Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar
bartender ordering drinks

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΜΠΑΡ 3 Mins Read

Ποιοι είναι οι τρόποι ελέγχου αποθεμάτων; Για να παρακολουθείτε σωστά, να ελέγχετε και να διαχειρίζεστε συνολικά το απόθεμά σας στα ποτά, του bar σας, χρειάζεται λίγος χρόνος και κάποια απλά βήματα που μπορεί να εφαρμόσει κάθε επιχείρηση.

Όσο πιο μικρή η επιχείρηση, τόσο πιο αναγκαία είναι αυτά τα μέτρα δεδομένου οτι δεν θα υπάρχει δυνατότητα για υπερσύγχρονα POS και ERP καθώς και εξειδικευμένο προσωπικό ελέγχου.

Εάν ακολουθήσετε τα παρακάτω βήματα, θα μειώσετε δραματικά τις πιθανότητες για προβλήματα διαρροής εσόδων (που μπορεί να γνωρίζετε ή να μην γνωρίζετε καν ότι έχετε) και να προσθέσετε επιπλέον έσοδα.

Αυτοί οι τρόποι ελέγχου αποθεμάτων είναι βοηθητικοί πέρα από την ύπαρξη κάποιου τύπου συστήματος ελέγχου, επομένως θα υποθέσουμε ότι χρησιμοποιείτε ήδη ή σχεδιάζετε να χρησιμοποιήσετε λογισμικό διαχείρισης αποθεμάτων.

1) Ποτέ μην αφήνετε τους υπαλλήλους να διενεργούν απογραφή

Αυτή η διαδικασία πρέπει να αφεθεί αποκλειστικά στον manager του bar και στο αρμόδιο άτομο από τον έλεγχο. Αν θέλετε οι υπάλληλοι να διενεργούν την απογραφή, θα πρέπει απλώς να μετρούν όχι να συμπληρώνουν τα έντυπα και ακόμη περισσότερο να γνωρίζουν ποιο είναι το απόθεμα που θα πρέπει να έχουν.

2) Οι μπάρμεν δεν πρέπει να παραγγέλνουν χωρίς κάποια επίβλεψη

Το ειδικό διευθυντικό προσωπικό θα πρέπει να συνεπιτηρεί την ποσότητα της παραγγελίας και να έχετε προεπιλέξει μια ιδανική ποσότητα ποτών στην αποθήκη ώστε να μην παραγγέλνουν κατά την κρίση τους.
Δεν θα σας γλυτώσει μόνο από διαρροές αλλά θα αποτρέψει την υπερσυγκέντρωση άχρηστου στοκ στην αποθήκη, αντί αυτά τα χρήματα να είναι διαθέσιμο κεφάλαιο κίνησης.

3) Πάντα να είναι κλειδωμένη η αποθήκη του bar

Όλο το απόθεμα που δεν βρίσκεται στο μπαρ πρέπει πάντα να φυλάσσεται σε ασφαλή, κλειδωμένη θέση.

Μπορεί να σας αρέσει:  All Inclusive Resorts - Υπέρ και κατά.

Είναι καλύτερο να γίνει υποχρεωτική πρακτική, ένα διαρκές σύστημα απογραφής και καταγραφής παραγγελιών καθώς και καταγραφή παραλαβής και παράδοσης των κλειδιών.

4) Εφαρμογή αρχείων καταγραφής παραλαβών

Τα αρχεία καταγραφής του μπαρ πρέπει να αναφέρουν με ακρίβεια πόσα μπουκάλια κάθε προϊόντος πρέπει να βρίσκονται πίσω ανά πάσα στιγμή. Οι μπάρμεν σας θα πρέπει να τηρούν αυτές τις διαδικασίες και να καταγράφουν ότι φεύγει από την αποθήκη προς το bar

5) Καταμέτρηση και σφράγιση φιαλών

Ένα πρόσθετο μέτρο που μπορεί να λειτουργήσει σε μικρές μονάδες είναι να γίνεται καταμέτρηση των άδειων φιαλών και βάσει αυτών να γίνεται η επόμενη παραγγελία. Κάποιες εξωτερικές μονάδες σφραγίζουν τις ετικέτες των ποτών προκειμένου να είναι σίγουροι οι διευθυντές, οτι τα ποτά που πωλούνται δεν έχουν εισέλθει με άλλον τρόπο στην επιχείρηση.

Η λήψη αυτών των προληπτικών βημάτων είναι μια καλή αρχή για την καλύτερη διαχείριση του αποθέματος σας. Εάν θέλετε να έχετε ακόμα πιο σωστή εικόνα των αποθεμάτων σας, θα πρέπει να υιοθετήσετε ένα λογισμικό διαχείρισης αποθήκης συνδεδεμένο με ένα Point Of Sale για την ιδανική λειτουργία.

Σε καμία περίπτωση αυτό το άρθρο δεν έχει σκοπό να υπονοήσει κάτι αρνητικό για το Bar. Θα μπορούσε να αναφέρεται σε ένα εστιατόριο ή σε μια κουζίνα. Πολλές φορές όμως η λήψη προληπτικών μέτρων έχει δείξει οτι μπορούν να βοηθήσουν να μειωθούν τα κόστη έως και 30% διότι το προσωπικό προσέχει περισσότερο και διαχειρίζεται το σύνολο των πόρων σωστότερα όταν γνωρίζει οτι υπάρχει στενότερος έλεγχος.

Photos from Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟι πιο σημαντικοί KPI για τον ξενοδοχειακό κλάδο
Next Article Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

6 Mins Read

Τα πιο συχνά παράπονα στα εστιατόρια

7 Mins Read

Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα

6 Mins Read

Σερβίρετε τη μπύρα στα σωστά ποτήρια;

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

3 Mins Read

Mise en Place σε εστιατόρια & bar

2 Mins Read

Τι είναι τα Standard Operating Procedures (SOP) και που χρειάζονται

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Λάθη των σερβιτόρων, τα 11 πιο συνηθισμένα από αυτά.
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Wine pairing – Τέχνη ή περιορισμός
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.