• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Γιατί παραιτούνται τα στελέχη;
γιατί-παραιτούνται-τα-στελέχη

Γιατί παραιτούνται τα στελέχη;

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos FEATURED

Γιατί παραιτούνται τα στελέχη; Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε γιατί φεύγουν τα στελέχη, επειδή όταν μια εταιρεία έχει υψηλό ποσοστό ανανέωσης τους, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει χαμηλή ικανοποίηση.

Η πρόσληψη νέων στελεχών για την κάλυψη αυτών των θέσεων απαιτεί χρόνο προσπάθεια και πόρους, γι’ αυτό είναι χρήσιμο για τους εργοδότες να βρουν τρόπους να κρατήσουν τα υπάρχοντα στελέχη τους.

Γνωρίζοντας κανείς τους λόγους που οι προϊστάμενοι αποχωρούν, οι υπεύθυνοι προσωπικού μπορούν να λύσουν άμεσα ένα επαναλαμβανόμενο ζήτημα και να δημιουργήσουν ένα πιο ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον για όλους.

Αιτίες που παραιτούνται τα στελέχη

Χρειάζονται μεγαλύτερες προκλήσεις
Αφού δουλέψει κανείς για λίγο στην ίδια δουλειά, αρχίζει να γνωρίζει αρκετά καλά όλες τις εργασίες και τις ευθύνες του. Όταν δεν υπάρχουν πολλά περισσότερα να μάθει κάποιος σχετικά με τον ρόλο του, μπορεί να αρχίσει να νιώθει ότι είναι έτοιμος για περισσότερες προκλήσεις.

Ψάχνουν για υψηλότερο μισθό
Όταν αισθάνεται κάποιος ότι πληρώνεται ελάχιστα για τη δουλειά που κάνει, ίσως είναι καιρός να προχωρήσει σε μια νέα δουλειά. Ομοίως παραιτούνται τα στελέχη, γιατί μπορεί κάποιος να επιθυμεί περισσότερες ευθύνες και μαζί με αυτό να έρθουν και οι καλύτερες απολαβές. Μπορεί να μην είναι πάντα λίγη η αμοιβή του στελέχους αλλά επειδή ο τρόπος ζωής αλλάζει ή μεγαλώνει η οικογένειά του, μπορεί να αποφασίσει ότι πρέπει να κερδίσει περισσότερα χρήματα για να αντέξει τα έξοδα διαβίωσης.

Απώλεια του ενθουσιασμού
Αυτό που ξεκίνησε ως μια συναρπαστική ευκαιρία μπορεί τελικά να καταρρεύσει και να απωλέσει το στέλεχος τον ενθουσιασμό του, με την πάροδο του χρόνου. Η εύρεση μιας νέας δουλειάς είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να νιώσει ξανά πάθος για τη δουλειά.

Απώλεια της εκτίμησης
Το να νιώθει κάποιος αναλώσιμος στη δουλειά, μπορεί να τον κάνει να θέλει να αναζητήσει μια θέση όπου οι προσπάθειές του να εκτιμώνται περισσότερο. Είναι ωραίο να γνωρίζεις ότι η δουλειά σου είναι σημαντική και έχει αντίκτυπο στην επιτυχία της εταιρείας.

Αναζήτηση καλύτερης σχέσης με τον Διευθυντή
Μπορεί σε μια εταιρεία να τα πηγαίνει καλύτερα κανείς με κάποιους ανθρώπους από κάποιους άλλους. Αυτό είναι ένα απολύτως φυσιολογικό μέρος της εργασίας σε οποιαδήποτε επιχείρηση. Εάν αισθάνεται όμως το στέλεχος ότι χρειάζεται έναν πιο υποστηρικτικό διευθυντή, ίσως αναζητήσει μια νέα εργασία με γνώμονα την εμπιστοσύνη που θα του εμπνεύσει ο ίδιος ο Διευθυντής.

γιατί-παραιτούνται-τα-στελέχη-από-την-εργσία

Αναζήτηση για ανάπτυξη και εξέλιξη
Εάν ο τρέχων εργοδότης είναι σφιχτός στον τομέα των προαγωγών ή των ευκαιριών μάθησης που μπορεί να προσφέρει, ίσως θελήσει κάποιος να βρει έναν εργοδότη που μπορεί να διαθέσει αυτούς τους πόρους. Το να έχει χώρο για εξέλιξη η εταιρεία είναι ένα σημαντικό κομμάτι που μπορεί να κρατήσει κάποιον με στόχο την άνοδο εντός της εταιρείας, διαφορετικά παραιτούνται τα στελέχη.

Αναζήτηση περισσότερης ανατροφοδότησης
Μερικοί άνθρωποι ευδοκιμούν σε ένα πιο ρευστό περιβάλλον εργασίας, ενώ άλλοι χρειάζονται περισσότερη ανατροφοδότηση. Το να αισθάνεται το στέλεχος διαρκώς αβέβαιο για το πώς βλέπει ο διευθυντής την πρόοδο και την προσπάθειά του είναι ένας κοινός λόγος για να αναζητήσει μια νέα δουλειά. Ένα αναπόσπαστο μέρος της βελτίωσης της απόδοσής είναι να λαμβάνει τακτικά σχόλια από τον εργοδότη.

Αναζήτηση ενός διαφορετικού περιβάλλοντος εργασίας
Κάθε εταιρεία έχει διαφορετικό είδος εργασιακού περιβάλλοντος. Άλλες εταιρείες είναι πιο καταπιεστικές και άλλες πιο ελαστικές. Μπορεί να επιβραβεύουν την ομαδική εργασία και τη διαφάνεια ή να ευνοούν την πολυδιάσπαση των ομάδων με απώτερο σκοπό την αποδυνάμωση των προϊσταμένων. Υπάρχουν εταιρείες που δημιουργούν απευθείας κανάλια επικοινωνίας με το προσωπικό προκαλώντας ένα bypass πληροφόρησης από τη βάση στην κορυφή με σκοπό την ενημέρωση της διεύθυνσης για το έργο των προϊσταμένων.

Αναζήτηση άλλου τόπου διαμονής
Υπάρχουν πολλοί λόγοι που μπορεί να θέλει να μετακομίσει κάποιος, όπως τα έξοδα διαβίωσης ή καλύτερες συνθήκες ζωής. Ίσως αποφασίσει κανείς να δοκιμάσει την τύχη του στο εξωτερικό. Ομοίως, πολλοί άνθρωποι που εργάζονται στην πόλη μπορεί να αναζητήσουν δουλειά στην επαρχία και το αντίστροφο.

Οι συνθήκες εργασίας έχουν αλλάξει
Όταν ξεκινά για πρώτη φορά μια δουλειά κάποιος, ο εργοδότης καθορίζει όλα τα οφέλη, τα προνόμια και τις ευθύνες του. Καθώς η εταιρεία εξελίσσεται, μπορεί να συνειδητοποιήσει ότι η δουλειά έγινε αρκετά διαφορετική από ότι ήταν στην αρχή. Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι ορισμένα από τα προνόμιά έχουν μειωθεί ή ότι κάνει εργασίες οι οποίες έχουν επιβαρύνει κατα πολύ την καθημερινότητα του.

Έλλειψη ικανού προσωπικού
Όταν η εταιρεία αδυνατεί να προσελκύσει ικανό προσωπικό ή επαρκές προσωπικό, ο προϊστάμενος καλείται να δώσει λύσεις σε ένα πολύ δύσκολο περιβάλλον. Οι ευθύνες μένουν οι ίδιες αλλά ο κόπος για να δρομολογήσει τις διαδικασίες γίνεται υπέρογκος. Το ανεπαρκές ή το μη ικανό προσωπικό μπορεί να οδηγήσει έναν ικανό προϊστάμενο σε χαμηλά αποτελέσματα. Αυτό θα τον ωθήσει μαθηματικά στην αποχώρηση του.

Καλύτερη ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής
Το να έχει έστω τον ελάχιστο χρόνο για τους φίλους, την οικογένεια και τα χόμπι του, είναι ένα σημαντικό μέρος της διατήρησης μιας υγιούς ισορροπίας μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής. Όταν το στέλεχος εργάζεται κάτω από πίεση χωρίς ανάπαυση για 10-11 ώρες καθημερινά για 8 μήνες θα οδηγήσει στη μείωση της απόδοσης του. Η αναζήτηση μιας νέας δουλειάς που μεριμνά για να δίνει έστω κάποιες υποτυπώδεις αναπαύσεις θα βοηθήσει στα καλύτερα αποτελέσματα.

Αναζητώντας περισσότερη ανεξαρτησία
Ορισμένοι διευθυντές χρησιμοποιούν πολλές εκφάνσεις μικροδιαχείρισης ως τρόπο για να παρακολουθούν στενά ό,τι κάνει το στέλεχος τους. Αυτό θα γίνει σύντομα αντιληπτό και θα οδηγήσει στην ανασφάλεια και στην αναζήτηση περισσότερης ανεξαρτησίας και αυτονομίας στο ρόλο του.

Αναζήτηση για περισσότερη αναγνώριση
Η θετική ανατροφοδότηση και ο έπαινος είναι ο τρόπος με τον οποίο οι διευθυντές μπορούν να κάνουν τα στελέχη τους να αισθάνονται εκτιμητέα. Το να εργάζεται κανείς για μια εταιρεία που σπάνια αναγνωρίζει το καλό, μπορεί να κάνει πολύ δύσκολο το να βρίσκει ο προϊστάμενος ενθουσιασμό να προσπαθήσει για κάτι καλύτερο κάθε μέρα. Το να εγκαταλείψει κανείς τη δουλειά και να βρεί μια εταιρεία που να δίνει τα εύσημα σε σκληρά εργαζόμενους ανθρώπους ανεξάρτητα από το αποτέλεσμα, μπορεί να οδηγήσει στην αποχώρηση.

Συμπέρασμα
Μπορεί οι λόγοι παραίτησης ενός στελέχους να είναι ακόμα περισσότεροι από αυτούς που αναφέρονται στο κείμενο. Το αποτέλεσμα παραμένει όμως το ίδιο. Η αποχώρηση κοστίζει και αυτό το κόστος δεν είναι εύκολα αντιληπτό μέσα στα συνολικά έξοδα της εταιρείας. Ίσως αν υπήρχε ένα αντίστοιχο μέσο υποβολής κριτικών το οποίο να βαθμολογεί το ποσοστό δημοφιλίας της εταιρείας στα μάτια του προσωπικού να μπορούσε να καταλάβει το τμήμα ανθρωπίνου δυναμικού, γιατί γίνεται ολοένα και δυσκολότερο να προσελκύσει και να διατηρήσει τα ικανά στελέχη και τους υπαλλήλους.

Image by Drazen Zigic on Freepik

Ανθρώπινο Δυναμικό Απασχόληση Διατήρηση προσωπικού
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleCustomer service. Τα 4 πιο συνηθισμένα λάθη
Next Article Servant leadership τεχνική ηγεσίας ή οξύμωρο σχήμα;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου και του Schweizerische Hotelfachschule Luzern. Κατέχει τίτλο σπουδών "Psychology of Leadership" από το Cornell University. Είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Director of Food & Beverage.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι

By Eva Makri

Private dining – Τι είναι;

By Sofia Banagi

Πως να μειώσω το άγχος;

By Vassilios Canellos

Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

By Greg Michopoulos

Τρόποι και στυλ διοίκησης

By Vassilios Canellos

Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;

By Vassilios Canellos

Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

By Vassilios Canellos

Servant leadership τεχνική ηγεσίας ή οξύμωρο σχήμα;

By Paraskevi Labropoulou

Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.