: ψάχνετε για κάποιον που είναι δάσκαλος, δημιουργός σχέσεων, ακροατής, ομαδικό πνεύμα, η φωνή της λογικής και ηγέτης ταυτόχρονα. Αυτή η ερώτηση θα σας δείξει πώς ο υποψήφιος, βλέπει τον εαυτό του μέσα σε μια ομάδα εργασίας.

2. Ποιό είναι το πιο σημαντικό σας επίτευγμα που κάνατε σε μια επιχείρηση;
Αυτή η ερώτηση του δίνει την ευκαιρία να μιλήσει για τον εαυτό του χρησιμοποιώντας κάποια νούμερα και κάποια άλλα στοιχεία. Θα σας δείξει αν η δουλειά του βασίζεται σε αριθμούς.

3. Βρίσκεστε σε μια κατάσταση:
Ο μπάρμαν, σερβίρει έναν πελάτη που έχει πιει πολύ και δείχνει να ξεφεύγει. Πώς θα αντιμετωπίσετε την κατάσταση;
Θα αναζητήσετε δύο πράγματα εδώ: μια βραχυπρόθεσμη και μια μακροπρόθεσμη απάντηση. Πώς ο υποψήφιος χειρίζεται την κατάσταση αυτή τη στιγμή και πώς θα εκπαιδεύσει τον μπάρμαν να αποτρέψει αυτό το σενάριο ξανά στο μέλλον;

4. Εάν έπρεπε να προσλάβετε έναν μπάρμαν, ποιες είναι οι τρεις καλύτερες ιδιότητες που θα αναζητούσατε σε αυτόν και γιατί;
Αυτό που κάποιος θα ψάξει να βάλει στην ομάδα του είναι μια άμεση αντανάκλαση των δικών του ιδιοτήτων. Η απάντησή τους σας λέει πως είναι ο ίδιος και θα δείτε αν ταιριάζει με τη φιλοσοφία της επιχείρησης σας.

5. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος να φτιάξετε και να γαρνίρετε ένα Μανχάταν;
Ένα παγκοσμίως γνωστό cocktail είναι κάτι που θα σας δείξει την κλασσική του γνώση κι αν είναι ένα άτομο που ακολουθεί μόνο τις τάσεις της εποχής χωρίς να έχει ασχοληθεί με την κλασσική βιβλιογραφία του μπαρ. Θα μπορούσε να είναι ένα Martini ή μια Margarita

6. Εάν ένας πελάτης διαμαρτυρηθεί ότι το ποτό του είναι πολύ ελαφρύ, τι θα κάνετε;
Αυτή η ερώτηση είναι σχετική με τη διπλωματία. Θα φανεί αν θα μπορέσει να κρατήσει ένα επίπεδο συσχετισμού ανάμεσα στη γραμμή της επιχείρησης και την ικανοποίηση του δυσαρεστημένου πελάτη.

Ο επαγγελματίας Bartender είναι κάποιος που βγάζει τον καλύτερο εαυτό του ακόμα και όταν δεν νιώθει καθόλου έτσι – Bruce Tomlinson

7. Αν διαπιστώσετε ότι ένας μπάρμαν έχει κακή απόδοση πως θα τον διαχειριστείτε; Τι θα κάνετε αν δεν βελτιωθεί;
Αυτό θα σας δείξει αν αυτός ο υποψήφιος είναι αρωγός της κοινής προσπάθειας για βελτίωση, αν έχει φιλοσοφία εκπαιδευτή, ή αν είναι αυστηρός και απότομος

8. Τι θα κάνατε αν εξαφανιζόταν αδικαιολόγητα ένα μπουκάλι;
Πρέπει να δείτε πως θα αντιδράσει αν δει οτι υπάρχει πρόβλημα διαρροής ή κλοπής. Θα συνταχθεί με το συμφέρον της επιχείρησης; Θα προσπαθήσει να βρει τον ένοχο; Θα βάλει πιο στενές διαδικασίες για να το αποτρέψει στο μέλλον;

9. Τσακώθηκαν δύο υπάλληλοι και ζητούν να πάνε σε αντίθετες βάρδιες. Πως θα το αντιμετωπίσετε;
Η σύγκρουση μεταξύ μελών του προσωπικού είναι αναπόφευκτη: πώς θα μπορούσε αυτός ο υποψήφιος να διατηρήσει το προσωπικό ευτυχισμένο, να διασφαλίσει οτι δεν θα ξαναγίνει και να μην αποδυναμώσει μια βάρδια αν και οι δύο είναι δυνατοί υπάλληλοι;

Κανείς δεν είναι τέλειος. Αλλού θα είναι πιο καλός και αλλού θα υστερεί λιγάκι. Πως λοιπόν θα βρείτε τον κατάλληλο Bar Manager; Δεν θα είναι τόσο δύσκολο. Αναζητήστε κατά κύριο λόγο τον άνθρωπο που δείχνει ενθουσιασμό. Όταν υπάρχει ενθουσιασμός, σημαίνει οτι υπάρχει και αγάπη για αυτό που κάνει. Αν νιώθει και λίγο δάσκαλος και λίγο ομαδάρχης και ενδιαφέρεται για το κοινό καλό του τμήματος, τότε μάλλον θα μπορέσετε να καταλήξετε σε σωστή επιλογή

 

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΨαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ
Next Article Τρόποι για να αυξήσετε δραστικά την παραγωγικότητα σας
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

By Sofia Banagi

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το personal Branding;

By John Protopapadakis

Ποιος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός ενός επαγγελματία;

By Sofia Banagi

Πώς να αυξήσεις την αξία σου και την αυτοπεποίθηση σου;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.