Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πρώτη εντύπωση σε συνέντευξη εργασίας
Πρώτη εντύπωση σε συνέντευξη εργασίας

Πρώτη εντύπωση σε συνέντευξη εργασίας

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4 Mins Read

Η πρώτη εντύπωση σε συνέντευξη εργασίας που κάνετε με έναν πιθανό εργοδότη είναι η πιο σημαντική. Η πρώτη κρίση που γίνεται πάνω σας μόλις εισέλθετε σε έναν χώρο, θα βασίζεται στο πώς φαίνεστε και τι φοράτε.

Γι’ αυτό είναι πάντα σημαντικό να ντυθείτε κατάλληλα για μια συνέντευξη ώστε να έχετε πιθανότητα να πάρετε τη δουλειά.

Ντυθείτε ειδικά για τη δουλειά
Ο καθημερινός σας ενδυματολογικός κώδικας δεν είναι κατάλληλος όταν πηγαίνετε για να σας πάρουν συνέντευξη. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε τι ρούχα να φορέσετε σε μια συνέντευξη. Το αν θα φοράτε κοστούμι ή κάτι λιγότερο επίσημο εξαρτάται από την κουλτούρα της εταιρείας στην οποία μπαίνετε αλλά και τη θέση στην οποία απευθύνεστε. Επιλέξτε προσεκτικά την ενδυμασία σας γιατί είναι πολύ σημαντικό!

Ακούστε τον συνομιλητή σας
Από την αρχή της συνέντευξης, ο H.R. ή ο Head Hunter αντίστοιχα, σας δίνει πληροφορίες, είτε άμεσα είτε έμμεσα. Εάν δεν τις ακούτε, χάνετε μια σημαντική ευκαιρία. Στις καλές δεξιότητες επικοινωνίας περιλαμβάνονται και η ακρόαση και η ενημέρωση του ατόμου ότι έχετε ακούσει τι είπε μέσω των απαντήσεων σας. Πάρτε μια σωστή θέση και έχετε ένα βλέμμα σοβαρό και προσηλωμένο και προσπαθήστε να του δείξετε ότι αυτό που σας λέει είναι πραγματικά σημαντικό για εσάς.

Μην μιλάτε πολύ
Το να πείτε στο συνομιλητή σας περισσότερα από όσα πρέπει να γνωρίζει, θα μπορούσε να είναι ένα μοιραίο λάθος. Όταν δεν έχετε προετοιμαστεί εκ των προτέρων, μπορεί να χρειαστεί να κάνετε μεγάλο αγώνα για να απαντήσετε σωστά και μετρημένα. Αλλιώς μπορεί να επαναλαμβάνετε τα ίδια πράγματα, να κομπιάζετε, να ιδρώνετε. Προετοιμαστείτε για τη συνέντευξη έχοντας δημιουργήσει κάποια σενάρια απαντήσεων αλλά με συντομία κι όχι με υπερανάλυση.

Μπορεί να σας αρέσει:  5 τρόποι να δολοφονήσεις το φιλότιμο των στελεχών σου

Μην αποκτάτε οικειότητα
Η συνέντευξη είναι μια επαγγελματική συνάντηση για να μιλήσουμε για δουλειά. Αυτό δεν αφορά τη δημιουργία μιας νέας γνωριμίας ή ακόμη χειρότερα, της απόκτησης ενός νέου φίλου. Το επίπεδο εξοικείωσής σας θα πρέπει να μιμείται τη συμπεριφορά του συνομιλητή. Είναι σημαντικό να δώσετε ενέργεια και ενθουσιασμό στη συνέντευξη και να κάνετε ερωτήσεις, αλλά μην αντιδράτε υπερβολικά είτε στους μορφασμούς είτε στα λόγια είτε στις κινήσεις. Όλα με μέτρο.

Μην προσπαθήσετε να κάνετε φιγούρα
Η στάση παίζει βασικό ρόλο στη διαδικασία συνέντευξής. Υπάρχει μια ισορροπία μεταξύ αυτοπεποίθησης, επαγγελματισμού και μετριοφροσύνης. Η υπερβολική αυτοπεποίθηση είναι κακή, όσο και η υπερβολική μετριοφροσύνη. Προσπαθήστε να βρείτε μια ισορροπία και να δείξετε ότι δεν είστε “καβαλημένοι” αλλά ταυτόχρονα σίγουροι για τη δουλειά σας.

Είναι καλό αν έχετε απορίες
Οι περισσότεροι υποψήφιοι απαντούν, “Όχι.” Δεν έχουν ερωτήσεις στο τέλος της συνέντευξης. Λανθασμένη απάντηση. Μέρος του να ξέρεις πώς να κάνεις μια εντυπωσιακή παρουσία στη συνέντευξη είναι να είσαι έτοιμος να κάνεις ερωτήσεις που δείχνουν ενδιαφέρον για αυτό που θα κληθείς να κάνεις, στην εταιρεία. Η υποβολή ερωτήσεων σας δίνει επίσης την ευκαιρία να μάθετε αν αυτό είναι το σωστό μέρος για εσάς. Οι καλύτερες ερωτήσεις έρχονται αν ακούτε το συνομιλητή σας όλη την ώρα. Δείξτε το ενδιαφέρον σας!

Προσπαθήστε να έχετε τα τρία Α
Δείξτε κατά τη διάρκεια της συνέντευξης: Αυτοπεποίθηση, αντίληψη και ανταπόκριση. Εάν νιώθετε ότι μπορείτε να κάνετε τη δουλειά αυτή, δώστε στο συνομιλητή σας την ευκαιρία να το πιστέψει επίσης. Με αυτά τα 3 Α είναι πιο εύκολο να το κάνετε. Ποτέ μην χρησιμοποιείτε λέξεις όπως “σας παρακαλώ” ή “αν με προσλάβετε” κλπ. Κοιτάξτε απευθείας στα μάτια και δείξτε οτι εννοείτε κάθε λέξη που λέτε.

Μπορεί να σας αρέσει:  Πως να διατηρήσετε το προσωπικό σας

Προετοιμαστείτε για να απαντήσετε μια δύσκολη ερώτηση
Η ερώτηση “Ποια είναι η μεγαλύτερη αδυναμία σου” έχει γίνει κλισέ. Οι H.R. συνεχίζουν να το ρωτούν παρόλο που γνωρίζουν ότι είναι απίθανο να λάβουν απαντήσεις που είναι 100% ειλικρινείς. Γιατί; Επειδή ο τρόπος που απαντάτε σε μια ερώτηση σχετικά με τις αδυναμίες σας είναι πολύ ξεκάθαρος. Μπορεί να μην συνειδητοποιήσετε καν τι επικοινωνείτε όταν απαντάτε σε αυτήν την ερώτηση.
Να είστε αυθεντικοί, Διαλέξτε μια αδυναμία σας που να είναι αποδεκτή για τη συγκεκριμένη εργασία.

Ναι, θα πρέπει να στείλετε ένα ευχαριστήριο email
Πριν φύγετε από τη συνέντευξη, πάρτε μια επαγγελματική κάρτα από το άτομο (ή τους ανθρώπους) που σας πήραν συνέντευξη και αποστείλετε ένα ευχαριστήριο email.

Να ξέρετε ότι θα εκτιμηθεί

Μπορώ να μετρήσω στα δάχτυλα του ενός χεριού μου τους ανθρώπους που μου έστειλαν ευχαριστήριο email μετά από συνέντευξη και σε όλους τους … έδωσα δουλειά – Kate Reardon

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤο Gibson cocktail επιστρέφει και μας λέει πως ξεκίνησε
Next Article Θέλεις να είσαι ηγέτης ή απλά εντολέας;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.