• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;
influencers-brand-ambassadors

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis FEATURED

Influencers και Brand Ambassadors, δύο έννοιες που τόσο πολύ έχουν απασχολήσει το marketing τελευταία.

Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν γίνει ο νούμερο ένα τρόπος ανάπτυξης κάθε επιχείρησης ή μάρκας. Οι επιχειρήσεις αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να περάσουν το μήνυμά τους σε ένα ευρύ κοινό. Κάπου εδώ λοιπόν στο κάδρο μπαίνουν και οι influencers, οι οποίοι μέχρι πριν λίγο καιρό βρέθηκαν στο απόγειο της δόξας τους.

Ωστόσο δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε ότι τα τελευταία χρόνια η “χρηματιστηριακή τους αξία” βαίνει μειούμενη, καθώς οι εταιρείες αντιλαμβάνονται ότι συχνά η συνεργασία με έναν influencer δεν έχει τα επιθυμητά αποτελέσματα (οι influencers πληρώνονται για την κάθε ανάρτηση, με τις τιμές να ξεκινούν από τα 100 ευρώ και να φθάνουν τις μερικές δεκάδες χιλιάδες για τα μεγάλα ονόματα). Ως εκ τούτου, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις στρέφονται στους ambassadors, που δεν έχουν έρθει για να κάνουν απλώς μια καλή “μπάζα”, αλλά για να μας βοηθήσουν.

✅ Διαβάστε επίσης το άρθρο: Mail Marketing προς το προσωπικό σας – Ουτοπικό ή επιτακτικό;

Πλέον οι επιχειρήσεις πρέπει να γίνουν πιο ευρηματικές προκειμένου να έχει αξία το κάθε ευρώ που ξοδεύουν για την προβολή τους. Ως εκ τούτου έχουν αρχίσει να εστιάζουν στην “ποιότητα” (ambassadors) παρά στην “ποσότητα” (influencers). Και η αλήθεια είναι ότι τις περισσότερες φορές η “ποιότητα” είναι αυτή που μεταφράζεται σε πωλήσεις, καθώς το μήνυμα θεωρείται πιο αυθεντικό και λιγότερο επιτηδευμένο. Συν τοις άλλοις, συχνά η “ποσότητα” (σε followers, likes, comments) έχει “χειραγωγηθεί” (βλ. fake).

Γι’ αυτούς τους λόγους όλο και περισσότερες εταιρείες επιδιώκουν long term συνεργασίες με ambassadors παρά αποσπασματικές συνεργασίες με influencers.

Ο brand ambassador δεν είναι απαραίτητο ότι είναι ένας celebrity (διασημότητα). Μπορεί απλώς να είναι μια αυθεντία στο χώρο του (π.χ. ένας δερματολόγος, διαιτολόγος ή αθλητής), ο οποίος αγαπά τη μάρκα μας και θα λειτουργεί τρόπον τινά ως εκπρόσωπος Τύπου.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΣχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων
Next Article Salteñas το εθνικό πιάτο της Βολιβίας
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

QR code – Πλεονεκτήματα που προσφέρει

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Γιατί το παράπονο είναι δώρο;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.