Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ανάπτυξη δυνατοτήτων του προσωπικού
staff development

Ανάπτυξη δυνατοτήτων του προσωπικού

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 4 Mins Read

Ανάπτυξη δυνατοτήτων είναι ο τρόπος να νοιάζεσαι για το προσωπικό σου. Μια εταιρική κουλτούρα βασισμένη στα δυνατά σημεία του καθενός είναι ένας ισχυρός οδηγός που βοηθά τις εταιρείες να προσελκύσουν κορυφαία ταλέντα ανά ειδικότητα, να αναδείξουν την καλύτερη απόδοση σε κάθε υπάλληλο και να δημιουργήσουν οργανική ανάπτυξη.

Πάρα πολλοί άνθρωποι ξυπνούν και τρέχουν σε μέρη που τους προσφέρουν καλή αμοιβή και διάφορες έξτρα παροχές, αλλά εξακολουθούν να αντιμετωπίζονται σαν αναλώσιμα γρανάζια σε ένα μηχάνημα.

Αυτές οι εταιρείες δεν διαθέτουν τα στοιχεία εκείνα που θα οδηγήσουν το προσωπικό να παράγει υπεραξία γιατί χρειάζονται και κάποιοι άλλοι παράγοντες γι αυτό όπως:

1. Ένας προϊστάμενος που κατανοεί και παρακινεί τους υπαλλήλους

2. Ύπαρξη της αίσθησης του σκοπού – ένας ιδιαίτερα ισχυρός παράγοντας παραγωγικότητας

3. Ύπαρξη ευκαιρίας για ανάπτυξη – ο κορυφαίος λόγος για τον οποίο οι άνθρωποι εγκαταλείπουν τη δουλειά τους και ο πρωταρχικός λόγος για προσέλκυση νέων θέσεων εργασίας.

Ένας χώρος εργασίας που δεν διαθέτει αυτά τα στοιχεία μπορεί να μην φαίνεται κακός εξωτερικά, αλλά με την πάροδο του χρόνου αποθαρρύνει τους υπαλλήλους, δημιουργώντας φόβο και μειώνοντας την παραγωγικότητα, τη δέσμευση και τη διατήρησή τους.

Κάποιοι προϊστάμενοι, προσπαθούν να ενσωματώσουν στην καθημερινότητα τους, δραστηριότητες δημιουργίας ομάδων ή να δημιουργήσουν πιο ενδιαφέρουσες συνθήκες, για να ενθαρρύνουν μια παραγωγική ατμόσφαιρα και θετική στάση στο χώρο εργασίας, αλλά δεν δίνουν στους υπαλλήλους έναν πρακτικό τρόπο να ζουν και να συνδέονται με τις αξίες της εταιρείας σε προσωπικό επίπεδο.

Εν ολίγοις, τα οφέλη της απόδοσης, θα υλοποιηθούν μόνο εάν μια εταιρεία αγκαλιάζει τη μεγάλη ποικιλία ατόμων που εργάζονται για αυτήν και τους δίνει έναν λόγο για να εφαρμόσουν τα όποια διαφορετικά ταλέντα τους παράλληλα με το σύστημα αξιών της, για το κοινό καλό.

Όταν οι εργαζόμενοι αναγνωρίζουν και χρησιμοποιούν τις δεξιότητες τους, είναι πιο αφοσιωμένοι – έχουν σχεδόν 6 φορές υψηλότερη απόδοση και είναι πολύ λιγότερο πιθανό να αποχωρήσουν από την εταιρεία τους.

Πως μπορεί όμως μια εταιρεία να βελτιώσει τη σχέση της με το προσωπικό και να το βοηθήσει να συγκλίνει με το σύστημα αξιών που έχει οργανώσει ώστε να θεμελιώσει μια κουλτούρα για ανάπτυξη δυνατοτήτων;

Μπορεί να σας αρέσει:  Οι υπεύθυνοι εστιατορίων δεν γεννιούνται καλοί, σμιλεύονται

ΣΚΟΠΟΣ VS ΠΛΗΡΩΜΗ
Οι άνθρωποι θέλουν μια εργασία που να έχει νόημα όχι μόνο μια καλή πληρωμή. Η κατανόηση του πού είναι δυνατός ο καθένας τους, τους επιτρέπει αποδώσουν καλύτερα και να συνδεθούν με τον σκοπό της εταιρείας τους.

ΑΝΑΠΤΥΞΗ VS ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
Οι άνθρωποι δεν ενδιαφέρονται για πολύ όταν κερδίζουν επιπόλαια και αμφίβολης διάρκειας προνόμια στην εργασία τους. Θέλουν να αναπτυχθούν με τρόπους που αξιοποιούν τα φυσικά τους ταλέντα ώστε να μπορούν να πετύχουν απλά όντας ο εαυτός τους.

ΗΓΕΤΗΣ VS ΑΦΕΝΤΙΚΟ
Οι άνθρωποι θέλουν οι διευθυντές τους να μπορούν να τους καθοδηγήσουν να κατανοήσουν την προσωπικότητα τους και να τους εκτιμούν ως άτομα και ως υπαλλήλους.

ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ VS ΚΡΙΤΙΚH
Οι άνθρωποι θέλουν συνεχή ανατροφοδότηση και πραγματικές συζητήσεις σχετικά με το πώς κάνουν τη δουλειά τους, όχι απλά μια μονομερή, μονόπλευρη συνάντηση για να τους γίνει μια υπόδειξη ή μια παρατήρηση.

ΔΥΝΑΜΕΙΣ VS ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ
Οι άνθρωποι θέλουν να έχουν την ευκαιρία να κάνουν ό, τι κάνουν καλύτερα κάθε μέρα. Επειδή οι αδυναμίες δεν μετατρέπονται ποτέ σε δυνατά σημεία, αλλά τα δυνατά σημεία αναπτύσσονται συνεχώς με την εξάσκηση, καλό θα είναι να ενθαρρύνονται συνεχώς για ότι καλό κάνουν κι όχι μόνο να δέχονται παρατηρήσεις.

ΖΩΗ VS ΔΟΥΛΕΙΑ
Οι άνθρωποι θέλουν μια αυθεντική σχέση με τους διευθυντές τους. Αυτό είναι ένα θέμα που περιλαμβάνει συζήτηση τόσο για την εργασία όσο και για τη ζωή τους. Είναι καλό να νοιάζεται ένας προϊστάμενος για θέματα που αντιμετωπίζουν και εκτός δουλειάς. Οι άνθρωποι θέλουν να εργαστούν κάπου που ο υπεύθυνος, εκτιμά τα δυνατά τους σημεία, νοιάζεται για τα προβλήματα που του εκμυστηρεύονται και επενδύει στη συνεχή ανάπτυξή τους.

Μπορεί να σας αρέσει:  Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

Όταν οι άνθρωποι αντιλαμβάνονται ότι η εταιρεία τους έχει δεσμευτεί να χτίσει και να αναπτύξει τα δυνατά τους σημεία, είναι πολύ πιο πιθανό να αισθανθούν:

  • Την αποστολή τους μέσα στην εταιρεία τους – και επομένως θα νιώσουν ότι η δουλειά τους – είναι σημαντική.
  • Έχουν υποστήριξη στις προσπάθειες τους για προσωπική ανάπτυξη.
  • Οι απόψεις τους μετράνε.
  • Έχουν μεγαλύτερες ευκαιρίες για μάθηση και άνοδο.
  • Μπορούν να κάνουν ό, τι κάνουν καλύτερα κάθε μέρα.
  • Κάποιος στην εργασία τους νοιάζεται για αυτούς.
  • Λαμβάνουν χρήσιμα σχόλια για το πώς τα πάνε.

Όταν όλοι από τη διεύθυνση έως την πρώτη γραμμή συμπεριλαμβάνονται στην προσπάθεια για την ανάπτυξη των δυνατοτήτων του προσωπικού, η εταιρεία δημιουργεί μια κουλτούρα που μέσω της ικανοποίησης του προσωπικού, ευθυγραμμίζει τη θεωρία και τα Brandbooks με την πράξη.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleWine Pairing με λευκό κρασί
Next Article Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership Certificate" μέσω του eCornell - Cornell University. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων και στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO).Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing.Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.