Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Παράπονα των Βρετανών Τουριστών
guest complains

Παράπονα των Βρετανών Τουριστών

Hotel TrainingBy Hotel Training ΠΑΡΑΠΟΝΑ 5 Mins Read

Τα “Παράξενα” Παράπονα των Βρετανών Τουριστών και η Αναζήτηση Αποζημιώσεων. Οι Βρετανοί τουρίστες έχουν τις δικές τους προτιμήσεις και προσδοκίες όταν ταξιδεύουν.

Ωστόσο, είναι γνωστό ότι κάνουν αρκετά παράπονα κατά τη διάρκεια των διακοπών τους, είτε αυτά είναι συνηθισμένα είτε πιο ιδιαίτερα και παράξενα. Γιατί όμως οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται τόσο συχνά και ποιες είναι οι κύριες αιτίες των παραπόνων τους;

Πέρα από τα συνηθισμένα και λογικά παράπονα που εκφράζουν οι Βρετανοί τουρίστες, υπάρχει και ένα σημαντικό ποσοστό παραπόνων που γίνονται με σκοπό την απόκτηση αποζημιώσεων. Σε πολλές περιπτώσεις, οι Βρετανοί τουρίστες, γνωρίζοντας και εξαντλώντας τα δικαιώματα τους ως καταναλωτές, υποβάλλουν παράπονα για την ποιότητα των υπηρεσιών ή για κάποια “προβλήματα” που αντιμετώπισαν κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Στα ξενοδοχεία είναι συχνά επιφυλακτικοί, καθώς αυτά τα παράπονα μπορεί να οδηγούν σε οικονομικές αποζημιώσεις για τους παραπονούμενους. Τα γραφεία όμως σχεδόν πάντα είναι με το μέρος των πελατών τους

Μερικές φορές, οι τουρίστες προχωρούν σε ψευδή παράπονα με στόχο να εξασφαλίσουν επιστροφές χρημάτων ή άλλες αποζημιώσεις (μασάζ, δωρεάν γεύματα η υπηρεσίες), ακόμα και αν δεν υπάρχει πραγματική αιτία. Αυτή η τάση έχει γίνει πιο έντονη τα τελευταία χρόνια, καθώς αρκετοί καταναλωτές αξιοποιούν τις νομικές διατάξεις που τους προστατεύουν για να αποσπάσουν χρηματικές αποζημιώσεις από ξενοδοχεία ή τουριστικούς πράκτορες.

Παράπονα Βρετανών Τουριστών

Παραδείγματα ψευδών παραπόνων

Δηλητηρίαση από το φαγητό: Ένα από τα πιο συνηθισμένα ψευδή παράπονα είναι ότι οι τουρίστες υποστηρίζουν πως έπαθαν τροφική δηλητηρίαση κατά τη διάρκεια της διαμονής τους σε κάποιο ξενοδοχείο. Σε ορισμένες περιπτώσεις, έχουν παρατηρηθεί καταγγελίες χωρίς καμία ιατρική τεκμηρίωση, με μοναδικό στόχο την απόσπαση αποζημίωσης.
Ανεπαρκείς εγκαταστάσεις: Υπάρχουν περιπτώσεις όπου τουρίστες ισχυρίστηκαν ότι οι παροχές του ξενοδοχείου δεν ανταποκρίνονταν στις διαφημίσεις ή τις προσδοκίες τους, όπως ελλιπής κλιματισμός ή χαλασμένες εγκαταστάσεις. Ωστόσο, όταν διερευνήθηκαν τα παράπονα, διαπιστώθηκε ότι οι καταγγελίες ήταν αβάσιμες.
Υπερβολικός θόρυβος: Ένα παράδειγμα ψευδούς παραπόνου είναι όταν οι τουρίστες ισχυρίζονται ότι δεν μπορούσαν να κοιμηθούν λόγω υπερβολικού θορύβου, ακόμα και αν βρίσκονταν σε ήσυχες περιοχές του ξενοδοχείου. Αυτές οι καταγγελίες συχνά γίνονται για να ζητηθεί επιστροφή χρημάτων ή αναβάθμιση δωματίου.

Μπορεί να σας αρέσει:  Ψεύτικες κριτικές στα ξενοδοχεία, κυνηγοί αποζημιώσεων.

Αυτές οι περιπτώσεις επιβαρύνουν τους τουριστικούς προορισμούς και καθιστούν δύσκολη την αξιολόγηση των πραγματικών προβλημάτων, δημιουργώντας πρόσθετο κόστος για τις τουριστικές επιχειρήσεις.

Έρευνες και μελέτες έχουν δείξει ότι οι Βρετανοί τουρίστες δίνουν μεγάλη σημασία στην ποιότητα των διακοπών τους, ειδικά σε θέματα άνεσης και εξυπηρέτησης.

Σύμφωνα με μελέτες, τα πιο συνηθισμένα παράπονα που διατυπώνουν οι Βρετανοί κατά τη διάρκεια των ταξιδιών τους αφορούν τα εξής:

Καθαριότητα: Οι Βρετανοί τουρίστες συχνά παραπονιούνται για τη καθαριότητα των ξενοδοχείων, ειδικά για θέματα όπως βρώμικα δωμάτια, κακή υγιεινή στις πισίνες και εστιατόρια που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες τους.
Θόρυβος: Ένα άλλο συχνό παράπονο αφορά τον υπερβολικό θόρυβο, είτε πρόκειται για δυνατή μουσική από τα μπαρ ή για θορυβώδεις γείτονες στα δωμάτια του ξενοδοχείου.
Κακή εξυπηρέτηση: Η εξυπηρέτηση πελατών σε εστιατόρια, ξενοδοχεία και τουριστικές εγκαταστάσεις είναι επίσης βασικό ζήτημα. Οι Βρετανοί αναμένουν υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης και γρήγορη απόκριση σε αιτήματα, κάτι που τους οδηγεί σε δυσαρέσκεια αν δεν το βρουν.
Κλιματισμός: Παράπονα για ανεπαρκή ή ελαττωματικό κλιματισμό είναι συνηθισμένα, ειδικά όταν ταξιδεύουν σε θερμά κλίματα.
Φαγητό: Οι προσδοκίες σχετικά με το φαγητό είναι υψηλές. Οι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται για το κακής ποιότητας ή μονότονο φαγητό, αλλά και για τις διαφορές στην κουζίνα που δεν ταιριάζουν στις δικές τους γαστρονομικές συνήθειες.

complaint handling

Παράξενα παράπονα Βρετανών τουριστών
Εκτός από τα συνηθισμένα παράπονα, έχουν καταγραφεί και πιο παράξενα ή ασυνήθιστα παράπονα που μπορεί να προκαλέσουν έκπληξη. Μερικά παραδείγματα από έρευνες της Thomas Cook και άλλων τουριστικών οργανισμών περιλαμβάνουν:

Ο ήλιος είναι πολύ ζεστός: Παρά το γεγονός ότι ταξιδεύουν σε ζεστές χώρες, ορισμένοι Βρετανοί τουρίστες παραπονιούνται για τον υπερβολικό ήλιο και τη θερμοκρασία, ζητώντας επιστροφή χρημάτων επειδή «δεν είχαν ενημερωθεί» για την ένταση του καιρού.
Η άμμος είναι πολύ λεπτή: Μερικοί τουρίστες έχουν εκφράσει παράπονα επειδή η άμμος σε παραλίες ήταν πολύ λεπτή και κολλούσε στα ρούχα και το σώμα τους.
Η θάλασσα έχει ψάρια: Ένα παράπονο που έλαβε αρκετή προσοχή είναι ότι ορισμένοι Βρετανοί τουρίστες δεν ήταν ευχαριστημένοι με την παρουσία ψαριών στη θάλασσα, ζητώντας να απομακρυνθούν.
Πολύ ισχυρό αεράκι: Σε μερικά παραθαλάσσια θέρετρα, οι Βρετανοί παραπονέθηκαν ότι ο άνεμος ήταν πολύ ισχυρός και τους χάλασε την ηρεμία στην παραλία.
Δεν υπήρχαν παραδοσιακά αγγλικά φαγητά: Παράπονα για την απουσία παραδοσιακών αγγλικών εδεσμάτων, όπως fish and chips ή English breakfast, σε ξενοδοχεία έχουν επίσης καταγραφεί.

Μπορεί να σας αρέσει:  Τα πιο συχνά παράπονα σε ένα εστιατόριο

Γιατί είναι τόσο συχνά τα παράπονα Βρετανών τουριστών
Μία εξήγηση για τη συχνότητα των παραπόνων των Βρετανών τουριστών μπορεί να σχετίζεται με τις υψηλές προσδοκίες που έχουν όταν ταξιδεύουν. Οι Βρετανοί δίνουν μεγάλη σημασία στην καλή οργάνωση, την ποιότητα και την αξία για τα χρήματα. Καθώς πολλοί από αυτούς επενδύουν σημαντικά στις διακοπές τους, προσδοκούν ότι όλα θα είναι τέλεια.

Όταν κάτι δεν ανταποκρίνεται στα πρότυπα τους, το εκφράζουν μέσα από παράπονα. Επιπλέον, οι Βρετανοί τουρίστες συχνά επιλέγουν « all inclusive», κάτι που σημαίνει ότι τα πάντα, από τα αεροπορικά εισιτήρια μέχρι την εμπειρία του ξενοδοχείου, είναι προ-καθορισμένα. Αυτό αυξάνει τις προσδοκίες για μια ομαλή και ευχάριστη εμπειρία χωρίς απρόοπτα.

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤο τουριστικό demarketing της Νορβηγίας
Next Article Το Personal Branding θα σε κάνει να ξεχωρίσεις
Hotel Training
  • Website
  • Facebook
  • LinkedIn

Η Hoteltraining είναι μια πλατφόρμα διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει την ευκαιρία αποκτήσει κανείς γνώσεις σε όλες τις ειδικότητες της φιλοξενίας. Είναι μέλος του CPD Certification Service και δίνει πιστοποίηση για τα σεμινάρια της. Ο Παύλος Παπαδάκης, είναι ο ιθύνων νους της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και με την πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών του, καταφέρνουν να δώσουν λύσεις στον τομέα της απομακρυσμένης ξενοδοχειακής εκπαίδευσης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ψεύτικες κριτικές στα ξενοδοχεία, κυνηγοί αποζημιώσεων.

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

2 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;

2 Mins Read

CARP method. Πώς μας βοηθά στη διαχείριση παραπόνων

4 Mins Read

“Μην μυρίσεις το γάλα”. Πώς να δείξετε στον πελάτη ότι τον εμπιστεύεστε

4 Mins Read

Θέλω να μιλήσω με τον προϊστάμενό σου.

3 Mins Read

Ρατσιστικό σχόλιο, πως το χειριζόμαστε;

4 Mins Read

Δυσαρεστημένοι πελάτες. 7+1 στρατηγικές για να μην τους χάσετε

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.