Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » The law of the garbage truck – Εσύ τον γνωρίζεις;
law of the garbage truck

The law of the garbage truck – Εσύ τον γνωρίζεις;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΑΠΟΨΕΙΣ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Το “The Law of the Garbage Truck” ή στα Ελληνικά ο “Νόμος του Απορριμματοφόρου” είναι μια φιλοσοφική έννοια που χρησιμοποιείται για να μας υπενθυμίσει πώς να διαχειριζόμαστε την αρνητική ενέργεια, την κριτική ή την αρνητική συμπεριφορά που μπορεί να δεχόμαστε από άλλους ανθρώπους.

Τoν «Νόμο του Απορριμματοφόρου» τον θυμήθηκα, και έκτοτε προσπαθώ να τον εφαρμόζω στην πράξη, μία μέρα καθώς πήγαινα στην εργασία μου. Στην προσπάθειά μου να προλάβω το μετρό (από εκεί που μένω περνά κάθε μισή ώρα), για να μην αργήσω, αναγκάστηκα να κάνω μία αντικανονική προσπέραση, αφήνοντας πίσω ένα όχημα που πήγαινε απελπιστικά αργά.

Για κακή μου τύχη, με πιάνει το φανάρι για να στρίψω αριστερά. Τότε διαπιστώνω ότι ακριβώς στα δεξιά μου έχει σταματήσει το αμάξι που μόλις είχα προσπεράσει, μολονότι έχει πράσινο, με τον οδηγό του να αρχίζει με έντονο ύφος (και κόκκινος σαν παντζάρι) να ωρύεται: «Τι κατάλαβες τώρα;». Πρέπει να το είπε τρεις φορές, καθώς φαινόταν να είναι εκτός εαυτού. Δεν έδωσα σημασία, παρέμεινα ψύχραιμος (εξάλλου κατά κάποιο τρόπο είχα παρανομήσει), του χαμογέλασα ελαφρώς και τον άφησα να φύγει. Αν συνέβαινε πριν χρόνια, πιθανόν να είχαμε κατέβει από το αυτοκίνητο και να πλακωνόμασταν.

Πώς προέκυψε…

Ο «νόμος του απορριμματοφόρου» (The law of the garbage truck) είναι ένα βιβλίο που προέκυψε από μία προσωπική εμπειρία του David Pollay, πριν 25 περίπου χρόνια.

Ας δούμε πώς την περιγράφει:

«Μία μέρα επιβιβάστηκα σε ταξί με κατεύθυνση το αεροδρόμιο της Νέας Υόρκης. Ολα πήγαιναν μια χαρά μέχρι τη στιγμή που ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά μας, από ένα χώρο πάρκινγκ, ένα μαύρο αυτοκίνητο.

Μπορεί να σας αρέσει:  Family Friendly All inclusive Hotels - Τι λατρεύουν οι γονείς;

Ο οδηγός του ταξί ”πλακώθηκε” στα φρένα, σε μια προσπάθεια να αποφύγει τη σύγκρουση, με το ταξί να γλιστράει στο δρόμο και να περνάει δίπλα, σε απόσταση αναπνοής από το άλλο όχημα. Προς μεγάλη μας έκπληξη, ο οδηγός του άλλου οχήματος γύρισε το κεφάλι του προς εμάς και άρχισε, με έντονο ύφος, να μας στολίζει με διάφορα ”γαλλικά”.

Τότε, ο οδηγός του ταξί χαμογέλασε και τον χαιρέτησε. Ηταν απίστευτα φιλικός και ήρεμος. Με απορημένο ύφος τον ρώτησα πώς μπορεί να είναι τόσο ψύχραιμος με έναν άνθρωπο που παραλίγο να προκαλέσει ατύχημα και να μας στείλει αδιάβαστους.

Η απάντηση που μου έδωσε με δίδαξε αυτό που σήμερα αποκαλώ “The law of the garbage truck”. Μου εξήγησε πως οι περισσότεροι άνθρωποι λειτουργούν ως απορριμματοφόρα. Κυκλοφορούν από εδώ και από εκεί γεμάτοι με σκουπίδια, θυμό, απογοήτευση, οργή.

Με άλλα λόγια:
Μην κουβαλάτε τα “σκουπίδια” των άλλων μαζί σας.
Μην αντιδράτε αρνητικά σε αρνητική συμπεριφορά.
Συνεχίστε τη μέρα σας με θετικότητα και αυτοσυγκράτηση.

Καθώς τα σκουπίδια συσσωρεύονται, οι άνθρωποι αυτοί έχουν την ανάγκη να τα εναποθέσουν κάπου και συχνά επιχειρούν να τα πετάξουν σε σένα. Μην το παίρνεις προσωπικά. Απλώς χαμογέλασε, χαιρέτισε τους και συνέχισε το δρόμο σου. Μην πάρεις τα σκουπίδια τους, τα οποία θα μεταφέρεις και θα βγάλεις στην οικογένεια, στους συναδέλφους, στους φίλους ή ακόμα και σε τρίτους που συνάντησες τυχαία.

Πάντα να θυμάσαι ότι οι καλοί άνθρωποι δεν αφήνουν τα σκουπίδια να κυριεύσουν τη ζωή τους. Η ζωή είναι πολύ μικρή για να ξυπνάς το πρωί έχοντας όλα αυτά στο κεφάλι σου. Αγάπα τους ανθρώπους που σου συμπεριφέρονται σωστά και συγχώρεσε αυτούς που δεν το κάνουν».

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous Article10 Σημαντικά Trends που θα δούμε το 2025
Next Article Ποιες είναι οι πιστοποιήσεις των ξενοδοχείων;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Stay Interview – Τι είναι και ποια η σημασία του;

5 Mins Read

Η γενιά Ζ τείνει να μην είναι επιθυμητή για στελέχωση θέσεων

4 Mins Read

Επιτυχημένη συνέντευξη για δουλειά, πως να σε ξεχωρίσουν

5 Mins Read

Eργασιακή εξουθένωση (Employee Burnout)

3 Mins Read

Λεκτική βία και κακή συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον.

2 Mins Read

Social proof, πως να πείσεις για δράση άμεσα

5 Mins Read

Πολιτιστική ευαισθησία στον τομέα του F&B

4 Mins Read

Συναισθηματική Νοημοσύνη: Το Κλειδί στην Εξυπηρέτηση Πελατών του 21ου Αιώνα

3 Mins Read

Επιτυχία – Ο χειρότερος σύμβουλος του επιχειρηματία

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.