• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Παράπονα για τον καιρό. Πώς τα χειριζόμαστε;
Παράπονα για τον καιρό

Παράπονα για τον καιρό. Πώς τα χειριζόμαστε;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Παράπονα για τον καιρό. Πώς τα χειριζόμαστε; Ανάμεσα στα παράπονα που εκφράζουν οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου είναι και αρκετά που είναι παράλογα, όπως όταν παραπονούνται στο προσωπικό για τις άσχημες καιρικές συνθήκες.

Φέτος μάλιστα, με τον άστατο καιρό να μας κρατά συντροφιά (κάτι που σύμφωνα με τους μετεωρολόγους θα συνεχιστεί – αρκετοί μιλούν για ένα «περίεργο» καλοκαίρι στην Ευρώπη), τα παράπονα αυτά (και οι μέτριες -ελέω καιρού- κριτικές) αναμένεται να ενταθούν, κάνοντας τη ζωή του προσωπικού ακόμα πιο δύσκολη.

Ο χειρισμός ενός παραπόνου για τον καιρό αποτελεί από μόνο του μια πρόκληση, καθώς είναι κάτι που δεν μπορούμε να ελέγξουμε. Ωστόσο, είναι σημαντικό, όσο δύσκολο και αν φαντάζει, να αντιμετωπίσουμε την ανησυχία με ενσυναίσθηση (μην ξεχνάτε ότι απέναντί σας έχετε έναν επισκέπτη που περίμενε πώς και πώς να έρθει σε μια ηλιόλουστη χώρα και να γευτεί το περίφημο ελληνικό καλοκαίρι) και να παράσχουμε την κατάλληλη βοήθεια.

Παράπονα για τον καιρό στις διακοπές

Ακολουθούν ορισμένα βήματα για να χειρισμό ενός παραπόνου του επισκέπτη σχετικά με τον καιρό:

✅ Ακούστε ενεργά. Επιτρέψτε στον επισκέπτη να εκφράσει πλήρως τις ανησυχίες του. Παραμείνετε ήρεμοι, δείχνοντας ότι καταλαβαίνετε την απογοήτευσή του. Τις περισσότερες φορές, αυτό που θέλουν είναι απλώς να τους ακούσετε*.

✅ Δείξτε ότι συμπάσχετε. Αναγνωρίστε την απογοήτευσή του. Δώστε του να καταλάβει ότι και εσάς θα σας ενοχλούσε.

✅ Ζητήστε συγγνώμη και εξηγήστε. Πείτε ότι λυπάστε, ωστόσο εξηγήστε ευγενικά ότι ο καιρός είναι πέρα από τον έλεγχό σας, καθώς πρόκειται για φυσικό φαινόμενο που δεν μπορεί να αλλάξει.

✅ Προσφέρετε εναλλακτικές λύσεις. Μολονότι δεν μπορείτε να αλλάξετε τον καιρό, μπορείτε να βελτιώσετε την εμπειρία του επισκέπτη. Π.χ. ενημερώστε τους για δραστηριότητες σε εσωτερικούς χώρους (θεραπείες spa κ.ά.) ή για τον προορισμό (π.χ. μουσεία, εμπορικά κέντρα, απάνεμες παραλίες).

✅ Παραμείνετε θετικοί και αναλάβετε προληπτική δράση. Διατηρήστε θετική στάση και προσφέρετε βοήθεια για τον προγραμματισμό εναλλακτικών δραστηριοτήτων.

✅ Κάντε follow-up. Δείξτε ενδιαφέρον. Ρωτήστε τους πώς πήγε η επίσκεψη στο μουσείο ή στην μικροζυθοποιία.

Μπορείτε επίσης, μελετώντας την εξέλιξη του καιρού, να τους ενημερώσετε από πριν για τις καιρικές συνθήκες (π.χ. “αναμένεται το μεσημέρι να έχουμε κάποιες σύντομες βροχές”), ώστε να κάνουν τον προγραμματισμό τους.

Να θυμάστε, ο ρόλος σας είναι να παρέχετε άριστη εξυπηρέτηση και υποστήριξη, ακόμη και όταν αντιμετωπίζετε «ενοχλητικές» καταστάσεις που δεν είναι υπό τον έλεγχό σας.

Επιδεικνύοντας ενσυναίσθηση, προσφέροντας εναλλακτικές λύσεις και διατηρώντας θετική στάση, μπορείτε να βοηθήσετε τους επισκέπτες να νιώσουν ότι τους εκτιμάτε και ότι είναι σημαντικοί για εσάς, αλλά και να διασφαλίσετε ότι θα έχουν μια θετική εμπειρία παρά τις αντίξοες καιρικές συνθήκες.

* Ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν ενδίδουμε σε παράλογες απαιτήσεις, όπως να τους χορηγήσουμε έκπτωση.

📖 Σημείωση: Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα σαν αυτό στη σελίδα Marketing Tips

Image by wayhomestudio on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;
Next Article Ποιες είναι οι σημερινές προσδοκίες των εργαζομένων
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι

By John Protopapadakis

Εκνευρισμένοι πελάτες. Πώς τους χειριζόμαστε;

By John Protopapadakis

Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

By John Protopapadakis

Πώς χειριζόμαστε την απειλή για αρνητική κριτική;

By John Protopapadakis

Γιατί το παράπονο είναι δώρο;

By John Protopapadakis

Παράπονα σε εστιατόριο. Πώς τα χειριζόμαστε

By John Protopapadakis

Τρία πράγματα που θέλουν οι πελάτες

By John Protopapadakis

Σωστός χειρισμός παράλογου πελάτη

By John Protopapadakis

Τα πιο συχνά παράπονα σε ένα εστιατόριο

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.