Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
bad tourist

6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 2 Mins Read

Υπάρχει μια βασική αρχή στο μάρκετινγκ. Δεν είναι όλοι πελάτες μας. Στόχος μας δεν είναι να πουλήσουμε σε όλους, αλλά στους «σωστούς» πελάτες. Αυτό σημαίνει ότι ίσως ορισμένες κατηγορίες πελατών να μην είναι καλές για εμάς. Σε αυτή την περίπτωση, προκειμένου να προστατέψεις τον brand σου, τη φήμη σου, τους πόρους σου, ίσως είναι καλύτερα να τους στείλεις στον ανταγωνιστή…

Ας δούμε λοιπόν έξι κατηγορίες πελατών που ίσως χρειαστεί να τους αποδεσμεύσουμε:

1. Οι μη κερδοφόροι πελάτες. Είναι πελάτες που κάνουν μικρές ή σποραδικές αγορές, αγοράζουν προϊόντα με ελάχιστο περιθώριο κέρδους ή είναι κακοπληρωτές. Παλαιότερη έρευνα είχε καταδείξει ότι το 30% των πελατών μιας τράπεζας ήταν ζημιογόνοι.

2. Οι «φθηνοί» πελάτες. Πιέζουν συνεχώς για εκπτώσεις ή ειδική μεταχείριση. Συχνά, δεν σέβονται το προϊόν σου (π.χ. κάνουν ζημιές στο δωμάτιο του ξενοδοχείου, φωνάζουν, μεθάνε, προμηθεύονται τα βασικά από φθηνά σούπερ μάρκετ).

3. Οι πελάτες που δεν ταιριάζουν με τη στρατηγική ή το όραμά σου. Δεν βρίσκονται στο ιδανικό target group, όπως η περίπτωση της κας Crabapple, που παραπονείτο συνέχεια επειδή ήθελε επιπλέον παροχές.

4. Οι “τοξικοί” πελάτες. Αντιμετωπίζουν το προσωπικό με ασέβεια. Δημιουργούν προβλήματα. Θεωρούν ότι επειδή πληρώνουν (ή επειδή έχουν λεφτά), μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν. Εδώ επίσης υπάγονται οι «ξερόλες» αλλά και ο «ξέρεις ποιος είμαι εγώ;».

5. Οι cherry pickers. Επιστρέφουν μόνο όταν έχει προσφορές ή εκπτώσεις. Δεν αγοράζουν τίποτα άλλο. Είναι κυνηγοί προσφορών. Δεν χαρακτηρίζονται από πιστότητα. Αρκετοί από αυτούς συμμετέχουν σε όποιον διαγωνισμό “τρέχει” (σ.σ. αυτό είναι και το βασικό μειονέκτημα των διαγωνισμών).

6. Οι κακοπροαίρετοι πελάτες. Είναι αυτοί που διακατέχονται από σκοτεινά κίνητρα. Π.χ. παραπονούνται για να υφαρπάξουν κάτι, προβαίνουν σε κλοπές ή απειλούν ότι θα γράψουν κριτική αν πληρώσουν ή αν δεν τους δοθεί έκπτωση. Στην κατηγορία αυτή εντάσσονται και αυτοί που αναζητούν… ληγμένα τρόφιμα, προκειμένου να απαιτήσουν αποζημίωση.

Μπορεί να σας αρέσει:  22 πρακτικές μάρκετινγκ για εστιατόρια

Photo by Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleValue for Money στη φιλοξενία
Next Article Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

6 Mins Read

Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας

6 Mins Read

Customer Journey – Η πορεία του πελάτη μέσα στο ξενοδοχείο

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

3 Mins Read

Deming Customer Model

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Benchmarking. Τι είναι; Παραδείγματα

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Repeaters – Η σκιώδης πλευρά της πιστότητας
  • 6 τύποι πελατών που ευχαρίστως θα έστελνες στον ανταγωνισμό
  • Value for Money στη φιλοξενία
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.