• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο
angry-woman
m,bn,mb,mb,mb

Ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ

Συχνά ακούω από το κόσμο να λέει ότι ο πελάτης έχει πάντα δίκιο! Επιτρέψτε μου στο επάγγελμα της εστίασης τουλάχιστον, να διαφωνήσω

Ο πελάτης δεν έχει δίκιο όταν για να εντυπωσιάσει τη σύντροφό του παραγγέλνει ένα φιλέτο Μedium rare (βαθμός ψησίματος) και όταν αυτό φτάνει στο τραπέζι ακριβώς στους 55° C να το γυρνάει πίσω γιατί αρχικά δεν ήξερε τι παράγγειλε και σίγουρα δεν ξέρει να το φάει, προσβάλλοντας τον Maitre και τον Chef για να καλύψει το λάθος και την άγνοια του.

Ο πελάτης δεν έχει δίκιο όταν τον ενημερώνει ευγενικά ο σερβιτόρος ότι δεν μπορεί να καπνίσει μέσα στον εσωτερικό χώρο του εστιατορίου και εκείνος προσβάλει τους πάντες και στο τέλος να αποχωρεί γράφοντας άδικα σχόλια σε ιστότοπους online αξιολογήσεων.

Τέτοια παραδείγματα υπάρχουν εκατοντάδες και θα μπορούσα να σας αναφέρω πολλά περισσότερα…..

Οι ισορροπίες είναι λεπτές
Ο επαγγελματικός κόσμος της εστίασης διαθέτει κοινωνική παιδεία και όχι μόνο.
Ο πελάτης οφείλει να σέβεται.

Φυσικά όταν το δίκαιο είναι με το μέρος του πελάτη, σαφέστατα θα ακουστεί και σίγουρα θα διορθωθεί η όποια παρερμηνεία ή λάθος προέκυψε.

Το μήνυμα είναι όμως ένα….Ο ΠΕΛΑΤΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΔΙΚΙΟ …..

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleFood & Beverage Manager – Ο δεκαθλητής του Ξενοδοχειακού στίβου
Next Article 3 μυστικά για άψογη εξυπηρέτηση του πελάτη
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Hotel Training

Ένα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας

By Hellenic Hotels Team

Ναυάγιο Περιστέρας – Το πρώτο υποθαλάσσιο μουσείο

By Hellenic Hotels Team

Το παλαιότερο κρασί στην Ευρώπη ανακαλύφθηκε στην Ελλάδα

By John Protopapadakis

Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων

By John Protopapadakis

Το κρασί έχει καλύτερη γεύση όταν αυξηθεί η τιμή του

By Yiolanta Chortaridi

René Redzepi, ο εστιατορικός Elon Musk

By John Protopapadakis

Ιστορίες εξυπηρέτησης στον κλάδο της φιλοξενίας

By John Protopapadakis

Μια άριστη πρακτική εξυπηρέτησης

By John Protopapadakis

The Golden Rule. Ο Χρυσός Κανόνας των Four Seasons

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.