Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 7 σημάδια που καταδεικνύουν ότι η εξυπηρέτηση στο εστιατόριο σας χωλαίνει
εξυπηρέτηση στο εστιατόριο

7 σημάδια που καταδεικνύουν ότι η εξυπηρέτηση στο εστιατόριο σας χωλαίνει

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 2 Mins Read

Σημάδια που καταδεικνύουν ότι η εξυπηρέτηση στο εστιατόριο σας χωλαίνει. Ο Alton Brown είπε κάποτε: “Good service can save a bad meal, but there is no level of food that can save bad service” (η καλή εξυπηρέτηση μπορεί να σώσει ένα κακό γεύμα, αλλά ακόμα και το καλύτερο φαγητό δεν μπορεί να σώσει μια κακή εξυπηρέτηση).

Ορισμένες φορές τα ελαττώματά μας μπορεί να είναι εξόφθαλμα, άλλες φορές πάλι μπορεί να κρύβονται καλά από το μάνατζμεντ της εταιρείας (όχι όμως και από τον πελάτη του εστιατορίου).

Ας δούμε όμως τα κύρια σημάδια που καταμαρτυρούν ότι η εξυπηρέτηση στο εστιατόριο είναι προβληματική:

Μολονότι έχει κράτηση, ο πελάτης δεν κάθεται στην ώρα του
Αν ο επισκέπτης περιμένει 15 λεπτά χωρίς καμία εξήγηση, κέρασμα (π.χ. ένα ποτήρι κρασί) και, το κυριότερο, χωρίς συγγνώμη, τότε υπάρχει θέμα. Για καθυστερήσεις που υπερβαίνουν τα 30 λεπτά, το εστιατόριο θα πρέπει να κάνει κάτι για τον πελάτη, αν δεν θέλει να τον χάσει.

Κανείς υπάλληλος δεν δίνει σημασία στον πελάτη όταν κάθεται
Κάποιος θα πρέπει να χαιρετίσει τον πελάτη μέσα στα επόμενα 2-3 λεπτά από τη στιγμή που έκατσε. Μέσα σε πέντε λεπτά πρέπει να έχει φέρει ο σερβιτόρος την παραγγελία για τα αναψυκτικά/νερά και να χειριστεί θέματα σχετικά με το τραπέζι ή την εμπειρία (π.χ. αλλαγή τραπεζιού).

Τα ποτά αργούν
Ακόμα και τα πιο δύσκολα κοκτέιλ θα πρέπει να έχουν σερβιριστεί μέσα σε 10 λεπτά.

Τα ορεκτικά καθυστερούν πάνω από 15 λεπτά
Προσπαθήστε μέσα σε 15 λεπτά να έχετε τα ορεκτικά στο τραπέζι. Αν κάποιο από αυτά απαιτεί περισσότερο χρόνο, ενημερώστε-προειδοποιήστε τον πελάτη.

Μπορεί να σας αρέσει:  Black list. Οταν ο πελάτης μπαίνει σε μαύρη λίστα

Το φαγητό δεν έχει προετοιμαστεί σωστά
Η μπριζόλα είναι well done αντί για medium rare, το φαγητό είναι λαδερό, υπερβολικά αλατισμένο – συχνά παρατηρείται έλλειμμα επικοινωνίας μεταξύ κουζίνας και σερβιτόρων.

Το προσωπικό είναι αγενές
Μέλος του προσωπικού διορθώνει με άκομψο τρόπο τον επισκέπτη, κάνει γκριμάτσες αν αυτός παραπονεθεί ή τον κάνει να αισθάνεται ηλίθιος («μα καλά, δεν ξέρατε ότι αυτό σερβίρεται κρύο;»).

Τα πιάτα δεν αποσύρονται στο σωστό χρόνο
Αν ένα μέλος της παρέας συνεχίζει και τρώει, τότε ο σερβιτόρος δεν πρέπει να έρθει για να μαζέψει τα άλλα πιάτα. Όταν αυτός αφήσει κάτω τα μαχαιροπίρουνα, τότε κάποιος πρέπει να τα μαζέψει μέσα σε δύο λεπτά.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article6 τρόποι πώλησης κερδοφόρων προϊόντων στο εστιατόριο
Next Article Το Gibson cocktail επιστρέφει και μας λέει πως ξεκίνησε
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

3 Mins Read

Mise en Place σε εστιατόρια & bar

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

4 Mins Read

Solo diners. Από ταμπού στη νέα γαστρονομική τάση

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

3 Mins Read

Τι είναι το Fine dining και τι το Casual dining

3 Mins Read

Μείωση λειτουργικού κόστους στην εστίαση

3 Mins Read

Private dining – Τι είναι;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.