Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ένας οδηγός για την πρόσληψη και τη διατήρηση του προσωπικού
job-interview

Ένας οδηγός για την πρόσληψη και τη διατήρηση του προσωπικού

Gregory MichopoulosBy Gregory Michopoulos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4 Mins Read

Ένας οδηγός για την πρόσληψη και τη διατήρηση του προσωπικού θα ήταν ιδανικός αν υπήρχε. Στον κλάδο της φιλοξενίας, οι εργαζόμενοι στα ξενοδοχεία αποτελούν τη ραχοκοκαλιά κάθε λειτουργίας. Ο ενθουσιασμός, ο επαγγελματισμός και η αφοσίωσή τους διαμορφώνουν τις εμπειρίες των επισκεπτών και τελικά καθορίζουν τη φήμη του ξενοδοχείου.

Αλλά για την  προσέλκυση και η διατήρηση ταλαντούχου προσωπικού σε μια τόσο ανταγωνιστική αγορά απαιτείται κάτι περισσότερο από ένας οδηγός για την πρόσληψη ή από “ανταγωνιστικούς” μισθούς όπως συνήθως γράφουν οι αγγελίες. Απαιτείται μια προσεκτική προσέγγιση στις προσλήψεις και συνεχείς προσπάθειες για τη δημιουργία ενός χώρου εργασίας όπου οι εργαζόμενοι να μπορούν να ευδοκιμήσουν.

Τι κάνει τους ξενοδοχουπαλλήλους ευτυχισμένους;

1. Ένα θετικό εργασιακό περιβάλλον
Οι εργαζόμενοι ευμερούν μέσα σε μια υποστηρικτική και χωρίς αποκλεισμούς εταιρική κουλτούρα. Ένας χώρος εργασίας με σεβασμό, όπου οι διευθυντές εκτιμούν τη συμβολή του προσωπικού και αναγνωρίζουν τις προσπάθειες μπορεί να βελτιώσει δραστικά το ηθικό των ομάδων. Οι συνεργατικές ομάδες, η διαφάνεια στη λήψη αποφάσεων και η εστίαση στην ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής παίζουν σημαντικό ρόλο στη δημιουργία μιας θετικής ατμόσφαιρας.

2. Ευκαιρίες για Ανάπτυξη και Ανέλιξη
Η ξενοδοχειακή βιομηχανία προσφέρει ποικίλα μονοπάτια σταδιοδρομίας, αλλά οι εργαζόμενοι πρέπει να δουν χειροπιαστές ευκαιρίες για εξέλιξη. Τα προγράμματα κατάρτισης, τα σεμινάρια, οι εσωτερικές προαγωγές δείχνουν στο προσωπικό ότι η εταιρεία επενδύει στο μέλλον των υπαλλήλων.

3. Δίκαιες αμοιβές και πρόσθετα εταιρικά οφέλη
Οι μισθοί είναι δεδομένοι, αλλά παροχές όπως ασφάλιση υγείας, αποταμιευτικά προγράμματα, μπόνους απόδοσης, επιδότηση καυσίμων κλπ βοηθούν τους εργοδότες να ξεχωρίζουν.

4. Ενσυναίσθηση και Κατανόηση
Η εργασία σε ένα ξενοδοχείο συνήθως είναι αγχωτική, με ακανόνιστες ώρες και απαιτητικούς πελάτες. Οι διευθυντές που δείχνουν ενσυναίσθηση, που προσπαθούν να ικανοποιούν τις προσωπικές ανάγκες του προσωπικού και δίνουν προτεραιότητα στην ευημερία των εργαζομένων μπορούν να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη και την ικανοποίηση τους.

Μπορεί να σας αρέσει:  Πρώτη Εντύπωση, πόσο καθοριστική είναι;

5. Αναγνώριση και Επιβράβευση
Η αναγνώριση της σκληρής δουλειάς δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη ούτε πολυέξοδη. Ένα απλό «ευχαριστώ», ή δημόσια αναγνώριση κατά τη διάρκεια κάποιων σύντομων συναντήσεων μπορεί να τονώσει το ηθικό και να δείξει εκτίμηση.

οδηγός για την πρόσληψη

Προσλαμβάνοντας τους σωστούς ανθρώπους

1. Δημιουργήστε μια ελκυστική επωνυμία σαν εργοδότης
Οι πιθανοί υποψήφιοι πρέπει να γνωρίζουν ότι το ξενοδοχείο σας είναι ένα εξαιρετικό μέρος για να εργαστούν. Επισημάνετε τις αξίες σας, τη δέσμευσή σας για την πρόοδο τους και κάποιες πιθανές ιστορίες επιτυχίας αναρτώντας τις στον ιστότοπο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης της εταιρείας.

2. Δώστε προτεραιότητα στην προσωπικότητα έναντι της εμπειρίας
Ενώ οι τεχνικές δεξιότητες είναι αναμφισβήτητα σημαντικές, η ξενοδοχειακή βιομηχανία ταιριάζει σε ανθρώπους που είναι ευγενικοί, προσαρμοστικοί και προσανατολισμένοι στην παροχή υπηρεσιών. Αναζητήστε υποψηφίους με εξαιρετικές επικοινωνιακές δεξιότητες και φυσική ευγένεια για την εξυπηρέτηση πελατών.

3. Διεξάγετε συνεντεύξεις με ρεαλιστικά σενάρια
Στις συνεντεύξεις, εστιάστε σε σενάρια που δοκιμάζουν τις ικανότητες επίλυσης προβλημάτων, την ομαδική εργασία και την ικανότητα εξυπηρέτησης πελατών. Να είστε διαφανείς σχετικά με τις προσδοκίες σας απέναντι στη θέση που αναζητάτε και να ρωτάτε τους υποψηφίους για τους μακροπρόθεσμους στόχους σταδιοδρομίας τους ώστε να δείτε αν ευθυγραμμίζονται με τους εταιρικούς στόχους.

4. Βελτιώστε τη διαδικασία πρόσληψης
Οι μακροχρόνιες διαδικασίες πρόσληψης μπορούν να αποτρέψουν κάποιους υποψηφίους. Απλοποιήστε τις διαδικασίες, απαντήστε γρήγορα και διατηρήστε την επικοινωνία ανοιχτή σε όλη τη διαδικασία. Το σύγχρονο λογισμικό για γραφεία προσωπικού μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αποτελεσματική αναγνώριση των κατάλληλων υποψηφίων για τη θέση.

Διατήρηση – Το μυστικό της μακροπρόθεσμης επιτυχίας

Μόλις στρατολογήσετε τους κατάλληλους ανθρώπους, ξεκινάει ο αγώνας  να τους κρατήσετε χαρούμενους και αφοσιωμένους. Να μιλάτε τακτικά με τους υπαλλήλους για να συλλέγετε σχόλια, για να ενεργείτε σύμφωνα με πιθανές προτάσεις τους και για να αντιμετωπίζετε τις ανησυχίες τους. Πραγματοποιήστε όταν είναι δυνατόν συνεντεύξεις εξόδου για να κατανοήσετε γιατί οι εργαζόμενοι φεύγουν και χρησιμοποιήστε αυτή τη γνώση για να βελτιωθείτε.

Μπορεί να σας αρέσει:  Η φιλοσοφία του Bill Marriott Jr και η μίζερη ελληνική πραγματικότητα

Δεν υπάρχει τυποποιημένος οδηγός για την πρόσληψη και τη διατήρηση του προσωπικού. Τα πράγματα είναι απλά. Οι χαρούμενοι υπάλληλοι δημιουργούν αξέχαστες εμπειρίες στους πελάτες και στον ξενοδοχειακό κλάδο, αυτός είναι ο απώτερος στόχος. Δημιουργώντας μια υποστηρικτική κουλτούρα στο χώρο εργασίας και προσφέροντας ουσιαστικές ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης, εστιάζοντας στην αναγνώριση και τη δίκαιη μεταχείριση, τα ξενοδοχεία μπορούν να εξασφαλίσουν ότι οι εργαζόμενοί τους θα αισθάνονται καλά και θα έχουν κίνητρο να εργαστούν. Συνδυάστε αυτά όλα με στρατηγικές πρακτικές επί των προσλήψεων και θα έχετε θέσει τις σωστές προδιαγραφές για μια ομάδα που θα τη ζηλεύουν.

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΜην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe
Next Article Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;
Gregory Michopoulos
  • Facebook

Ο Γρηγόρης Μιχόπουλος είναι Restaurant Consultant με τουριστικές σπουδές στην Ελλάδα και ΜΒΑ από το Schiller International University της Florida. Μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα στις Η.Π.Α. και στην Ελλάδα κάνοντας consulting σε αυτόνομα εστιατόρια και αλυσίδες γρήγορης εστίασης. Βρίσκεται κάτι λιγότερο από 20 χρόνια στον χώρο των τροφίμων και ποτών και του αρέσει να δημιουργεί περιεχόμενο που αφορά τις τάσεις που θα διαμορφωθούν στο άμεσο μέλλον στην εστίαση.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.