Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service
customer-service-myths

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 2 Mins Read

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service. Όπως καθετί στη ζωή μας, έτσι και η εξυπηρέτηση του πελάτη περιβάλλεται από διάφορους μύθους, αρκετοί εκ των οποίων είναι ευρέως διαδεδομένοι. Στο άρθρο αυτό θα αγνοήσουμε τον πλέον προφανή μύθο «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» και θα εστιάσουμε σε άλλους δέκα.

Ας τους δούμε αναλυτικά:

Ο τακτικός πελάτης είναι πιστός πελάτης. Αρκετοί πελάτες είναι τακτικοί επειδή δεν έχουν άλλες εναλλακτικές (π.χ. έχετε την πιο χαμηλή τιμή ή την καλύτερη τοποθεσία). Αν αλλάξουν οι συνθήκες, μπορεί να αποσκιρτήσουν.

Στόχος μας είναι η δημιουργία ικανοποιημένων πελατών. Ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό των ικανοποιημένων πελατών (φθάνει το 40%) δεν επιστρέφει. Στόχος είναι η δημιουργία ενθουσιασμένων πελατών.

Tα προγράμματα πιστότητας πελατών δημιουργούν πιστούς πελάτες. Τα προγράμματα πιστότητας αφορούν συνήθως πόντους, προνόμια και εκπτώσεις – δεν ενθαρρύνουν την πιστότητα. Πλέον όλοι σχεδόν οι ανταγωνιστές τα παρέχουν.

Όλοι οι πελάτες πρέπει να αντιμετωπίζονται το ίδιο. Κάθε πελάτης είναι μοναδικός. Οι σημερινοί πελάτες αναζητούν μια εξατομικευμένη εμπειρία, που θα τους κάνει να δεθούν με την εταιρεία σας.

Η τεχνολογία θα αντικαταστήσει την ανθρώπινη αλληλεπίδραση. Οι εταιρείες έχουν δοκιμάσει και δεν λειτουργεί. Ακόμα και η Amazon έχει “ζωντανή” υποστήριξη πελατών. Η ανθρώπινη επαφή είναι αναντικατάστατη.

Το customer service είναι δουλειά μόνο του αρμόδιου τμήματος. Η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι ευθύνη όλων μέσα σε μια επιχείρηση, είτε έρχονται άμεσα είτε έμμεσα σε επαφή με τον πελάτη, όχι μόνο του σχετικού τμήματος, αν υπάρχει.

Οι πελάτες φεύγουν λόγω του κακού προϊόντος/υπηρεσίας. Ο βασικός λόγος αποσκίρτησης των πελατών είναι η κακή εξυπηρέτηση, ο αδιάφορος, ανεκπαίδευτος, ρυπαρός και αγενής υπάλληλος, όχι το κακό προϊόν ή η υψηλή τιμή.

Μπορεί να σας αρέσει:  The Golden Rule. Ο Χρυσός Κανόνας των Four Seasons

Όλα πάνε καλά, δεν υπάρχουν σχεδόν καθόλου παράπονα. Η συντριπτική πλειοψηφία των δυσαρεστημένων πελατών δεν θα μπει στον κόπο να παραπονεθεί, απλώς θα φύγει και θα αναζητήσει «στέγη» αλλού.

Η εκπαίδευση στην εξυπηρέτηση γίνεται μόνο μια φορά. Η εκπαίδευση δεν πρέπει να περιορίζεται κατά την πρόσληψη κάποιου, αλλά έχει διαχρονικό χαρακτήρα, προκειμένου, μέσα από την επανάληψη, να εμπεδωθεί.

 Η παροχή καλής εξυπηρέτησης κοστίζει. Αυτό δεν είναι απαραίτητο πάντα. Οι καλύτερες ιστορίες εξυπηρέτησης ήταν δωρεάν (π.χ. ένα αυθεντικό χαμόγελο, μια ευγενική πρωτοβουλία). Αυτό που κοστίζει είναι η έλλειψή της.

Στο άρθρο 10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service, διερευνάται τι δεν ισχύει και γιατί. Η αποκάλυψη της αλήθειας ως προς το περιεχόμενο των μύθων αυτών βοηθάει στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών και είναι ζωτικής σημασίας για τη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτηθεί και να διδαχθεί
Next Article Λάθη ηγεσίας που οδηγούν σε χαμηλή παραγωγικότητα και παραιτήσεις
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Positive Feedback. Η δύναμη της θετικής ανατροφοδότησης στον εργασιακό χώρο

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

5 Mins Read

Πολιτιστική ευαισθησία στον τομέα του F&B

4 Mins Read

Εξαιρετική εξυπηρέτηση για βελτίωση της κερδοφορίας

6 Mins Read

Ποιοτική εξυπηρέτηση ο καταλύτης της ικανοποίησης

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.