Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο
Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο
m,bn,mb,mb,mb

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ 2 Mins Read

Συχνά ακούω από το κόσμο να λέει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο! Επιτρέψτε μου στο επάγγελμα της εστίασης τουλάχιστον, να διαφωνήσω

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο όταν για να εντυπωσιάσει τη σύντροφό του παραγγέλνει ένα φιλέτο Μedium rare (βαθμός ψησίματος) και όταν αυτό φτάνει στο τραπέζι ακριβώς στους 55° C να το γυρνάει πίσω γιατί αρχικά δεν ήξερε τι παράγγειλε και σίγουρα δεν ξέρει να το φάει, προσβάλλοντας τον Maitre και τον Chef για να καλύψει το λάθος και την άγνοια του.

Ο πελάτης δεν έχει δίκιο όταν τον ενημερώνει ευγενικά ο σερβιτόρος ότι δεν μπορεί να καπνίσει μέσα στον εσωτερικό χώρο του εστιατορίου και εκείνος προσβάλει τους πάντες και στο τέλος να αποχωρεί γράφοντας άδικα σχόλια σε ιστότοπους online αξιολογήσεων.

Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν εκατοντάδες και θα μπορούσα να σας αναφέρω πολλά περισσότερα…..

Οι ισορροπίες είναι λεπτές
Ο επαγγελματικός κόσμος της εστίασης διαθέτει κοινωνική παιδεία και όχι μόνο.
Ο πελάτης οφείλει να σέβεται.

Φυσικά όταν το δίκαιο είναι με το μέρος του πελάτη, σαφέστατα θα το ακούσουμε και σίγουρα θα διορθώσουμε όποια παρερμηνεία ή λάθος βλέπουμε. Έχουν πάντα δίκιο οι πελάτες; Σαφέστατα όχι. Και ένας άνθρωπος που έχει άδικο – ακόμα κι αν είναι πελάτης σας – δεν μπορεί να έχει δίκιο. Πόσο μάλλον όταν αυτό αποτελεί ενέργεια εις βάρος των υπαλλήλων σας.

Το μήνυμα είναι όμως ένα….Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ …..

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleFood & Beverage Manager – Ο δεκαθλητής του Ξενοδοχειακού στίβου
Next Article 3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

2 Mins Read

Charles Schwab. Πώς εκτόξευσε την παραγωγικότητα του προσωπικού του;

3 Mins Read

Ακριβές σαμπάνιες – Οι 5 ακριβότερες στον κόσμο

7 Mins Read

Experiential Dining – Φαγητό και βιωματική εμπειρία

2 Mins Read

Ένα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας

2 Mins Read

Ναυάγιο Περιστέρας – Το πρώτο υποθαλάσσιο μουσείο

3 Mins Read

Το παλαιότερο κρασί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα

2 Mins Read

Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων

2 Mins Read

Το κρασί έχει καλύτερη γεύση όταν αυξηθεί η τιμή του

5 Mins Read

René Redzepi, ο εστιατορικός Elon Musk

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.