• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Μην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe
min-ksexnas-to-vibe

Μην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe

George TheodorakosBy George Theodorakos ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Το στήσιμο μιας νέας επιχείρησης εστίασης είναι χρονοβόρο και κοστοβόρο. Για ένα καινούργιο μπαρ η εστιατόριο έχει δουλέψει μια ομάδα ατόμων ώστε να είναι όλα έτοιμα για να υποδεχτούν τους πελάτες. Αρχιτέκτονες , μηχανικοί, γραφίστες , διακοσμητές και μια ομάδα διαχείρισης που συντονίζει το λειτουργικό κομμάτι. Και έρχεται η ώρα να ανοίξουν οι πόρτες για το κοινό.

Οι μάγειρες ακονίζουν τα μαχαίρια τους στην κουζίνα έχοντας στήσει ένα εκπληκτικό μενού, Οι μπαρτέντερς είναι έτοιμοι να αναμείξουν φρέσκα υλικά με αλκοόλ και να φτιάξουν φαντεζί κοκτέιλ , το προσωπικό φοράει το καλό του χαμόγελο ώστε να υποδεχτεί τους πελάτες και όλα αυτά μαζί θα αποτελέσουν ένα καθημερινό ομαδικό σχεδιασμό και η επιχείρηση θα αποκτήσει σάρκα και οστά .

Μήπως όμως λείπει κάτι μέσα σε όλα αυτά;

Πριν 7 χρόνια άνοιξε ένα μικρό μπαρ – εστιατόριο στην πόλη μου κι από την πρώτη μέρα μέχρι και σήμερα παραμένει ένα από τα πιο δημοφιλή. Πολλοί επιχειρηματίες βλέποντας από την πρώτη κιόλας χρονιά αυτή την επιτυχία, προσπάθησαν να κάνουν το ίδιο αλλά σχεδόν κανείς δεν τα κατάφερε.

Με ρώτησε λοιπόν ένας φίλος , τι θεωρώ ότι είναι το μυστικό της επιτυχίας αυτού του μικρού ρεστοράν. Ο ανταγωνισμός του, είχε καλό φαγητό, αξιόλογους σεφ , οργάνωση και εξυπηρέτηση, έλειπε όμως το vibe…

To vibe είναι δύσκολο να προσδιοριστεί αλλά και να δημιουργηθεί.

Είναι η μουσική, ο φωτισμός, η διακόσμηση, η τοποθεσία, η αλληλεπίδραση προσωπικού και πελατών και άλλες μικρές λεπτομέρειες που αν μπορέσουν να δεθούν με τις υπηρεσίες που προφέρει η επιχείρηση τότε μιλάμε για μια επιτυχημένη διαχρονικότητα.

Πως μπορούμε όμως να δημιουργήσουμε το vibe?

Πρέπει να κατανοούμε τον χώρο όσο το δυνατόν και σαν επιχειρηματίες αλλά και ως πελάτες.

1. Αισθητική του χώρου

Η διακόσμηση και ο φωτισμός παίζουν μεγάλο ρόλο στο να δημιουργήσουμε το λεγόμενο vibe στην επιχείρηση μας. Ο πελάτης θα εντυπωσιαστεί από το πως έχουμε διακοσμήσει και φωτίσει διάφορες γωνίες του μαγαζιού και σε συνδυασμό θα ζεστάνουν το χώρο κάνοντας τον πιο χαλαρό και προσιτό.

Ένα μικρό παράδειγμα είναι οι πολύ φωτεινοί η αντίστοιχα πολύ σκοτεινοί χώροι που δεν βοηθάνε στο να δειπνήσεις με την παρέα σου η τους άλλους γύρω σου. Η διακόσμηση θα βοηθήσει πέρα από την αισθητική και την σημερνή τάση του κοινού να φωτογραφίζει σημεία της επιχείρησης ανεβάζοντας τα στο διαδίκτυο και να βοηθάει κατά κάποιον τρόπο στο λεγόμενο online marketing. Πολλά μαγαζιά έχουν γίνει γνωστά μέσα από χαρακτηριστικές πινελιές διακόσμησης. Οι πελάτες λατρεύουν να τραβάνε φωτογραφίες σε σημεία του μαγαζιού που τα νιώθουν ξεχωριστά.

2. Οι ήχοι

Φανταστείτε να προσπαθείτε να απολαύσετε το γεύμα σας και τα ποτά σας σε ένα ενοχλητικά θορυβώδες μαγαζί είτε από τη μουσική , είτε από την οχλαγωγία. Η μουσική πρέπει να δένει με τον χώρο και τον αριθμό των ατόμων που παρευρίσκονται και να δημιουργεί το κατάλληλο κλίμα σε κάθε στιγμή.

3. Το προσωπικό

Είναι πολύ δύσκολο να οργανώσεις στις ήμερες μας μια ομάδα που να κρατάει ισορροπίες στο καλό σέρβις αλλά και στο πως να αφήνει ταυτόχρονα και μια ελαφρά φιλική και ευγενική εντύπωση στο τραπέζι του κάθε πελάτη , συντελώντας στη δημιουργία του vibe που θέλουμε να πέτυχουμε. Και διευκρινίζουμε ότι είναι λεπτή αυτή η ισορροπία γιατί ο κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και θέλει και διαφορετική προσέγγιση κάθε φορά. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η πρώτη φορά είναι αυτή που παίζει σημαντικό ρόλο ώστε να τον κερδίσεις με το σέρβις και αν το καταφέρεις συντελεί στη δημιουργία μιας καλής εικόνας που ενισχύει το vibe..

4. Η τοποθεσία

Η τοποθεσία της επιχείρησης παίζει σημαντικό ρόλο στην εμπειρία που θα έχει ο πελάτης. Μια ειδυλλιακή θέα, μια δροσερή αυλή , ένας καλά κλιματιζόμενος και στεγασμένος εξωτερικός χώρος χειμώνα καλοκαίρι διακοσμημένος με αληθινά φυτά , αντίθετα οι εξωτερικοί παράγοντες όπως κεντρικοί δρόμοι με κίνηση και θόρυβο ή κακόφημες περιοχές.

Όλοι αυτοί οι παράγοντες μαζί και άλλες μικρές λεπτομέρειες μπορούν να δημιουργήσουν το λεγόμενο vibe το οποίο θα βοηθήσει την επιχείρηση να παραμείνει αποδοτική στο χρόνο και να αγαπηθεί από τους πελάτες.

Στήσε την επιχείρηση σου με τα καλύτερα ‘’όπλα’’ και όταν είναι όλα έτοιμα κάνε το λεγόμενο soft opening καλώντας τους φίλους και συγγενείς και παρατήρησε στο χώρο όλες αυτές τις λεπτομέρειες. Αν αισθάνεσαι εσύ κάτι ξεχωριστό, σίγουρα θα υπάρξουν και πελάτες που θα το αισθανθούν .

Create the vibe and you won’t lose!

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤη νύχτα της 31ης Δεκεμβρίου γεννήθηκε το chivito
Next Article Μάθε πως να βγάζεις καλύτερα tips αν δουλεύεις σαν σερβιτόρος
George Theodorakos
  • LinkedIn

O Γιώργος Θεοδωράκος έχει Bachelor's degree στο Business Administration και έχει αποκτήσει Master στο Food & Beverage Management. Η επαγγελματική του καριέρα μετά από ένα πέρασμα από ξακουστά Bar της Αθήνας, τον οδήγησε στο Ρότερνταμ όπου σαν Bar Manager ανέπτυξε μια φιλοσοφία βασισμένη στις Ελληνικές γεύσεις συνδυασμένες με την τοπική κουλτούρα και τις πιο σύγχρονες παγκόσμιες τάσεις. Το επόμενο βήμα του τον έφερε στο Λονδίνο, όπου κατέκτησε μια θέση προϊσταμένου σε ένα από τα πιο γνωστά Bar/Restaurant στην Αγγλία. Από εκεί έλαβε όλα τα εφόδια για να κερδίσει την τωρινή του Διευθυντική θέση σε έναν από τους πιο διάσημους ομίλους Εστιατορίων στο Λονδίνο.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Πως να χτίσετε μια θετική εργασιακή κουλτούρα για τις ομάδες σας

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

Minibar, είναι κοντά ο θάνατος του;

By Vassilios Canellos

Συμβουλές για να πετύχεις ένα καλύτερο service στο εστιατόριο.

By Vassilios Canellos

Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;

By Paraskevi Labropoulou

Ανοίξαμε και σας περιμένουμε !

By Manos Vardoulakis

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.