Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση

3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ 2 Mins Read

Μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη. Αν ως επιχειρηματίας, σε οποιονδήποτε κλάδο και αν δραστηριοποιήστε, είστε ανήσυχο πνεύμα και αναζητάτε τρόπους ώστε να προσφέρετε πεντάστερη εξυπηρέτηση πελατών, τότε θα πρέπει να ξέρετε ότι τα μυστικά για την υποδειγματική εξυπηρέτηση, όπως τουλάχιστον τα ορίζουν τρεις κορυφαίες προσωπικότητες του χώρου της φιλοξενίας, είναι τρία:

1. Η υποδειγματική εξυπηρέτηση βασίζεται στην «ενδυνάμωση» (εξουσιοδότηση) του προσωπικού σας.
Ο CEO των Ritz-Carlton, Herve Humler, μας ενθυμίζει ότι τα καλύτερα ξενοδοχεία και εστιατόρια τον κόσμο ενθαρρύνουν το προσωπικό πρώτης γραμμής ώστε να χειριστεί προβλήματα, χωρίς να χρειαστεί να λάβει πρώτα την έγκριση από το αφεντικό του. Εξάλλου, οι περισσότεροι ίσως γνωρίζουν ότι σε αυτή την αλυσίδα ακόμη και ένας ωρομίσθιος υπάλληλος μπορεί να ξοδέψει έως 2000 δολάρια για να χειριστεί ένα πρόβλημα ή τη δυσαρέσκεια ενός επισκέπτη.

2.Η άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη είναι απόρροια της στελέχωσης της επιχείρησης με άτομα που διακατέχονται από κουλτούρα εξυπηρέτησης.
Σύμφωνα με έναν από τους κορυφαίους εστιάτορες και σεφ, τον Tom Colicchio, μία πελατοκεντρική επιχείρηση πρέπει να προσλαμβάνει τα κατάλληλα άτομα που έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά όπως ενσυναίσθηση, φιλικότητα, χαμόγελο, αβροφροσύνη κ.ά., προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετήσουν κατάλληλα τους πελάτες. Πρόκειται για μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση που δεν μαθαίνονται μέσα από την εκπαίδευση, η οποία μπορεί να εστιαστεί στην εκμάθηση των τεχνικών χαρακτηριστικών.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά: Πάντα αναζητούμε άτομα που απολαμβάνουν αυτή τη δουλειά. Είναι αυτά τα άτομα που θα οργανώσουν ένα τέλειο πάρτι επειδή πολύ απλά τους αρέσει να φροντίσουν τους επισκέπτες τους. Δεν το κάνουν από αγγαρεία. Αναζητούμε τον αυθεντικό οικοδεσπότη, που πάντα αναζητά τρόπους ώστε να χαροποιήσει τους επισκέπτες, όχι αυτόν που το εκλαμβάνει ως αγγαρεία.

Μπορεί να σας αρέσει:  6 λόγοι για τους οποίους η εξυπηρέτηση του πελάτη είναι σημαντική

3.Η επιτηδευμένη και απρόσωπη εξυπηρέτηση απωθεί τους σημερινούς επισκέπτες.
Ο Sir Richard Branson, του ομίλου Virgin, διατείνεται ότι ο σημερινός ταξιδιώτης αποζητά αυθεντικές εμπειρίες και εξυπηρέτηση. Αποζητά να εξυπηρετηθεί από έναν αυθεντικό υπάλληλο που δεν μιλάει σαν ρομπότ, χωρίς συναίσθημα, ακολουθώντας ένα τυποποιημένο σενάριο. Ο ίδιος ισχυρίζεται ότι τέτοιοι υπάλληλοι όχι απλώς απωθούν τους επισκέπτες, αλλά τους κάνουν να τρέξουν προς τον ανταγωνιστή, που προφανώς είναι πιο γνήσιος και αυθεντικός.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟ πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο
Next Article Ποια υπέρβαση θα κάνεις σήμερα για πετύχεις το Όραμα σου
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Positive Feedback. Η δύναμη της θετικής ανατροφοδότησης στον εργασιακό χώρο

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

2 Mins Read

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service

5 Mins Read

Πολιτιστική ευαισθησία στον τομέα του F&B

4 Mins Read

Εξαιρετική εξυπηρέτηση για βελτίωση της κερδοφορίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.