• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ανάπτυξη δυνατοτήτων – Ο τρόπος να νοιάζεσαι για το προσωπικό σου
staff-working

Ανάπτυξη δυνατοτήτων – Ο τρόπος να νοιάζεσαι για το προσωπικό σου

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Μια εταιρική κουλτούρα βασισμένη στα δυνατά σημεία του καθενός είναι ένας ισχυρός οδηγός που βοηθά τις εταιρείες να προσελκύσουν κορυφαία ταλέντα ανά ειδικότητα, να αναδείξουν την καλύτερη απόδοση σε κάθε υπάλληλο και να δημιουργήσουν οργανική ανάπτυξη.

Πάρα πολλοί άνθρωποι ξυπνούν και τρέχουν σε μέρη που τους προσφέρουν καλή αμοιβή και διάφορες έξτρα παροχές, αλλά εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται σαν αναλώσιμα γρανάζια σε ένα μηχάνημα.

Αυτές οι εταιρείες δεν διαθέτουν τα στοιχεία εκείνα που θα οδηγήσουν το προσωπικό να παράγει υπεραξία γιατί χρειάζονται και κάποιοι άλλοι παράγοντες γι αυτό όπως:

1. Ένας προϊστάμενος που κατανοεί και παρακινεί τους υπαλλήλους

2. Ύπαρξη της αίσθησης του σκοπού – ένας ιδιαίτερα ισχυρός παράγοντας παραγωγικότητας

3. Ύπαρξη ευκαιρίας για ανάπτυξη – ο κορυφαίος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη δουλειά τους και ο πρωταρχικός λόγος για προσέλκυση νέων θέσεων εργασίας.

Ένας χώρος εργασίας που δεν διαθέτει αυτά τα στοιχεία μπορεί να μην φαίνεται κακός εξωτερικά, αλλά με την πάροδο του χρόνου αποθαρρύνει τους υπαλλήλους, δημιουργώντας φόβο και μειώνοντας την παραγωγικότητα, τη δέσμευση και τη διατήρησή τους.

Κάποιοι προϊστάμενοι, προσπαθούν να ενσωματώσουν στην καθημερινότητα τους, δραστηριότητες δημιουργίας ομάδων ή να δημιουργήσουν πιο ενδιαφέρουσες συνθήκες, για να ενθαρρύνουν μια παραγωγική ατμόσφαιρα και θετική στάση στο χώρο εργασίας, αλλά δεν δίνουν στους υπαλλήλους έναν πρακτικό τρόπο να ζουν και να συνδέονται με τις αξίες της εταιρείας σε προσωπικό επίπεδο.

Εν ολίγοις, τα οφέλη της απόδοσης, θα υλοποιηθούν μόνο εάν μια εταιρεία αγκαλιάζει τη μεγάλη ποικιλία ατόμων που εργάζονται για αυτήν και τους δίνει έναν λόγο για να εφαρμόσουν τα όποια διαφορετικά ταλέντα τους παράλληλα με το σύστημα αξιών της, για το κοινό καλό.

Όταν οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν τις δεξιότητες τους, είναι πιο αφοσιωμένοι – έχουν σχεδόν 6 φορές υψηλότερη απόδοση και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αποχωρήσουν από την εταιρεία τους.

Πως μπορεί όμως μια εταιρεία να βελτιώσει τη σχέση της με το προσωπικό και να το βοηθήσει να συγκλίνει με το σύστημα αξιών που έχει οργανώσει.

ΣΚΟΠΟΣ VS ΠΛΗΡΩΜΗ
Οι άνθρωποι θέλουν μια εργασία που να έχει νόημα όχι μόνο μια καλή πληρωμή. Η κατανόηση του πού είναι δυνατός ο καθένας τους, τους επιτρέπει αποδώσουν καλύτερα και να συνδεθούν με τον σκοπό της εταιρείας τους.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ VS ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
Οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για πολύ όταν κερδίζουν επιπόλαια και αμφίβολης διάρκειας προνόμια στην εργασία τους. Θέλουν να αναπτυχθούν με τρόπους που αξιοποιούν τα φυσικά τους ταλέντα ώστε να μπορούν να πετύχουν απλά όντας ο εαυτός τους.

ΗΓΕΤΗΣ VS ΑΦΕΝΤΙΚΟ
Οι άνθρωποι θέλουν οι διευθυντές τους να μπορούν να τους καθοδηγήσουν να κατανοήσουν την προσωπικότητα τους και να τους εκτιμούν ως άτομα και ως υπαλλήλους.

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ VS ΚΡΙΤΙΚH
Οι άνθρωποι θέλουν συνεχή ανατροφοδότηση και πραγματικές συζητήσεις σχετικά με το πώς κάνουν τη δουλειά τους, όχι απλά μια μονομερή, μονόπλευρη συνάντηση για να τους γίνει μια υπόδειξη ή μια παρατήρηση.

ΔΥΝΑΜΕΙΣ VS ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
Οι άνθρωποι θέλουν να έχουν την ευκαιρία να κάνουν ό, τι κάνουν καλύτερα κάθε μέρα. Επειδή οι αδυναμίες δεν μετατρέπονται ποτέ σε δυνατά σημεία, αλλά τα δυνατά σημεία αναπτύσσονται συνεχώς με την εξάσκηση, καλό θα είναι να ενθαρρύνονται συνεχώς για ότι καλό κάνουν κι όχι μόνο να δέχονται παρατηρήσεις.

ΖΩΗ VS ΔΟΥΛΕΙΑ
Οι άνθρωποι θέλουν μια αυθεντική σχέση με τους διευθυντές τους. Αυτό είναι ένα θέμα που περιλαμβάνει συζήτηση τόσο για την εργασία όσο και για τη ζωή τους. Είναι καλό να νοιάζεται ένας προϊστάμενος για θέματα που αντιμετωπίζουν και εκτός δουλειάς. Οι άνθρωποι θέλουν να εργαστούν κάπου που ο υπεύθυνος, εκτιμά τα δυνατά τους σημεία, νοιάζεται για τα προβλήματα που του εκμυστηρεύονται και επενδύει στη συνεχή ανάπτυξή τους.

Όταν οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι η εταιρεία τους έχει δεσμευτεί να χτίσει και να αναπτύξει τα δυνατά τους σημεία, είναι πολύ πιο πιθανό να αισθανθούν:

  • Την αποστολή τους μέσα στην εταιρεία τους – και επομένως θα νιώσουν ότι η δουλειά τους – είναι σημαντική.
  • Έχουν υποστήριξη στις προσπάθειες τους για προσωπική ανάπτυξη.
  • Οι απόψεις τους μετράνε.
  • Έχουν μεγαλύτερες ευκαιρίες για μάθηση και άνοδο.
  • Μπορούν να κάνουν ό, τι κάνουν καλύτερα κάθε μέρα.
  • Κάποιος στην εργασία τους νοιάζεται για αυτούς.
  • Λαμβάνουν χρήσιμα σχόλια για το πώς τα πάνε.

Όταν όλοι από τη διεύθυνση έως την πρώτη γραμμή συμπεριλαμβάνονται στην προσπάθεια για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων του προσωπικού, η εταιρεία δημιουργεί μια κουλτούρα που μέσω της ικανοποίησης του προσωπικού, ευθυγραμμίζει τη θεωρία και τα Brandbooks με την πράξη.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να κερδίσεις μια θέση εργασίας, όταν είσαι πάνω από 50 ετών
Next Article Τα 10 πιο συνηθισμένα λάθη στις ιστοσελίδες εστιατορίων
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.