Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Γιατί η μάθηση και η ανάπτυξη είναι ευθύνη του καθενός;
personal developement

Γιατί η μάθηση και η ανάπτυξη είναι ευθύνη του καθενός;

Vera TsolaridouBy Vera Tsolaridou ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 5 Mins Read

Η παραδοσιακή προσέγγιση της «κατάρτισης» υπαγορεύει ότι η ευθύνη για τη μάθηση και την ανάπτυξη ανατίθεται σε ένα τμήμα. Ωστόσο, στο σημερινό γρήγορο και δυναμικό επιχειρηματικό περιβάλλον, αυτή η προσέγγιση δεν είναι πλέον αποτελεσματική ή σχετική.

Η μάθηση δεν είναι ένα μεμονωμένο γεγονός που πρέπει να προγραμματιστεί, αλλά μάλλον μια κοινή ευθύνη που αγκαλιάζουν όλοι οι εργαζόμενοι και ενσωματώνεται στην κουλτούρα ολόκληρου του οργανισμού.

Το άρθρο συνηγορεί υπέρ μιας στροφής προς μια πιο ολιστική και στρατηγική προσέγγιση της Μ&Α. Τονίζει την ανάγκη να αντιμετωπιστεί η μάθηση ως μια συνεχής διαδικασία που λαμβάνει χώρα με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των επίσημων προγραμμάτων κατάρτισης και της κατάρτισης κατά την εργασία.

Οι εργαζόμενοι θα πρέπει να έχουν ευκαιρίες να μάθαίνουν από τις εμπειρίες τους, να αναλογίζονται τις επιτυχίες και τις αποτυχίες τους και να αποκτούν νέες δεξιότητες σε συνεχή βάση. Αυτή η προσέγγιση που συχνά αναφέρεται ως «δια βίου μάθηση», τονίζει την ανάγκη για μια νοοτροπία μάθησης που να αγκαλιάζει την περιέργεια, τον πειραματισμό και την προσαρμογή.

Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να δημιουργήσετε μια κουλτούρα μάθησης είναι να μεταθέσετε την ευθύνη για τη μάθηση από το τμήμα εκπαίδευσης σε κάθε εργαζόμενο και σε κάθε ηγέτη στον οργανισμό. – Michelle Ockers

Ενώ οι επαγγελματίες Μ&Α διαδραματίζουν έναν κρίσιμο ρόλο στον σχεδιασμό και στην παροχή επίσημων πρωτοβουλιών μάθησης, δεν θα πρέπει να είναι οι μόνοι φορείς της μάθησης σε έναν οργανισμό. Αντίθετα, θα πρέπει να ενεργούν ως βοηθοί και διευκολυντές, καθοδηγώντας και δημιουργώντας μια κουλτούρα όπου η μάθηση θα επιβραβεύεται και θα υποστηρίζεται.

Αυτό περιλαμβάνει την αναγνώριση της μάθησης ως βασικό μοχλό της ατομικής και οργανωτικής επιτυχίας και την αναγνώριση των επιτευγμάτων που σχετίζονται με τη μάθηση και την ανάπτυξη.

Μπορεί να σας αρέσει:  Η Έξυπνη Παραίτηση δεν είναι αποτυχία

Δημιουργία ευκαιριών για τους εργαζόμενους να μοιραστούν τις γνώσεις τους, να συνεργαστούν και να μάθουν ο ένας από τον άλλο.

Ευθυγράμμιση μαθησιακών πρωτοβουλιών με επιχειρηματικούς στόχους και προτεραιότητες και χρήση δεδομένων και αναλυτικών στοιχείων για τη μέτρηση του αντίκτυπου των μαθησιακών παρεμβάσεων και τη λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων.

Παροχή στους εκπαιδευόμενους πρόσβασης σε ποικίλους πόρους, όπως προγράμματα κατάρτισης, εργαστήρια, πλατφόρμες ηλεκτρονικής μάθησης, βιβλία, άρθρα, μέντορες ή ειδικούς σε θέματα. Πάνω απ’ όλα, οι επαγγελματίες Μ&Α θα πρέπει να διαμορφώνουν τη νοοτροπία της μάθησης που θέλουν να ενσταλάξουν στους μαθητές τους επενδύοντας στην προσωπική τους ανάπτυξη, δίνοντας τελικά τον τόνο για ολόκληρο τον οργανισμό.

Το πιο ισχυρό εργαλείο που έχετε είναι το δικό σας προσωπικό παράδειγμα. – John Wooden

Σε αυτή τη συλλογική προσέγγιση της μάθησης, οι ηγέτες πρέπει να αναλαμβάνουν την εκπαίδευση των εργαζομένων κατά την εργασία. Θα πρέπει να δημιουργήσουν ευκαιρίες στους εργαζόμενους να εξασκηθούν και να εφαρμόσουν τις νέες δεξιότητές τους στην εργασία.

Παρακολούθηση επίσης για να βεβαιωθεί κανείς ότι η επιθυμητή συμπεριφορά έχει ενισχυθεί, εξασκηθεί και κατακτηθεί.

Παροχή συνεχούς υποστήριξης και ανατροφοδότησης για να βοηθήσετε τους υπαλλήλους να εντοπίσουν τομείς προς βελτίωση, να ενθαρρυνθεί ο προβληματισμός και να οδηγηθούν σε μια διαρκή αλλαγή συμπεριφοράς.

Συνεργαστείτε με τους υπαλλήλους για να ευθυγραμμίσετε τα μαθησιακά τους σχέδια με τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες και τους αναπτυξιακούς τους στόχους.

μάθηση και ανάπτυξη

Καθοδηγήστε τους στον εντοπισμό σχετικών ευκαιριών και πόρων μάθησης με βάση τα ενδιαφέροντά τους, τα δυνατά τους σημεία και τους τομείς προς βελτίωση. Θέστε σαφείς προσδοκίες απόδοσης και ζητήστε από τους υπαλλήλους να είναι υπεύθυνοι για την πρόοδο της μάθησης και της ανάπτυξής τους. Πάνω απ ‘όλα, οι ηγέτες θα πρέπει να διαμορφώνουν τη νοοτροπία μάθησης που θέλουν να ενσταλάξουν στην ομάδα τους, αφιερώνοντας χρόνο για να γίνουν η καλύτερη εκδοχή του εαυτού τους, δίνοντας τελικά τον τόνο για την ομάδα τους και ολόκληρο τον οργανισμό.

Η μάθηση δεν επιτυγχάνεται τυχαία, πρέπει να αναζητηθεί με θέρμη και να παρακολουθηθεί με επιμέλεια – Abigail Adams

Η δημιουργία μιας κουλτούρας μάθησης σε έναν οργανισμό απαιτεί από τους εργαζόμενους να οικειοποιηθούν τη δική τους μάθηση και ανάπτυξη.

Μπορεί να σας αρέσει:  Συναισθηματική Νοημοσύνη: Το Κλειδί στην Εξυπηρέτηση Πελατών του 21ου Αιώνα

Αυτό συνεπάγεται την προληπτική αναζήτηση ευκαιριών μάθησης που σχετίζονται με τους εργασιακούς τους ρόλους και τις φιλοδοξίες σταδιοδρομίας τους.

Εφαρμόζοντας τη μάθησή τους στην εργασία, εξασκώντας νέες δεξιότητες και πειραματιζόμενοι με νέες προσεγγίσεις για την επίλυση προβλημάτων.

Ζητώντας ανατροφοδότηση από τους διευθυντές και προβληματισμό σχετικά με τα δυνατά σημεία και τους τομείς για βελτίωση.

Το να είσαι πρόθυμος να μοιραστείς γνώση και να είσαι ανοιχτός στη μάθηση από άλλους μπορεί να δημιουργήσει ένα θετικό περιβάλλον και να συμβάλει σε μια κουλτούρα συνεχούς βελτίωσης εντός του οργανισμού. Μια τέτοια θετική μαθησιακή στάση μπορεί να ενισχύσει μια νοοτροπία ανάπτυξης, η οποία μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερη ικανοποίηση από την εργασία και παραγωγικότητα.

Η πρόθεσή μου με αυτό το άρθρο ήταν να αμφισβητήσω την παραδοσιακή προσέγγιση της Μ&Α και να υποστηρίξω μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση με στρατηγική και βασισμένη στην κουλτούρα.

Ελπίζω να πυροδοτήσει έμπνευση και να ενθαρρύνει τους οργανισμούς να επανεξετάσουν την προσέγγισή τους στη μάθηση, βλέποντάς την ως μια συνεχή διαδικασία, που καθοδηγείται από την Μ&Α, αλλά που ανήκει σε ολόκληρο τον οργανισμό.

Συμπερασματικά, είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι ενώ η ομάδα της Μ&Α μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία μιας κουλτούρας όπου η μάθηση αναγνωρίζεται και υποστηρίζεται, εναπόκειται στους μαθητές να συμμετέχουν ενεργά και να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες μάθησης.

Μια εταιρεία που μαθαίνει συλλογικά μεγαλώνει συλλογικά. – Άγνωστος

Σημείωση: Μπορείτε να βρείτε το αρχικό άρθρο στην Αγγλική γλώσσα πατώντας ΕΔΩ

Image by vecstock on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleJob hopping ή παραμονή στην ίδια εταιρεία;
Next Article Ψάχνω προσωπικό!
Vera Tsolaridou
  • LinkedIn

Η Βέρα είναι Υπεύθυνη ποιότητας επιχειρησιακής λειτουργίας & Εκπαίδευσης, πιστοποιημένη προπονήτρια Διεθνούς εταιρικής δεοντολογίας και ISO 9001:2015. Επικεφαλής αξιολογητρια με ιστορικό στη Φιλοξενία, το Λιανικό εμπόριο και τα Μουσεία. Είναι παθιασμένη να βοηθά τους ανθρώπους να επιτύχουν τους στόχους τους εξοπλίζοντάς τους με τις απαραίτητες γνώσεις για να διαπρέψουν στους ρόλους τους.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

9 Mins Read

Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

3 Mins Read

Αυτοηγεσία, η μεγαλύτερη πρόκληση της ηγεσίας

4 Mins Read

Comfort Food – το φαγητό που μας αγκαλιάζει

13 Mins Read

Restaurant Business Plan Πως θα το φτιάξετε;

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

9 Mins Read

Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης για σερβιτόρους

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

4 Mins Read

Πώς θα πετύχεις φέτος τους στόχους σου;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.