Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων
πρόγραμμα-σύστασης-εργαζομένων

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 3 Mins Read

Ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων με σκοπό την προσέλκυση προσωπικού, είναι μια δύσκολη δουλειά. Οι διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να το επιβεβαιώσουν αυτό αν και είναι γνωστό σε όλους.

Συχνά περνούν εβδομάδες για να καλυφθεί μια ανοιχτή θέση. Χρειάζεται να μπει μια αγγελία, να προσεγγιστούν αρκετά άτομα στο προφίλ τους στο Linkedin, να υποβληθούν αιτήσεις εργασίας και να ελεγχθούν οι υποψήφιοι ελπίζοντας ότι θα βρεθεί το κατάλληλο άτομο για τη δουλειά.

Ωστόσο, υπάρχει μια άλλη πτυχή της πρόσληψης που συχνά περνά απαρατήρητη – οι συστάσεις

Ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων επιτρέπει στους υπαλλήλους να κάνουν πολλές από τις εργασίες πρόσληψης μόνοι τους, προωθώντας ανοιχτές θέσεις σε φίλους και συγγενείς. Οι υπάλληλοι είναι σε θέση να συστήνουν την εταιρεία σε φίλους και γνωστούς, καθώς μπορούν να περιγράψουν καλύτερα τον χώρο εργασίας και να μιλήσουν για την εμπειρία τους στην εταιρεία.

Τα οφέλη ενός προγράμματος σύστασης εργαζομένων

Η βοήθεια των καλών υπαλλήλων σας για την εύρεση περισσότερων εργαζομένων είναι μια εξαιρετική ιδέα, επειδή μπορούν να προτείνουν άτομα με πολλά κοινά με αυτούς χαρακτηριστικά. Ένας φίλος ενός τρέχοντος καλού υπαλλήλου είναι πολύ πιο πιθανό να ταιριάζει στη συγκεκριμένη εταιρική κουλτούρα.

Ένα πλάνο σύστασης εργαζομένων θα μπορούσε να μειώσει το κόστος ανά πρόσληψη ενώ ταυτόχρονα να βελτιώσει την ποιότητα αυτών των νέων προσλήψεων.

Περιττό να αναφερθεί ότι ένα τέτοιο πρόγραμμα βελτιώνει τη φήμη της εταιρείας. Είναι απλό, όταν οι εργαζόμενοι είναι πρόθυμοι να συστήσουν την εταιρεία στο δίκτυό τους, τότε θα εμπιστευθούν την πρόταση.

Εκτός από τα χρήματα, οι συστάσεις εργαζομένων εξοικονομούν επίσης χρόνο. Όσο λιγότερο χρόνο αφιερώνετε στην πρόσληψη, τόσο περισσότερο χρόνο έχετε για σωστή εκπαίδευση και ανάπτυξη των εργαζομένων.

Μπορεί να σας αρέσει:  Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

Πώς λοιπόν μπορεί κανείς να δημιουργήσει ένα επιτυχημένο πρόγραμμα παραπομπής εργαζομένων και να το διαχειριστεί αποτελεσματικά;

Καθορίστε τους στρατηγικούς σας στόχους και τα αναμενόμενα αποτελέσματα που θέλετε να έχετε
Σχεδιάστε τη διαδικασία και τους κανόνες συμμετοχής σε αυτό
Σκεφτείτε κάποιες ανταμοιβές που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των εργαζομένων σε αυτό.
Θυμηθείτε να επικροτείτε τη σύσταση σε συνδυασμό με τη διατηρισιμότητα ώστε να μην γυρίσει μπούμερανγκ αυτό.

Αποτελεσματικές ανταμοιβές που ενθαρρύνουν τη συμμετοχή των εργαζομένων

Οι περισσότεροι εργοδότες πιστεύουν οτι οι υπάλληλοι θέλουν χρηματική ανταμοιβή για τη σύσταση εργαζομένων, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές όπως:

  • Κάποιο πληρωμένο ρεπό.
  • Δώρο ή δωροκάρτα
  • Πρόσθετη αναγνώριση

Το σωστό ύψος ποσού που θα υπολογιστεί ως ανταμοιβή για μια σύσταση εργαζομένου εξαρτάται κυρίως από το κόστος πρόσκτησης ανά υπάλληλο. Οι εργοδότες θα πρέπει να εκτιμήσουν το ποσό που γλυτώνουν, με βάση το κόστος απόκτησης ενός υπαλλήλου, μαζί με τη διαφήμιση και τα άλλα συναφή έξοδα.

Είναι μεγάλη επιτυχία να εισέλθουν οι υπάλληλοι σας στη διαδικασία προσέλκυσης προσωπικού και αυτό λειτουργεί θετικά αμφίδρομα. Από τη μια οι υπάλληλοι σας νιώθουν οτι προσφέρουν έργο στην εταιρεία το οποίο αναγνωρίζεται και από την άλλη αυτό αρχίζει και συζητιέται στην αγορά δημιουργώντας μια θετική εικόνα. Κανείς δεν συστήνει κάτι στο οποίο δεν πιστεύει. Κανείς δεν διαφημίζει μια εταιρεία που δεν τον εμπνέει. Γι’ αυτό απαραίτητη προϋπόθεση είναι να δημιουργήσετε ένα ελκυστικό μέρος για εργασία και κατόπιν να αφήσετε το προσωπικό σας να το διασπείρει στην αγορά.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleSocial Media και η επιχείρηση σας
Next Article Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.