Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ελληνικό Πρωινό – Greek Breakfast
greek-breakfast

Ελληνικό Πρωινό – Greek Breakfast

Food & Beverage MagazineBy Food & Beverage Magazine ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ 4 Mins Read

Το “Ελληνικό Πρωινό”, το προωθεί το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) και αποτελεί μια πρωτοβουλία που έχει σκοπό να αναδείξει τον γαστρονομικό πλούτο της χώρας μας και να ενισχύσει τη σύνδεση της φιλοξενίας με την κάθε τοπική κουλτούρα.

Αυτή η πρωτοβουλία ξεκίνησε το 2010 και έχει καταφέρει να κερδίσει την προσοχή τόσο των επισκεπτών όσο και των ξενοδόχων, δημιουργώντας μια μοναδική εμπειρία που βασίζεται σε παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα και συνταγές.

Ποιους στόχους έχει το Ελληνικό Πρωινό;

Ο βασικός στόχος του “Ελληνικού Πρωινού” είναι να προσφέρει στους επισκέπτες μια αυθεντική γαστρονομική εμπειρία, εμπλουτίζοντας την παραμονή τους στη χώρα μας.

Μέσα από αυτή τη διαδικασία, το ΞΕΕ επιδιώκει τα παρακάτω:

  • Να προβάλει την τοπική γαστρονομία και τις διατροφικές παραδόσεις.
  • Να υποστηρίξει τους τοπικούς παραγωγούς και να προωθήσει τα ελληνικά προϊόντα.
  • Να ενισχύσει τη βιωσιμότητα και την αυθεντικότητα στον τομέα της φιλοξενίας.

Ποια είναι τα στοιχεία του Ελληνικού Πρωινού;

Το “Ελληνικό Πρωινό” περιλαμβάνει προϊόντα και εδέσματα που προέρχονται από διάφορες περιοχές της Ελλάδας, όπως:

  • Γαλακτοκομικά προϊόντα: Φέτα, γραβιέρα, γιαούρτι.
  • Αρτοσκευάσματα: Χειροποίητο ψωμί, παξιμάδια, κρητικά καλτσούνια.
  • Γλυκά: Μέλι, λουκούμια, παραδοσιακές μαρμελάδες.
  • Φρούτα και ξηροί καρποί: Φρέσκα φρούτα εποχής, σύκα, καρύδια.
  • Ροφήματα: Ελληνικός καφές, τσάι του βουνού.

Η επιλογή αυτών των προϊόντων εξασφαλίζει την αυθεντικότητα και τη σύνδεση με τις τοπικές γαστρονομικές παραδόσεις.

ελληνικό πρωινό

Όροι και προϋποθέσεις χορήγησης Σήματος «Ελληνικό Πρωινό»

Το σήμα «Ελληνικό Πρωινό»χορηγείται από το Ξ.Ε.Ε. σε όλα τα τουριστικά καταλύματα κατόπιν σχετικής αιτήσεώς τους, εφόσον πληρούν τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις

  1. Διαθέτουν Ειδικό Σήμα Λειτουργίας τουριστικού καταλύματος εν ισχύι και άδεια καταστήματος υγειονομικού ενδιαφέροντοςγια την παροχή πρωινού.
  2. Ακολουθούν το εδεσματολόγιο, που ορίζεται για την περιοχή που είναι εγκατεστημένο το κατάλυμα, σύμφωνα με το παράρτημα που ακολουθεί και αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του παρόντος κανονισμού.Το εν λόγω εδεσματολόγιο μπορεί να μεταβάλλεται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Ξ.Ε.Ε. και τα συμμετέχοντα καταλύματα υποχρεούνται να συμμορφώνονται αναλόγως.
  3. Αναρτούν το Σήμα «Ελληνικό Πρωινό» σε εμφανές σημείο του χώρου, όπου προσφέρεται το πρωινό, στις ηλεκτρονικές ιστοσελίδες του καταλύματος με ενεργή σύνδεση στον ειδικό διαδικτυακό τόπο του Ξ.Ε.Ε. www.greekbreakfast.gr, καθώς και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης που έχει παρουσία το κατάλυμα.
  4. Ακολουθούν το σύνολο των υποχρεώσεων σχετικά με τη σήμανση και παρουσίαση του «Ελληνικού Πρωινού» στο χώρο παροχής του όπως αυτές αναφέρονται στο σχετικό Παράρτημα.
  5. Συμμορφώνονται προς τις υποδείξεις και παρατηρήσεις τόσο του αρμόδιου προσωπικού του Ξ.Ε.Ε., όσο και των εξουσιοδοτημένων από το Ξ.Ε.Ε. προς έλεγχο φορέων.
  6. Δέχονται τους αρχικούς και επιβεβαιωτικούς ελέγχους που πραγματοποιούνται από φορείς που είναι εξουσιοδοτημένοι γι’ αυτό το σκοπό από το Ξ.Ε.Ε.
  7. Φέρουν ευθύνη για όλα τα θέματα ασφαλείας τροφίμων σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
  8. Καταβάλλουν στο Ξ.Ε.Ε. το κόστος χρήσης του Σήματος «Ελληνικό Πρωινό» κατά την αρχική χορήγηση και την ανανέωσή του ανά διετία, το οποίο καθορίζεται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του, λαμβάνοντας υπόψη την ιδιότητα του μέλους ή μη μέλους του Ξ.Ε.Ε.
  9. Καταβάλλουν το αναλογούν κόστος ελέγχου στους εξουσιοδοτημένους από το Ξ.Ε.Ε. φορείς, λαμβάνοντας υπόψη την προτεινόμενη τιμολόγηση από το Ξ.Ε.Ε., όπως περιγράφεται στο παράρτημα.
  10. Το σήμα χορηγείται για μια διετία. Μετά το πέρας της διάρκειας ισχύος του ανανεώνεται κατόπιν αιτήσεως της επιχείρησης ανά διετία.

Σε περίπτωση που το χορηγηθέν σήμα έχει βαθμολογηθεί ως κριτήριο κατάταξης καταλύματος σε κατηγορία αστέρων ή κλειδιών, ανανεώνεται υποχρεωτικά πριν τη λήξη του, άλλως ανακαλείται από το Ξ.Ε.Ε. το πιστοποιητικό κατάταξης του καταλύματος εφόσον με την απώλεια του εν λόγω βαθμολογούμενου κριτηρίου μεταπίπτει το κατάλυμα σε χαμηλότερη κατηγορία αστέρων ή κλειδιών.

Η Εμπειρία του Επισκέπτη

Οι τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν το “Ελληνικό Πρωινό” σε ξενοδοχεία και καταλύματα που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία. Αυτή η εμπειρία συμβάλλει στη διαμόρφωση μιας θετικής εικόνας για τη χώρα, ενώ παράλληλα εκπαιδεύει τους επισκέπτες για τον πολιτισμό και τις παραδόσεις της Ελλάδας.

Μπορεί να σας αρέσει:  Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Οφέλη για τον Τουρισμό και την Οικονομία

Η υιοθέτηση του “Ελληνικού Πρωινού” έχει πολλαπλά οφέλη, όπως:

  • Αύξηση της ανταγωνιστικότητας των ξενοδοχείων: Το Ελληνικό Πρωινό προσφέρει μια ξεχωριστή πρόταση αξίας.
  • Υποστήριξη της τοπικής οικονομίας: Με τη χρήση τοπικών προϊόντων, οι τοπικές επιχειρήσεις και παραγωγοί ενισχύονται.
  • Αειφορία: Η προώθηση της τοπικής γαστρονομίας συμβάλλει στη βιώσιμη ανάπτυξη του τουρισμού.

Το “Ελληνικό Πρωινό” δεν είναι απλώς μια γαστρονομική πρόταση, αλλά μια στρατηγική που συνδυάζει τον τουρισμό με την τοπική παραγωγή και την πολιτιστική κληρονομιά. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η Ελλάδα καταφέρνει να προσφέρει στους επισκέπτες της μια αυθεντική και αξέχαστη εμπειρία, ενώ παράλληλα ενισχύει την τοπική οικονομία και προβάλει την πλούσια γαστρονομική της παράδοση.

Photos by Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleEργασιακή εξουθένωση (Employee Burnout)
Next Article Επιτυχημένη συνέντευξη για δουλειά, πως να σε ξεχωρίσουν
Food & Beverage Magazine

Η ομάδα του Food & Beverage Magazine αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες, εθελοντές αρθρογράφους με εξειδίκευση στον τομέα του F&B που επιθυμούν να αναρτούν άρθρα ως μέρος της ομάδας κι όχι επώνυμα. Με έμφαση στην ποιότητα των κειμένων αλλά και την προσεγμένη αισθητική, η ομάδα δημιουργεί περιεχόμενο που καλύπτει θέματα όπως οι νέες τάσεις στη γαστρονομία, οι τεχνικές εξυπηρέτησης, η βιωσιμότητα και οι επιχειρηματικές στρατηγικές για τον κλάδο. Με αφοσίωση στη συνεχή ενημέρωση και την παροχή πρακτικών συμβουλών, η ομάδα στοχεύει να εμπνεύσει και να ενδυναμώσει τους επαγγελματίες του F&B.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

2 Mins Read

Τι είναι τα Standard Operating Procedures (SOP) και που χρειάζονται

4 Mins Read

Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες

5 Mins Read

Ποιες είναι οι πιστοποιήσεις των ξενοδοχείων;

6 Mins Read

Πιστοποίηση Travelife για Ξενοδοχεία

5 Mins Read

ISO 9001 τι είναι και πως το αποκτά κανείς;

4 Mins Read

ISO 14001: Οδηγός για ένα Πράσινο Μέλλον

6 Mins Read

ISO 22000 τι είναι και πως το αποκτά μια επιχείρηση;

5 Mins Read

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.