Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Γιατί δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό;
γιατί δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό

Γιατί δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό;

Hotel TrainingBy Hotel Training ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 3 Mins Read

Γιατί δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό με κατάλληλα Skills και Abilities; Ο ξενοδοχειακός κλάδος παγκοσμίως αντιμετωπίζει μια σημαντική πρόκληση τα τελευταία χρόνια. Η πρόκληση δεν είναι άλλη από δυσκολία στην εύρεση προσωπικού με τις κατάλληλες δεξιότητες και ικανότητες.

Παρά την αυξανόμενη ζήτηση για υπηρεσίες φιλοξενίας, πολλά ξενοδοχεία αντιμετωπίζουν προβλήματα στη σύνθεση ενός ικανού και καταρτισμένου προσωπικού Οι λόγοι πολλοί και ορισμένοι διαχρονικοί, λύσεις υπάρχουν όμως χρειάζεται αποφασιστικότητα, υπομονή και επιμονή

Η Αύξηση της Ζήτησης
Με την αύξηση του τουρισμού παγκοσμίως, τα ξενοδοχεία βρίσκονται σε συνεχή ανάγκη προσωπικού για να καλύψουν την αυξανόμενη ζήτηση. Ωστόσο, η αγορά εργασίας δεν παρέχει πάντα επαρκή αριθμό καταρτισμένων εργαζομένων.

Η Έλλειψη Κατάλληλων Δεξιοτήτων
Η φιλοξενία απαιτεί εργαζόμενους με ποικίλες δεξιότητες, όπως επικοινωνία, εξυπηρέτηση πελατών, και διαχείρισης παραπόνων . Ορισμένοι υποψήφιοι ενδέχεται να μην κατέχουν όλες αυτές τις δεξιότητες, καθιστώντας δύσκολη την εύρεση κατάλληλου προσωπικού.

Η Ανάγκη Εκπαίδευσης και Κατάρτισης
Η εκπαίδευση και κατάρτιση προσωπικού απαιτεί χρόνο και πόρους. Ορισμένα ξενοδοχεία δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να επενδύσουν σε αυτήν τη διαδικασία. Αλλα ξενοδοχεία αγνοούν την βαρύτητα του προβλήματος

Η Σημασία της Εργασιακής Ευτυχίας
Το προσωπικό στη φιλοξενία επηρεάζεται από τις συνθήκες εργασίας και την εργασιακή ευτυχία. Εάν ένα ξενοδοχείο δεν προσφέρει ικανοποιητικές συνθήκες εργασίας, τότε οι υποψήφιοι εργαζόμενοι ενδέχεται να προτιμήσουν άλλες επιλογές απασχόλησης.

δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό με skills

Πιθανές Λύσεις
✅ Ενίσχυση Προγραμμάτων Εκπαίδευσης: Επένδυση σε προγράμματα εκπαίδευσης και κατάρτισης για το προσωπικό τους ώστε να βελτιώσουν τις δεξιότητές τους.
✅ Συνεργασίες με Εκπαιδευτικά Ιδρύματα: Συνεργασίες με πανεπιστήμια και εκπαιδευτικά ιδρύματα μπορούν να δημιουργήσουν δρόμους για την εύρεση εκπαιδευμένου προσωπικού. Ο Όμιλος Sani | Ikos συνεργάζεται με τον εκπαιδευτικό όμιλο ΑΚΜΗ . Η Hoteltraining συνεργάζεται με ξενοδοχεία απο την αρχη του 2023.
✅ Προσφορά Ελκυστικών Συνθηκών Εργασίας: Η δημιουργία ελκυστικών συνθηκών εργασίας και πακετών επιβράβευσης μπορεί να προσελκύσει υψηλότερο επίπεδο ταλέντου.
✅ Ενίσχυση Εργασιακής Ευτυχίας: Η προσοχή στην ευημερία των υπαλλήλων και μιας θετικής εργασιακής κουλτούρας

Μπορεί να σας αρέσει:  Η φιλοσοφία του Bill Marriott Jr και η μίζερη ελληνική πραγματικότητα

Αλλιώς θα αναρωτιόμαστε γιατί δεν βρίσκουν τα ξενοδοχεία προσωπικό. Η αντιμετώπιση της πρόκλησης της εύρεσης προσωπικού με κατάλληλες δεξιότητες και ικανότητες απαιτεί συντονισμένες προσπάθειες από τα ξενοδοχεία και το κράτος. Με σωστή προσέγγιση και βήματα , μπορούν να δημιουργηθούν συνθήκες που θα προσελκύσουν και θα διατηρήσουν υψηλότατο επίπεδο εργατικού δυναμικού

Hotel Training:

Τα online σεμινάρια της Hoteltraining είναι ασύγχρονα και απευθύνονται σε εργαζόμενους στον τουρισμό, ιδιοκτήτες ξενοδοχείων, στελέχη ξενοδοχειακών καταλυμάτων αλλά και σε αποφοίτους τουριστικών σχολών που θέλουν να κάνουν τα πρώτα βήματα στην καριέρα τους. Τα μαθήματα παρέχονται αποκλειστικά οnline και επιτρέπουν στον καθένα να τα παρακολουθήσει με την άνεσή του οποιαδήποτε στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή. Το κόστος είναι 49 ευρώ μαζί με το πιστοποιητικό παρακολούθησης. Μάθε περισοτερα ΕΔΩ

Η Hoteltraining συνεργάζεται με συγκεκριμένες ξενοδοχειακές επιχείρησεις στην Ελλάδα και μετά από αξιολόγηση για τις συνθήκες εργασίας αλλά και τις προοπτικές ανάπτυξης στα συγκεκριμένα, προωθεί τα βιογραφικά των συμετεχόντων στα σεμινάρια εάν το επιθυμούν.

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς θα προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο;
Next Article Sustainable Wine – Τι σημαίνει;
Hotel Training
  • Website
  • Facebook
  • LinkedIn

Η Hoteltraining είναι μια πλατφόρμα διαδικτυακών σεμιναρίων που προσφέρει την ευκαιρία αποκτήσει κανείς γνώσεις σε όλες τις ειδικότητες της φιλοξενίας. Είναι μέλος του CPD Certification Service και δίνει πιστοποίηση για τα σεμινάρια της. Ο Παύλος Παπαδάκης, είναι ο ιθύνων νους της εκπαιδευτικής πλατφόρμας και με την πολύτιμη βοήθεια των συνεργατών του, καταφέρνουν να δώσουν λύσεις στον τομέα της απομακρυσμένης ξενοδοχειακής εκπαίδευσης.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

5 Mins Read

Πώς να προσελκύσεις καλό προσωπικό στην επιχείρηση;

2 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.