• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πως μεταχειρίζεστε τους καλούς υπαλλήλους σας;
closeup-waiter-serving-drinks-customers-cafe

Πως μεταχειρίζεστε τους καλούς υπαλλήλους σας;

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Κάθε επιχείρηση έχει ανθρώπους που αποδίδουν καλύτερα από άλλους. Είναι καλοί και το ξέρουν. Συνήθως θα προσπαθήσουν να αποκτήσουν μια καλύτερη θέση στην επιχείρηση ή μια αύξηση μισθού, ως αντάλλαγμα στις υψηλές επιδόσεις τους.

Πρέπει να έχετε κατά νου ότι αυτές οι επιδόσεις είναι ελκυστικές και για άλλους οργανισμούς. Εάν δεν είναι ευχαριστημένοι από το πού εργάζονται, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να αναζητήσουν άλλη δουλειά αλλού.

Εάν τους δώσετε προνόμια, μόνο και μόνο επειδή είναι καλοί, αυτό μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στην εργασία σας. Εάν τους κακομάθετε, επιτρέποντάς τους να σπάσουν ορισμένα πρωτόκολλα, άλλοι υπάλληλοι θα το παρατηρήσουν και από τις αντιδράσεις τους θα δημιουργήσετε ένα κακό εργασιακό περιβάλλον.

Έτσι, ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να μεταχειριστείτε τα άτομα αυτά που αποτελούν πολύτιμους πόρους της επιχείρησής σας;

ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΟΥΣ

Χωρίς ενδιαφέρον για τη δουλειά, πιθανότατα θα βαρεθούν και θα φύγουν. Επομένως, προσπαθήστε να αλλάξετε τη ρουτίνα της εργασίας, δίνοντάς τους νέους στόχους, πιο περίπλοκες αναθέσεις καθηκόντων. Όταν τους δίνεις αυτού του είδους τις εργασίες, αφήστε τους να πάρουν την πλήρη ευθύνη για το αποτέλεσμα.

ΤΑΪΣΤΕ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ

Όταν μιλάμε για τάισμα, εννοούμε πάντα το διανοητικό φαγητό. Κάθε εργαζόμενος που είναι αστέρι θέλει να μάθει περισσότερα και να γίνει ακόμα καλύτερος. Η εκπαίδευση είναι καλή για όλους, αλλά αυτοί χρειάζονται κάτι περισσότερο. Πρέπει να λάβουν κατάρτιση υψηλότερης αξίας. Κάντε ειδικές εκπαιδευτικές δραστηριότητες μόνο για λίγους ανθρώπους, μόνο για τους πολύ αποτελεσματικούς. Αυτό θα τους δώσει την αίσθηση ότι ο οργανισμός αναγνωρίζει τη διαφορετική αξία του έργου τους έναντι της μάζας.

ΟΡΙΣΤΕ ΜΑΚΡΟΧΡΟΝΙΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ

Οι υπάλληλοι θέλουν στόχους επειδή τους παρακινούν. Σκεφτείτε έξυπνα και μην ορίσετε στόχους πωλήσεων. Καθορίστε έναν μακροπρόθεσμο στόχο με αντίκρυσμα την άνοδο μέσα στην εταιρεία. Κάτι που θα το γνωρίζουν από την αρχή. Οι εργαζόμενοι αυτοί που ξεχωρίζουν δίνουν το παράδειγμα για την υπόλοιπη ομάδα και εάν καταβάλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την επίτευξη ενός μακροπρόθεσμου στόχου, σχεδόν όλοι θα προσπαθήσουν να ακολουθήσουν αυτούς.

Η ΜΙΚΡΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ

Όταν λέμε μικροδιοίκηση εννοούμε αυτή την τακτική που έχουν κάποιοι Managers να είναι από πάνω από το προσωπικό και να μην τους αφήνουν να κάνουν βήμα χωρίς να το ελέγξουν πρώτα. Ξέρετε στην πράξη ποιος είναι πραγματικά καλός και ποιος δεν είναι. Δώστε τους μια εντολή και αφήστε τους να την εφαρμόσουν. Εμπιστευθείτε τους! Παρακολουθήστε τακτικά, αλλά μην κάνετε έλεγχο στο κάθε βήμα. Εάν δεν εμπιστεύεστε τους υπαλλήλους σας με υψηλή απόδοση για να ολοκληρώσετε τη δουλειά σας, τότε τι κάνετε με τους υπόλοιπους; Και οι καλοί υπάλληλοι ενοχλούνται όταν είναι υπό στενή παρακολούθηση. Εκτός αυτού το να χαλαρώσετε λίγο από την στενή επιστασία, σας αφήνει περισσότερο χρόνο για να βοηθήσετε άλλους που χρειάζονται περισσότερη βοήθεια από εσάς ή πιο εντατικό έλεγχο.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΤΑΙ Η ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΣ

Ο καθένας πρέπει να αναγνωρίζεται. Αυτό τους βοηθά να αισθάνονται λίγο πιο σημαντικοί απ ‘ό,τι οι υπόλοιποι εργαζόμενοι. Δώστε τους ένα πληρωμένο ρεπό, ή προσφέρετε τους ένα γεύμα σε ένα εστιατόριο, ή απλά ανεβάστε τους στη σελίδα του Ξενοδοχείου δηλώνοντας δυνατά και καθαρά μια καλή επίδοση που είχαν. Κάνετε κάτι για να τους κρατήσετε στο ενδιαφέρον και στην ικανοποίηση.

ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΗΘΕΊΤΕ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΔΕΣ

Ό,τι κι αν κάνετε, μην παραβλέπετε αυτούς που δεν παραπονιούνται. Προσπαθήστε να συναντάτε τους καλύτερους υπαλλήλους σας που και που. Ανεπίσημα, με έναν χαλαρό τρόπο, να μάθετε τι χρειάζονται ή τι μισούν στη δουλειά τους. Οι περισσότεροι από τους καλούς σας ανθρώπους δεν θα διαμαρτυρηθούν εύκολα, αλλά θα ξεκινήσουν τις συνεντεύξεις, μέχρι μια μέρα που θα σας πουν, οτι φεύγουν γιατί είχαν μια καλύτερη προσφορά. Μην προσπαθήσετε να τους σταματήσετε όταν φτάσει εκεί το πράγμα, είναι ήδη έξω από την πόρτα. Γι αυτό κάντε κάτι πριν να φτάσουν εκεί.

ΜΗΝ ΔΙΣΤΑΣΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΕΙΣ

Οι υπάλληλοι αυτοί είναι που ασχολούνται καθημερινά με τον πελάτη. Ζητήστε την άποψή τους και ακούστε τις ιδέες τους. Ρωτήστε τους τι λειτουργεί και τι όχι γιατί μπορεί να έχετε μια εσφαλμένη εικόνα. Οι ιδέες τους τις περισσότερες φορές θα είναι εκπληκτικές. Θα σκεφτείτε γιατί δεν το κάνατε νωρίτερα. Γι ‘αυτό και είναι, όχι τυχαία, τα αστέρια σας.

Οι άνθρωποι αποχωρούν από διευθυντές και όχι από εταιρείες … όπως λένε. Δημιουργήστε ένα ασφαλές περιβάλλον για τους ανθρώπους που παρουσιάζουν υψηλές αποδόσεις. Προωθήστε κάποιον, αν μπορείτε. Δείξτε τους εμπιστοσύνη. Δείξτε ότι σας ενδιαφέρουν. Μην τους αφήσετε να σας οδηγήσουν στο να σπάσετε τους κανόνες, για να δείξετε την εκτίμηση σας. Αντιμετωπίστε τους εξίσου, αλλά δείξτε σε όλους ότι βασίζεστε σε αυτούς. Θα δώσουν τη γραμμή στους υπολοίπους και θα δείτε κάποιους να προσπαθούν να τους μιμηθούν για να κερδίσουν εκτίμηση και κάποια περισσότερα προνόμια.

Η απώλεια του έμπειρου προσωπικού μπορεί να κοστίζει στην εταιρεία σας περισσότερο από όσο η οικονομική διεύθυνση μπορεί να φανταστεί. Είναι πολυδιάστατη απώλεια. Μην το επιτρέπετε.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να βελτιώσετε τα αποτελέσματα του εστιατορίου
Next Article Γίνε ο καλύτερος Bar Manager
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι στέλεχος στον κλάδο του F&B με ισχυρό γνωσιακό υπόβαθρο στον τομέα των τροφίμων και ποτών. Έχει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO). Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του F&B Management Diploma του IST College. Εργάζεται στο La Marquise Luxury Resort Complex στη Ρόδο ως Food & Beverage Director.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vera Tsolaridou

5 αποδοτικοί τρόποι διατήρησης των υπαλλήλων

By Paraskevi Labropoulou

Δίνουμε προτεραιότητα στο αίσθημα ασφάλειας του προσωπικού μας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.