Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;
κακές κριτικές

Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΚΡΙΤΙΚΕΣ 2 Mins Read

Σε κανέναν δεν αρέσει να λαμβάνει μια κακές κριτικές. Αποτελεί γροθιά στο στομάχι όταν φθάνει μια αξιολόγηση με ένα ή δύο αστέρια (στα πέντε), η οποία είναι συχνά διανθισμένη με άκρως επικριτικά σχόλια για το «παιδί» μας. 

Πολλοί ξενοδόχοι έχουν επινοήσει τρόπους για να αποτρέψουν τις αρνητικές κριτικές από το να φτάσουν στο κοινό. Ορισμένα ξενοδοχεία έχουν προσπαθήσει να φιμώσουν τις κακές κριτικές απλώς εμποδίζοντας τους επισκέπτες που είχαν αρνητικές εμπειρίες να λάβουν το καθιερωμένο mail που τους προτρέπει να αφήσουν κριτική. Αλλα πάλι δεν διστάζουν να μηνύσουν ή να επιβάλουν πρόστιμο στους επισκέπτες που έγραψαν κακή κριτική.

Αναμφίβολα, το να μπλοκάρουμε τις κακές κριτικές δεν είναι η καλύτερη στρατηγική που θα μπορούσαμε να ακολουθήσουμε. Ας δούμε για ποιους λόγους δεν θα έπρεπε να το κάνουμε:

1. Δεν λειτουργεί πάντα. Υπάρχουν τόσο πολλά sites που φιλοξενούν κριτικές. Ο δυσαρεστημένος πελάτης απλώς θα εκφράσει αλλού την οργή και το θυμό του.

2. Οι προσδοκίες αυξάνονται κατακόρυφα. Οι επισκέπτες δεν διαμορφώνουν μια πραγματική εικόνα για το ξενοδοχείο μας, ερχόμενοι συχνά με «ανεβασμένες» προσδοκίες.

3. Οι απόψεις για το τι είναι «κακό» διίστανται. Ο ενοχλητικός θόρυβος από το παρακείμενο μπαρ μπορεί να είναι άκρως αρεστός για μια παρέα νεαρών, που θα θεωρήσει ότι αυτό το ξενοδοχείο απευθύνεται σε αυτούς.

κακές κριτικές
Κακές κριτικές. Γιατί δεν πρέπει να τις μπλοκάρουμε;

4. Η μη ύπαρξη κακών κριτικών φαντάζει ύποπτη. Ένα μέρος του κοινού είναι «εκπαιδευμένο» ώστε να αναγνωρίζει ότι κάτι στραβό συμβαίνει. Εξάλλου, δεν μπορούμε να αρέσουμε σε όλους.

5. Αν αποκαλυφθεί η απάτη, θα υποστούμε τις συνέπειες. Το Union Street Guest House έμαθε από πρώτο χέρι τι σημαίνει να σε κατακεραυνώνουν όλοι επειδή απειλείς με μηνύσεις όσους γράψουν κακή κριτική.

Μπορεί να σας αρέσει:  Πώς χειριζόμαστε την απειλή για αρνητική κριτική;

6. Είναι παράνομο και ανήθικο. Σχεδόν όλες οι πλατφόρμες, οι οποίες έχουν τις δικές τους πολιτικές σχετικά με το τι θεωρείται κακόβουλο σχόλιο, καταδικάζουν την πρακτική αυτή, καθώς διαστρεβλώνεται η πραγματικότητα.

Αν λοιπόν επιχειρήσετε να μπλοκάρετε τις κριτικές, ουσιαστικά μπλοκάρετε τη δική σας ευκαιρία να δείξετε ότι νοιάζεστε και ότι είστε αφοσιωμένοι στην επίλυση προβλημάτων.

Αντ’ αυτού, λοιπόν, απαντήστε άμεσα και με ευγένεια στον επισκέπτη (αλλά και όλους τους εν δυνάμει επισκέπτες που θα διαβάσουν την απάντηση), αναφέροντας τι κάνατε για να επιλύσετε το πρόβλημα.

Με τον τρόπο αυτό θα κερδίσετε πόντους και ίσως αντιληφθείτε ότι μια κακή κριτική ίσως τελικά να μην είναι τόσο κακή.

Image by gpointstudio on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΤάκος το διάσημο μεξικάνικο φαγητό
Next Article Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

2 Mins Read

Δύο συνηθισμένα λάθη όταν ζητάμε κριτικές

4 Mins Read

Δυσαρεστημένοι πελάτες. 7+1 στρατηγικές για να μην τους χάσετε

3 Mins Read

Πιστοί πελάτες. Όταν παραπονεθούν, φροντίστε να τους ακούσετε.

3 Mins Read

Billboard effect. Τι είναι και πώς επηρεάζει την κερδοφορία ενός καταλύματος

3 Mins Read

Πόσο αξιόπιστες είναι οι κριτικές στη Booking;

3 Mins Read

Το μεγαλύτερο λάθος μιας επιχείρησης όταν ανοίγει

4 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε την απειλή για αρνητική κριτική;

2 Mins Read

Δύο άγνωστα οφέλη όταν απαντάμε στις κριτικές

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.