• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ψάχνω προσωπικό!
Ψάχνω προσωπικό

Ψάχνω προσωπικό!

Paraskevi LabropoulouBy Paraskevi Labropoulou ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Μόνιμη κατάσταση στο χώρο της εστίασης! Και όλοι έχουν μία εύλογη απορία. Γιατί; Γιατί αυτός ο κλάδος αντιμετωπίζει μόνιμα αυτό το θέμα;

Γιατί οι συνεργάτες μας αποχωρούν και μάλιστα μας “κρεμάνε” τις πιο κρίσιμες στιγμές; Συνηθίζουμε να κατηγορούμε εκείνους, μήπως όμως κάπου σφάλλουμε κι εμείς;

Ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή.

◈ Ψάχνω προσωπικό!

Βάζω αγγελία και κάνω την επιλογή από τα καλύτερα βιογραφικά. Ποια είναι τα καλύτερα βιογραφικά; Ποια είναι τα κριτήρια;

Πρώτο λάθος. Έχω την κατάρτιση να κάνω αυτή την επιλογή; Μήπως αυτό το ξεκαθάρισμα θα το έκανε καλύτερα κάποιος που εξειδικεύεται σε αυτόν τον τομέα;

◈ Προχωράω στη συνέντευξη.

Υπάρχει δομή συνέντευξης που θα με καθοδηγήσει στην πιο ασφαλή επιλογή; Μήπως στέκομαι μόνο στην υπάρχουσα εμπειρία; Γιατί; Είναι η εύκολη λύση. Υπολογίζω ότι αφού ο άνθρωπος που επιλέγω έχει εμπειρία κάποιος άλλος έχει κάνει τη δική μου δουλειά δηλαδή την εκπαίδευση του ατόμου που θα προσλάβω. Θέλω ένα άτομο να μου καλύψει τη θέση χωρίς να χάσω χρόνο και χωρίς να δαπανήσω κεφάλαια για την εκπαίδευση του.

◈ Επιλέγω λοιπόν κάποιον που θεωρώ έτοιμο.

Και αφού είναι έτοιμος γιατί έφυγε από την προηγούμενη επιχείρηση; Αρκούμαι στη αιτιολογία ότι δεν του άρεσε το περιβάλλον, δεν πλήρωναν στην ώρα τους, δε κολλούσαν όλα τα ένσημα. Γιατί;;

Μήπως ο υπάλληλος δεν έκανε επαρκώς τη δουλειά του και μαζί με αυτόν και όλοι οι συνάδελφοι του; Μήπως είχε προσληφθεί με τις ίδιες πρόχειρες διαδικασίες και οι πρώην εργοδότες του είχαν βασιστεί στην ‘’εμπειρία του’’;

Πόσα λάθη τέτοιου τύπου πρέπει να κάνουμε για να καταλάβουμε επιτέλους ότι αυτή είναι η λάθος διαδρομή. Πόσες φορές θα αλλάξουμε προσωπικό και θα πάμε την επιχείρηση μας πολλά βήματα πίσω μέχρι να αντιληφθούμε ότι η συνοχή μιας ομάδας που θα μετράει αρκετό καιρό στην επιχείρηση μας αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά χαρτιά της επιτυχίας μας;

Αν η επιλογή είχε γίνει με διαφορετικά κριτήρια, αν στη συνέντευξη είχαν εμπλακεί ψυχομετρικά εργαλεία, αν το προσωπικό λάμβανε συνεχή και άρτια εκπαίδευση, αν υπήρχαν αξιολογήσεις και επιβραβεύσεις οι απώλειες θα υπήρχαν αλλά όχι σε αυτή την έκταση.

Το κόστος της απώλειας του προσωπικού μας είναι τεράστιο. Οι βλάβες στην επιχείρηση ανεπανόρθωτες. Ο χρόνος εύρεσης νέου προσωπικού ανυπολόγιστος.

Η νέα τουριστική περίοδος πλησιάζει και οι μελέτες είναι πολύ αισιόδοξες για τον κλάδο της εστίασης και του τουρισμού. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε τα ίδια λάθη; Αν ναι θα τα πληρώσουμε πολύ ακριβά.

Ας δώσουμε στο προσωπικό μας την αξία που του αρμόζει. Πρέπει να καταλάβουμε ότι είναι η κινητήριος δύναμη μας. Είναι το γρανάζι της μηχανής μας.

✅ Ασφαλής Επιλογή
✅ Συνεχής Εκπαίδευση
✅ Αξιολόγηση

Αυτά είναι τα τρία στοιχεία που θα πρέπει να εντάξουμε στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού μας για να μετράμε λιγότερες απώλειες και να μην επαναλαμβάνουμε κάθε χρόνο τη φράση Ψάχνω προσωπικό.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleSkimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;
Next Article Τεχνολογικά trends που θα υιοθετηθούν το 2023 στην εστίαση
Paraskevi Labropoulou
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Η Παρασκευή Λαμπροπούλου, έχοντας έντονη παρουσία στο χώρο της εστίασης από το 2003 μέχρι σήμερα, αναγνώρισε την ανυπολόγιστη δύναμη που έχει το ανθρώπινο στοιχείο στην εξέλιξη όλων των δραστηριοτήτων και πρωτίστως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Οι σπουδές της στη Διοίκηση Βιομηχανιών στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά και το Μεταπτυχιακό στο Marketing Management από το University of Surrey της έδωσαν τα εφόδια να ανταποκριθεί στη διαρκή ανάγκη των επιχειρήσεων, για επάνδρωση με προσωπικό απόλυτα ταιριαστό με την κουλτούρα τους και τις απαιτήσεις τους. Είναι πιστοποιημένη στο Adult Training και εξειδικευμένη στη Συμβουλευτική, τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και το Mentoring. Εργάζεται ως Διευθύντρια Κατάρτισης Προγραμμάτων στην APEX - Εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vera Tsolaridou

5 αποδοτικοί τρόποι διατήρησης των υπαλλήλων

By Paraskevi Labropoulou

Δίνουμε προτεραιότητα στο αίσθημα ασφάλειας του προσωπικού μας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει
  • Behavioral business coaching – πως βοηθάει;
  • Singapore Sling – το αυθεντικό
  • Search Engine Optimization για ξενοδοχεία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.