Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου είναι το πρώτο πράγμα που βλέπει ο υποψήφιος πελάτης που αναζητά διακοπές. Αυτό που χωρίζει την επιχείρηση σας από την πώληση, μπορεί να είναι μερικά δευτερόλεπτα που έχετε στη διάθεση σας να τον κρατήσετε εκεί και να δει περισσότερα.
Ακολουθούν επτά βασικοί λόγοι για τους οποίους η ανανέωση του ιστότοπου του ξενοδοχείου σας θα μπορούσε να βελτιώσει σημαντικά την παρουσία σας στο διαδίκτυο, την αφοσίωση των επισκεπτών και, τελικά, τις κρατήσεις σας:
1. O ξεπερασμένος σχεδιασμός βλάπτει την αξιοπιστία
Οι πρώτες εντυπώσεις έχουν σημασία, ειδικά στον κλάδο της φιλοξενίας. Ένας απαρχαιωμένος σχεδιασμός στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου μπορεί να κάνει τους πιθανούς επισκέπτες να αμφισβητήσουν την ποιότητα των καταλυμάτων σας.
Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες περιμένουν κομψές, λειτουργικές και ευφάνταστες ιστοσελίδες που αντικατοπτρίζουν την εμπειρία που θα λάβουν κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Ένας ανανεωμένος, φιλικός προς τον χρήστη σχεδιασμός μπορεί να δημιουργήσει εμπιστοσύνη από την πρώτη ματιά.
2. Η βελτιστοποίηση για κινητά είναι απαραίτητη στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου
Με την πλειονότητα των ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν smartphone για να αναζητήσουν καταλύματα, η βελτιστοποίηση για κινητά είναι αδιαπραγμάτευτη.
Ένας ανταποκρινόμενος (responsive), φιλικός προς κινητά ιστότοπος διασφαλίζει ότι φαίνεται και λειτουργεί καλά σε όλες τις συσκευές, εξυπηρετώντας τις κρατήσεις εν κινήσει και βελτιώνοντας την εμπειρία χρήστη σε όλες τις πλατφόρμες.
3. Η βελτιστοποίηση SEO προσελκύει περισσότερους επισκέπτες
Η Google και οι άλλες μηχανές αναζήτησης δίνουν προτεραιότητα σε ιστότοπους με ανανεωμένο, σωστά παρουσιαμένο περιεχόμενο και γρήγορους χρόνους φόρτωσης. Μια ενημερωμένη δομή με σχετικές λέξεις-κλειδιά και SEO, ενισχύει την κατάταξη σας στη μηχανή αναζήτησής.
Το SEO σάς βοηθά να προσεγγίσετε περισσότερους ταξιδιώτες μέσω οργανικών αποτελεσμάτων, μειώνοντας την εξάρτηση σας από πληρωμένη διαφήμιση για να προσελκύσετε νέους πελάτες.
4. Βελτιωμένη μηχανή κρατήσεων στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου
Μια ιστοσελίδα του ξενοδοχείου που ενσωματώνει μια σύγχρονη μηχανή κρατήσεων αυξάνει τις πωλήσεις απλοποιώντας τη διαδικασία της κράτησης.
Η σωστή λειτουργία της μηχανής κρατήσεων πρέπει να περιλαμβάνει διαθεσιμότητα σε πραγματικό χρόνο, προσαρμοσμένες προσφορές πακέτων και αυτοματοποιημένες ενέργειες, καθιστώντας τη διαδικασία πιο ελκυστική για τους χρήστες που προσπαθούν να κάνουν κράτηση.
5. Προβολή Ενημερωμένων Παροχών και Προσφορών
Τα ξενοδοχεία συχνά ανακαινίζονται, προσθέτουν επιπλέον ανέσεις ή εισάγουν νέα πακέτα προσφορών τα οποία μπορεί να είναι περιορισμένου χρόνου. Κάποιες φορές οι ιστότοποι δεν αντικατοπτρίζουν αυτές τις αλλαγές ή δεν ενημερώνουν τα περιεχόμενα άμεσα.
Η ενημέρωση του ιστότοπου με φωτογραφίες υψηλής ποιότητας και πληροφορίες σχετικά με τις τρέχουσες προσφορές, ευθυγραμμίζει τις προσδοκίες των επισκεπτών με την πραγματικότητα.
Η προβολή προωθήσεων σε πραγματικό χρόνο ή προσφορών περιορισμένου χρόνου παρέχει επίσης κίνητρα για κρατήσεις απευθείας στον ιστότοπό σας. Πράγμα το οποίο σημαίνει την αποφυγή της διαμεσολάβησης από πλαρφόρμες κρατήσεων και περισσότερα έσοδα.
6. Μεγαλύτερη επικέντρωση στο οπτικό περιεχόμενο
Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από το οπτικό περιεχόμενο. Ένας επανασχεδιασμός στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου μπορεί να προσφέρει την ευκαιρία να μπουν φωτογραφίες και βίντεο υψηλής ποιότητας, συμπεριλαμβανομένων και περιηγήσεων 360 μοιρών, προβολής δωματίων, εγκαταστάσεων και τοπικών αξιοθέατων.
Το καλύτερο οπτικό περιεχόμενο βελτιώνει την αφοσίωση (bounce rate), διατηρεί τους επισκέπτες στον ιστότοπό σας περισσότερο και δημιουργεί πωλήσεις.
7. Βελτιωμένη εμπειρία χρήστη και προσβασιμότητα στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου
Η χρηστικότητα και η προσβασιμότητα είναι ζωτικής σημασίας για την προσέγγιση ενός ευρύτερου κοινού. Ένας επανασχεδιασμένος ιστότοπος μπορεί να βελτιστοποιήσει την πλοήγηση, να παρέχει σαφείς παροτρύνσεις για δράση και να προσφέρει πολυγλωσσικές επιλογές για την εξυπηρέτηση των επισκεπτών στη γλώσσα τους.
Οι λειτουργίες προσβασιμότητας, για ανθρώπους με δυσκολίες όρασης ή ακοής, όπως η μετατροπή κειμένου σε ομιλία, οι προσαρμογές της χρωματικής αντίθεσης και η πλοήγηση με πληκτρολόγιο, καθιστούν την ιστοσελίδα σας έναν χώρο χωρίς αποκλεισμούς, βελτιώνοντας τη χρηστικότητα για όλους τους επισκέπτες και βελτιώνοντας τη φήμη της επιχείρησης σας
Η ενημέρωση του ιστοσελίδας του ξενοδοχείου σας δεν έχει να κάνει μόνο με το να φαίνεται ελκυστικό αλλά αφορά την οικοδόμηση αξιοπιστίας, τη βελτίωση του SEO, τη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη και, τελικά, την αύξηση των κρατήσεων. Ένας βελτιστοποιημένος, ελκυστικός οπτικά και λειτουργικός ιστότοπος όχι μόνο προσελκύει νέους επισκέπτες αλλά ενθαρρύνει επίσης τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις από πιστούς πελάτες.