• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει

Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΤΑΣΕΙΣ

Όι άνθρωποι αναζητούν όλο και περισσότερο ένα ταξίδι στη νοσταλγία. Αυτό είναι πλέον αντιληπτό και κάποιοι ειδικοί και έχουν ονομάσει τη νέα τάση, ως «vintage vacation».

Τι σημαίνει ακριβώς όμως το Vintage Vacation;

Μια έρευνα της πλατφόρμας Booking.com (με 24.000 ταξιδιώτες σε 32 χώρες), αποκαλύπτει λεπτομέρειες.

Σύμφωνα με αναφορά του ταξιδιωτικού ιστότοπου, που κυκλοφόρησε στις 17 Οκτωβρίου 2022, όλο και περισσότεροι άνθρωποι βιώνουν πια την κανονικότητα. Οι άνθρωποι επιζητούν να δημιουργήσουν ταξιδιωτικές εμπειρίες που παραπέμπουν σε προγενέστερες και απλούστερες εποχές. Επιζητούν στο 88%, νοσταλγικές αποδράσεις άλλης εποχής. Εμπειρίες που προσφέρουν τη συγκίνηση της αναβίωσης καθώς επίσης και την αίσθηση παλαιότερων περιόδων».

Μολονότι τα στοιχεία καθίστανται ξεκάθαρα, η μελέτη εμβαθύνει ακόμα περισσότερο. Καταδεικνύει με στοιχεία, ότι πολλοί πλέον επιθυμούν να «βιώσουν το ρομαντισμό μιας προ-ψηφιακής εποχής». Το 23% των ταξιδιωτών κυνηγούν εμπειρίες που προκαλούν ψευδείς συναισθηματικές μνήμες περασμένων ετών.

Η μελέτη επίσης σημειώνει ότι το vintage vacation μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Ξενοδοχεία που μοιάζουν με γνωστά αξιοθέατα.
  • Ξενοδοχεία που αναπαριστούν σκηνικά από εμβληματικές ρετρό ταινίες.
  • Αντικατοπτρίζουν κάποιους προορισμούς που άνθησαν στη δεκαετία του ’70 και του ’80.
  • Έχουν σκηνικό από ιστορικές εποχές
  • Έχουν θεματικό σκηνικό που προσελκύει τα παιδιά

Αν και τα ξενοδοχεία που έχουν διακόσμηση της περιόδου ’60 – ’80 είναι αναμφίβολα ενδιαφέροντα, υπάρχουν επίσης πολλές ευκαιρίες να ταξιδέψει κανείς πολύ πιο πίσω στο χρόνο για να ζήσει, ας πούμε, στο περιβάλλον της Αγγλίας του 18ου αιώνα ή και παλαιότερα.

Όλα έχουν να κάνουν με το να ξεφύγει από το παρόν και να μεταφερθεί στο παρελθόν.

the dive hotel Vintage vacation concept
The Dive Motel: Nashville, Tennessee
Avalon Beverly Hills
Avalon Hotel: Beverly Hills
The Pineapple Villa
Nickelodeon Punta Cana: The Pineapple Villa
Wonderland House
Wonderland House: Alice in Wonderland concept
 Coombe Abbey Hotel - Vintage vacation concept
Coombe Abbey Hotel: Midlands of England

Όποιο κι αν είναι το στυλ του ξενοδοχείου που θα επιλέξει κανείς, ο βασικός στόχος θα είναι η απόδραση και η ψευδαίσθηση μιας άλλης πραγματικότητας.

Special Concepts Vintage
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleRestaurant Captain Job Description
Next Article Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.