Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς
tiktok-as-travel-search

Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΤΥΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 3 Mins Read

Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς. Δεδομένου ότι τα βίντεο μικρής διάρκειας γίνονται όλο και πιο σημαντικά για το μάρκετινγκ, οι προορισμοί θα πρέπει να αυξήσουν τη δημιουργικότητά τους και να προσαρμοστούν στο νέο μέσο, αλλιώς θα αναγκαστούν να ξοδέψουν χρήματα για να προσλάβουν αυτούς που μπορούν να το κάνουν.

Οι τουριστικοί προορισμοί αντιμετωπίζουν νέες πιέσεις για την υιοθέτηση ψηφιακών στρατηγικών, την ίδια στιγμή που το TikTok συνεχίζει να αναπτύσσεται και να μας μυεί στα μικρής διάρκειας βίντεο.

Οι ψηφιακές πλατφόρμες προωθούν στους χρήστες βίντεο μικρής διάρκειας περισσότερο από ποτέ. Τα Meta και Instagram δίνουν προτεραιότητα στα Reels, το YouTube στα YouTube Shorts, ενώ η Google δίνει προτεραιότητα σε αυτό το περιεχόμενο στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Πρωτοπόρος στα βίντεο μικρής διάρκειας είναι φυσικά το TikTok, που έχει εξελιχθεί σε ισχυρό παίκτη στις ταξιδιωτικές αγορές. Έχει μάλιστα αποσπάσει ένα κομμάτι της Google όσον αφορά την αναζήτηση στα ταξίδια. Περίπου το 40% των ταξιδιωτών ηλικίας άνω των 30 ετών προτιμούν το TikTok έναντι της Google ως εργαλείο αναζήτησης για ταξίδια.

Με άλλα λόγια, όλο και περισσότεροι χρήστες στρέφονται κατά τα πρώτα στάδια της αναζήτησης (σ.σ. στο στάδιο αυτό είναι πιο δεκτικοί) στο TikTok αντί για την Google, προκειμένου να συγκεντρώσουν πληροφορίες.

Αρκετοί προορισμοί προσαρμόζονται σε αυτή την πραγματικότητα. Το Visit Norway και το Visit Morocco, για παράδειγμα, άρχισαν να δημοσιεύουν βίντεο πέρυσι, ενώ το Visit Berlin δημοσίευσε το πρώτο του βίντεο φέτος τον Αύγουστο.

tiktok-travel-influencer

Μεγαλύτερο μερίδιο των προϋπολογισμών των οργανισμών μάρκετινγκ προορισμού (DMO) κατευθύνεται προς το μάρκετινγκ στο TikTok. Πολλοί προορισμοί ξοδεύουν περισσότερα στο TikTok συγκριτικά με πέρυσι, με το κονδύλι να φθάνει στο ένα τέταρτο των συνολικών δαπανών στα social media. Aυτοί οι προορισμοί αντιλαμβάνονται ότι δεν είναι ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης όπως τα άλλα, που εστιάζουν στις ”προσεγμένες” εικόνες και βίντεο.

Μπορεί να σας αρέσει:  Instagram Worthy - Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

Το TikTok δεν απευθύνεται μόνο στους χρήστες της Gen Z, που μοιράζονται βίντεο μεταξύ τους. Μία διαρκώς αυξανόμενη μερίδα των χρηστών προέρχεται από το ηλικιακό τμήμα άνω των 30 ετών, ενώ την ίδια στιγμή οι περισσότεροι χρήστες είναι καταναλωτές περιεχομένου αντί για δημιουργοί. Ο αλγόριθμός του εστιάζει στα ενδιαφέροντά τους και προωθεί το σχετικό περιεχόμενο στη σελίδα ForYouPage.

Κάπως έτσι οι προορισμοί προσεγγίζουν οργανικά επίδοξους τουρίστες, αρκεί βέβαια να αναπτύξουν πρωτότυπο, αυθεντικό και δημιουργικό περιεχόμενο.

Όπως εύστοχα είπε κάποιος: “Things don’t have to be perfect. They just have to be unique and interesting.” Χάρη στο TikTok μπορούν να αναδείξουν στοιχεία της κουλτούρας τους αλλά και ”κρυμμένα διαμάντια”.

Σε μια καλοκαιρινή καμπάνια για το ετήσιο Grand Prix, το Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης παρουσίασε τρεις γιαγιάδες που μοιράστηκαν μαζί τους τι απολαμβάνουν περισσότερο από τη ζωή στη Σιγκαπούρη. Ορισμένα από τα βίντεό τους έχουν συγκεντρώσει πάνω από ένα εκατομμύριο προβολές.

Φαίνεται ότι η επιτυχία του TikTok είναι μόνο η αρχή, καθώς τα βίντεο μικρής διάρκειας θα είναι η πιο σημαντική μορφή μάρκετινγκ την επόμενη δεκαετία. Οι άνθρωποι θα βασίζονται λιγότερο στα άρθρα και περισσότερο θα αντλούν όχι μόνο έμπνευση, αλλά και πληροφορίες από σύντομα βίντεο.

Το άρθρο δημοσιεύτηκε πρώτη φορά στην ιστοσελίδα Marketing Tips στην οποία αρθρογραφεί ο Γιάννης Πρωτοπαπαδάκης. Αρκετά από τα άρθρα του, έχουν αποσπάσματα από τα επιτυχημένα βιβλία του Δείτε τα όλα εδώ.

Image by Freepik

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleCebularz Lubelski, ένα τέλειο Πολωνικό σνακ
Next Article Το φαινόμενο Dunning-Kruger
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

3 Mins Read

Deming Customer Model

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Benchmarking. Τι είναι; Παραδείγματα

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.