Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Μην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe
bar-vibe

Μην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe

George TheodorakosBy George Theodorakos ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ 4 Mins Read

Μην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe. Το στήσιμο μιας νέας επιχείρησης εστίασης είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο. Για ένα καινούργιο μπαρ η εστιατόριο έχει δουλέψει μια ομάδα ατόμων ώστε να είναι όλα έτοιμα για να υποδεχτούν τους πελάτες. Αρχιτέκτονες , μηχανικοί, γραφίστες , διακοσμητές και μια ομάδα διαχείρισης που συντονίζει το λειτουργικό κομμάτι. Και έρχεται η ώρα να ανοίξουν οι πόρτες για το κοινό.

Οι μάγειρες ακονίζουν τα μαχαίρια τους στην κουζίνα έχοντας στήσει ένα εκπληκτικό μενού, Οι μπαρτέντερς είναι έτοιμοι να αναμείξουν φρέσκα υλικά με αλκοόλ και να φτιάξουν φαντεζί κοκτέιλ , το προσωπικό φοράει το καλό του χαμόγελο ώστε να υποδεχτεί τους πελάτες και όλα αυτά μαζί θα αποτελέσουν ένα καθημερινό ομαδικό σχεδιασμό και η επιχείρηση θα αποκτήσει σάρκα και οστά .

Μήπως όμως λείπει κάτι μέσα σε όλα αυτά;

Πριν 7 χρόνια άνοιξε ένα μικρό μπαρ – εστιατόριο στην πόλη μου κι από την πρώτη μέρα μέχρι και σήμερα παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή. Πολλοί επιχειρηματίες βλέποντας από την πρώτη κιόλας χρονιά αυτή την επιτυχία, προσπάθησαν να κάνουν το ίδιο αλλά σχεδόν κανείς δεν τα κατάφερε.

Με ρώτησε λοιπόν ένας φίλος , τι θεωρώ ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας αυτού του μικρού ρεστοράν. Ο ανταγωνισμός του, είχε καλό φαγητό, αξιόλογους σεφ , οργάνωση και εξυπηρέτηση, έλειπε όμως το vibe…

To vibe είναι δύσκολο να προσδιοριστεί αλλά και να δημιουργηθεί.

Είναι η μουσική, ο φωτισμός, η διακόσμηση, η τοποθεσία, η αλληλεπίδραση προσωπικού και πελατών και άλλες μικρές λεπτομέρειες που αν μπορέσουν να δεθούν με τις υπηρεσίες που προφέρει η επιχείρηση τότε μιλάμε για μια επιτυχημένη διαχρονικότητα.

Μπορεί να σας αρέσει:  Πως να ενισχύσετε τη δέσμευση των πελατών με προγράμματα επιβράβευσης

Πως μπορούμε όμως να δημιουργήσουμε το vibe?

Πρέπει να κατανοούμε τον χώρο όσο το δυνατόν και σαν επιχειρηματίες αλλά και ως πελάτες.

1. Αισθητική του χώρου

Η διακόσμηση και ο φωτισμός παίζουν μεγάλο ρόλο στο να δημιουργήσουμε το λεγόμενο vibe στην επιχείρηση μας. Ο πελάτης θα εντυπωσιαστεί από το πως έχουμε διακοσμήσει και φωτίσει διάφορες γωνίες του μαγαζιού και σε συνδυασμό θα ζεστάνουν το χώρο κάνοντας τον πιο χαλαρό και προσιτό.

Ένα μικρό παράδειγμα είναι οι πολύ φωτεινοί η αντίστοιχα πολύ σκοτεινοί χώροι που δεν βοηθάνε στο να δειπνήσεις με την παρέα σου η τους άλλους γύρω σου. Η διακόσμηση θα βοηθήσει πέρα από την αισθητική και την σημερνή τάση του κοινού να φωτογραφίζει σημεία της επιχείρησης ανεβάζοντας τα στο διαδίκτυο και να βοηθάει κατά κάποιον τρόπο στο λεγόμενο online marketing. Πολλά μαγαζιά έχουν γίνει γνωστά μέσα από χαρακτηριστικές πινελιές διακόσμησης. Οι πελάτες λατρεύουν να τραβάνε φωτογραφίες σε σημεία του μαγαζιού που τα νιώθουν ξεχωριστά.

2. Οι ήχοι

Φανταστείτε να προσπαθείτε να απολαύσετε το γεύμα σας και τα ποτά σας σε ένα ενοχλητικά θορυβώδες μαγαζί είτε από τη μουσική , είτε από την οχλαγωγία. Η μουσική πρέπει να δένει με τον χώρο και τον αριθμό των ατόμων που παρευρίσκονται και να δημιουργεί το κατάλληλο κλίμα σε κάθε στιγμή.

3. Το προσωπικό

Είναι πολύ δύσκολο να οργανώσεις στις ήμερες μας μια ομάδα που να κρατάει ισορροπίες στο καλό σέρβις αλλά και στο πως να αφήνει ταυτόχρονα και μια ελαφρά φιλική και ευγενική εντύπωση στο τραπέζι του κάθε πελάτη , συντελώντας στη δημιουργία του vibe που θέλουμε να πέτυχουμε. Και διευκρινίζουμε ότι είναι λεπτή αυτή η ισορροπία γιατί ο κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και θέλει και διαφορετική προσέγγιση κάθε φορά. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η πρώτη φορά είναι αυτή που παίζει σημαντικό ρόλο ώστε να τον κερδίσεις με το σέρβις και αν το καταφέρεις συντελεί στη δημιουργία μιας καλής εικόνας που ενισχύει το vibe..

Μπορεί να σας αρέσει:  Είσαι Restaurant Manager; Πρακτικές συμβουλές για τη θέση αυτή

4. Η τοποθεσία

Η τοποθεσία της επιχείρησης παίζει σημαντικό ρόλο στην εμπειρία που θα έχει ο πελάτης. Μια ειδυλλιακή θέα, μια δροσερή αυλή , ένας καλά κλιματιζόμενος και στεγασμένος εξωτερικός χώρος χειμώνα καλοκαίρι διακοσμημένος με αληθινά φυτά , αντίθετα οι εξωτερικοί παράγοντες όπως κεντρικοί δρόμοι με κίνηση και θόρυβο ή κακόφημες περιοχές.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες μαζί και άλλες μικρές λεπτομέρειες μπορούν να δημιουργήσουν το λεγόμενο vibe το οποίο θα βοηθήσει την επιχείρηση να παραμείνει αποδοτική στο χρόνο και να αγαπηθεί από τους πελάτες.

Στήσε την επιχείρηση σου με τα καλύτερα ‘’όπλα’’ και όταν είναι όλα έτοιμα κάνε το λεγόμενο soft opening καλώντας τους φίλους και συγγενείς και παρατήρησε στο χώρο όλες αυτές τις λεπτομέρειες. Αν αισθάνεσαι εσύ κάτι ξεχωριστό, σίγουρα θα υπάρξουν και πελάτες που θα το αισθανθούν .

Create the vibe and you won’t lose!

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΕίναι σοβαρές οι εταιρείες που δεν απαντούν στους υποψηφίους;
Next Article Ένας οδηγός για την πρόσληψη και τη διατήρηση του προσωπικού
George Theodorakos
  • LinkedIn

O Γιώργος Θεοδωράκος έχει Bachelor's degree στο Business Administration και έχει αποκτήσει Master στο Food & Beverage Management. Η επαγγελματική του καριέρα μετά από ένα πέρασμα από ξακουστά Bar της Αθήνας, τον οδήγησε στο Ρότερνταμ όπου σαν Bar Manager ανέπτυξε μια φιλοσοφία βασισμένη στις Ελληνικές γεύσεις συνδυασμένες με την τοπική κουλτούρα και τις πιο σύγχρονες παγκόσμιες τάσεις. Το επόμενο βήμα του τον έφερε στο Λονδίνο, όπου κατέκτησε μια θέση προϊσταμένου σε ένα από τα πιο γνωστά Bar/Restaurant στην Αγγλία. Από εκεί έλαβε όλα τα εφόδια για να κερδίσει την τωρινή του Διευθυντική θέση σε έναν από τους πιο διάσημους ομίλους Εστιατορίων στο Λονδίνο.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

2 Mins Read

Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

3 Mins Read

Mise en Place σε εστιατόρια & bar

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

3 Mins Read

Μείωση λειτουργικού κόστους στην εστίαση

5 Mins Read

Τι είναι ένα Profit & Loss Statement για το εστιατόριο ή το bar

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.