Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως να προβάλω τον εαυτό μου;
προβάλω τον εαυτό μου

Πως να προβάλω τον εαυτό μου;

Sofia BanagiBy Sofia Banagi ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Πως να προβάλω τον εαυτό μου; Η προβολή του εαυτού σας αποτελεί σημαντικό μέρος κάθε καριέρας. Είτε προσπαθείτε να πάρετε προαγωγή στην τρέχουσα εργασία σας, είτε να στραφείτε σε μια διαφορετική πορεία καριέρας, είτε να ξεκινήσετε μια επιχείρηση, είναι απαραίτητο να έχετε τις δεξιότητες να προωθήσετε αποτελεσματικά τον εαυτό σας.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές για το πώς να προωθήσετε τον εαυτό σας με τον καλύτερο δυνατό τρόπο:

1. Επικεντρωθείτε στο self-branding.
Η δημιουργία μιας προσωπικής μάρκας μπορεί να είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ξεχωρίσετε από το πλήθος και να γίνετε αντιληπτοί από πιθανούς εργοδότες και πελάτες. Δημιουργήστε έναν επαγγελματικό ιστότοπο και λογαριασμούς στα social media που αναδεικνύουν τις δεξιότητες και την εμπειρία σας.Επιπλέον, εξετάστε το ενδεχόμενο να χρησιμοποιήσετε συνεπή στοιχεία branding, όπως ένα λογότυπο, σε όλες τις πλατφόρμες σας, ώστε να διασφαλίσετε ότι το προσωπικό σας brand είναι συνεπές και αναγνωρίσιμο.

2. Δικτυωθείτε.
Η δικτύωση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προωθήσετε τον εαυτό σας και να κάνετε επαφές με άτομα του κλάδου σας. Παρακολουθήστε εκδηλώσεις του κλάδου, γίνετε μέλη επαγγελματικών ομάδων και προσεγγίστε ανθρώπους που θαυμάζετε. Όχι μόνο θα κερδίσετε πολύτιμες επαφές, αλλά θα μπορέσετε επίσης να αποδείξετε την εμπειρία σας και να γίνετε γνωστός ως ειδικός.

3. Αξιοποιήστε το υπάρχον δίκτυό σας.
Το υπάρχον δίκτυό σας μπορεί επίσης να αποτελέσει μεγάλη πηγή υποστήριξης όταν πρόκειται να προωθήσετε τον εαυτό σας. Επικοινωνήστε με τις επαφές σας για να ζητήσετε συστάσεις ή παραπομπές σε πιθανούς εργοδότες ή πελάτες. Επιπλέον, φροντίστε να διατηρείτε επαφή με τις επαφές σας, ώστε να παραμένετε στο προσκήνιο.

Μπορεί να σας αρέσει:  Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον.

4. Παρουσιάστε τη δουλειά σας.
Δώστε τον καλύτερό σας εαυτό προβάλλοντας τη δουλειά σας στον ιστότοπό σας και στα social media. Χρησιμοποιήστε παραδείγματα της δουλειάς σας πριν και μετά για να καταδείξετε τις ικανότητές σας και σκεφτείτε να δημιουργήσετε ένα χαρτοφυλάκιο που να αναδεικνύει την καλύτερη δουλειά σας. Όσο περισσότερες αποδείξεις έχετε για τις ικανότητές σας, τόσο μεγαλύτερες είναι οι πιθανότητες να σας προσέξουν οι πιθανοί εργοδότες ή πελάτες.

Το να προβάλω τον εαυτό μου μπορεί να είναι ένα δύσκολο έργο, αλλά αν ακολουθήσετε αυτές τις συμβουλές, θα είστε σε καλό δρόμο προς την επιτυχία. Αφιερώστε χρόνο για να δημιουργήσετε μια επαγγελματική διαδικτυακή παρουσία, να δικτυωθείτε με άλλους επαγγελματίες, να αξιοποιήσετε τις υπάρχουσες διασυνδέσεις σας, να παρουσιάσετε τη δουλειά σας και να αναπτύξετε μια προσωπική ομιλία στο ασανσέρ. Κάνοντας αυτά τα πράγματα, θα είστε σίγουροι ότι θα ξεχωρίσετε και θα γίνετε αντιληπτοί από πιθανούς εργοδότες και πελάτες.

Photos: Image by senivpetro on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleHotel email marketing
Next Article Η αντίληψη των πελατών είναι η πραγματικότητά σου
Sofia Banagi
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

H Σοφία Μπαναγή είναι Life Coach ειδικευμένη στην ανάπτυξη της προσωπικής επωνυμίας (Personal Branding) και της προπονητικής εταιρειών (Corporate Coaching) Αναλαμβάνει ανθρώπους που θέλουν να αναβαθμίσουν την επαγγελματική τους εικόνα αλλά και εταιρείες που επιθυμούν να δημιουργήσουν προγράμματα για υψηλόβαθμα στελέχη ή προσωπικό. Είναι εισηγήτρια σεμιναρίων στο IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Stay Interview – Τι είναι και ποια η σημασία του;

5 Mins Read

Η γενιά Ζ τείνει να μην είναι επιθυμητή για στελέχωση θέσεων

4 Mins Read

Επιτυχημένη συνέντευξη για δουλειά, πως να σε ξεχωρίσουν

5 Mins Read

Eργασιακή εξουθένωση (Employee Burnout)

3 Mins Read

The law of the garbage truck – Εσύ τον γνωρίζεις;

3 Mins Read

Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον.

2 Mins Read

Social proof, πως να πείσεις για δράση άμεσα

5 Mins Read

Πολιτιστική ευαισθησία στον τομέα του F&B

4 Mins Read

Συναισθηματική Νοημοσύνη: Το Κλειδί στην Εξυπηρέτηση Πελατών του 21ου Αιώνα

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.