Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » 10 Συμβουλές για το πως να εισηγηθείς μια προαγωγή υπαλλήλου
work promotion

10 Συμβουλές για το πως να εισηγηθείς μια προαγωγή υπαλλήλου

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 3 Mins Read

Η προαγωγή ενός υπαλλήλου είναι ένα σημαντικό βήμα που όχι μόνο επιβραβεύει την προσπάθεια, αλλά και ενισχύει τη συνολική αποδοτικότητα της επιχείρησης. Ωστόσο, η διαδικασία επιλογής ενός κατάλληλου υποψηφίου απαιτεί προσοχή και αντικειμενικότητα.

Παρακάτω θα βρείτε 10 γρήγορες συμβουλές για το πώς να κρίνετε αν κάνει αυτός ο υπάλληλος για προαγωγή ώστε να εισηγηθείτε την άνοδο του στους ανωτέρους σας με σχετική ασφάλεια. 

1. Αξιολογήστε την απόδοση του
Εξετάστε προσεκτικά την απόδοση του υπαλλήλου. Έχει επιτύχει ή υπερβεί τους στόχους που του έχουν τεθεί; Η συνέπεια και η αφοσίωση στους μικρούς στόχους είναι βασικά χαρακτηριστικά που δείχνουν ετοιμότητα για μεγαλύτερες ευθύνες.

2. Δείτε τη συμπεριφορά του στην ομάδα
Η ικανότητα συνεργασίας και η καλή επικοινωνία είναι ζωτικής σημασίας για έναν προιστάμενο. Προτιμήστε άτομα που ενισχύουν το ηθικό της ομάδας και βοηθούν τους συναδέλφους τους. Αλλιώς αν είναι απλά καλοί σερβιτόροι, θα συνεχίσουν ατομικά να επιδεικνύονται και θα φορτώνουν ότι πάει στραβά στους άλλους.

3. Ελέγξτε την πρωτοβουλία
Υπάρχουν υπάλληλοι που παίρνουν μικρές πρωτοβουλίες χωρίς να περιμένουν οδηγίες από πάνω; Ένας καλός υποψήφιος για προαγωγή πρέπει να μπορεί να σκέφτεται μπροστά και να δίνει λύσεις. Όχι σε κρίσιμα ζητήματα αλλά σε μικρά καθημερινά πράγματα.

4. Εξετάστε την αντοχή στο άγχος
Η νέα θέση πιθανότατα θα περιλαμβάνει μεγαλύτερο φόρτο εργασίας και πίεση. Βεβαιωθείτε ότι ο υπάλληλος έχει αποδείξει ότι μπορεί να διαχειριστεί δύσκολες καταστάσεις με ψυχραιμία. Διαδορετικά δεν θα μπορέσει να κουβαλήσει την ευθύνη της ομάδας πάνω του.

5. Αναλύστε την επαγγελματική ανάπτυξη
Ένας υπάλληλος που επενδύει στη μάθηση και την αυτοβελτίωση δείχνει ενδιαφέρον για την καριέρα του. Σημαντικό στοιχείο είναι η συμμετοχή του σε εκπαιδευτικά προγράμματα ή η απόκτηση πρόσθετων δεξιοτήτων. Αν βλέπετε οτι ψάχνει να προσθέσει όπλα στη φαρέτρα του, μάλλον ψάχνει για επαγγελματική άνοδο.

Μπορεί να σας αρέσει:  Πώς να διεκδικήσεις την θέση εργασίας που επιθυμείς σε ένα ξενοδοχείο την επόμενη σεζόν

προαγωγή ενός υπαλλήλου

6. Εκτιμήστε την ακεραιότητα
Η ηθική ακεραιότητα είναι απαραίτητη σε υψηλότερες θέσεις ευθύνης. Επιλέξτε άτομα που τηρούν τις αξίες της εταιρείας και ενεργούν με διαφάνεια. Το ήθος και η συνέπεια είναι βασικά. Θα τα εκτιμήσουν όλοι και ιδιαίτερα η ομάδα του.

7. Λάβετε υπόψη τα σχόλια των συναδέλφων
Η γνώμη των συναδέλφων μπορεί να παρέχει πολύτιμες πληροφορίες για τον υποψήφιο. Ζητήστε ανώνυμα σχόλια για να έχετε μια αντικειμενική εικόνα. Πως τον βλέπουν, πως εργάζονται μαζί του.

8. Αναζητήστε προοπτικές ηγεσίας
Ένας καλός ηγέτης εμπνέει, καθοδηγεί και στηρίζει την ομάδα του. Ελέγξτε αν ο υπάλληλος έχει δείξει τέτοια χαρακτηριστικά, ακόμη και σε πολύ μικρές ευκαιρίες. Έφευγε από το πόστο του για να βοηθήσει αλλού; Είχε μια καλή κουβέντα να πει για τους συναδέλφους του;

9. Συζητήστε με τον υπάλληλο
Πριν κάνετε την πρόταση, συζητήστε με τον υπάλληλο για να δείτε αν ενδιαφέρεται για μια προαγωγή. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε αν είναι διατεθειμένος να αναλάβει τις νέες ευθύνες. Μπορεί να είναι ευχαριστημένος όπως έιναι, ή να μην θέλει να δουλέψει περισσότερο. Μάθετε πρώτα αν το θέλει.

10. Καταθέστε τεκμηριωμένη την πρότασή σας
Όταν καταθέτετε την πρόταση για προαγωγή, συνοδεύστε την με στοιχεία και παραδείγματα που στηρίζουν την επιλογή σας. Μια τεκμηριωμένη πρόταση αυξάνει τις πιθανότητες έγκρισης.

Η προαγωγή υπαλλήλου δεν είναι απλά μια ανταμοιβή. Είναι μια στρατηγική απόφαση που επηρεάζει την επιχείρηση στο σύνολό της. Με τις παραπάνω συμβουλές, θα μπορέσετε να προτείνετε τον καταλληλότερο υποψήφιο με αυτοπεποίθηση και αντικειμενικότητα στους ανωτέρους σας.

Photos by Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ γενιά Ζ τείνει να μην είναι επιθυμητή για στελέχωση θέσεων
Next Article Λευκή οινοποίηση
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.