Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ 4 Mins Read

Η επαυξημένη πραγματικότητα (AR – Augmented reality) έχει αναδειχθεί ως ένα ζωτικής σημασίας εργαλείο μάρκετινγκ, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αλλάξουν τον τρόπο με τον οποίο οι πελάτες αντιλαμβάνονται το περιβάλλον τους. Η τεχνολογία είναι εξαιρετικά πολύτιμη για τον κλάδο της φιλοξενίας, επειδή τα ξενοδοχεία πωλούν ουσιαστικά ένα περιβάλλον, το οποίο μπορεί να παρουσιαστεί με βέλτιστο τρόπο μέσω της AR.

Τι είναι η Επαυξημένη Πραγματικότητα;
Η επαυξημένη πραγματικότητα χρησιμεύει στην αλλαγή της αντίληψης ενός ατόμου για το φυσικό του περιβάλλον, μέσω της χρήσης της τεχνολογίας των υπολογιστών. Η επαυξημένη πραγματικότητα συγχέεται συχνά με την εικονική πραγματικότητα (VR – Virtual reality), αλλά ενώ το VR αντικαθιστά το περιβάλλον του πραγματικού κόσμου με ένα εντελώς εικονικό, η επαυξημένη πραγματικότητα ενισχύει το περιβάλλον του πραγματικού κόσμου σε πραγματικό χρόνο.

Η τεχνολογία μπορεί να αναπτυχθεί με διάφορους τρόπους, συμπεριλαμβανομένων των smartphone, των συσκευών tablet ή των ακουστικών. Ουσιαστικά, η επαυξημένη πραγματικότητα εισάγει ψηφιακά στοιχεία στην πραγματικότητα, αντί να αντικαθιστά την ίδια την πραγματικότητα. Αυτό συμβαίνει συχνά με την επικάλυψη πληροφοριών πάνω σε μια ζωντανή εικόνα του φυσικού περιβάλλοντος.

H εικονική πραγματικότητα (VR – Virtual reality), αντικαθιστά το περιβάλλον του πραγματικού κόσμου με ένα εντελώς εικονικό, η επαυξημένη πραγματικότητα ενισχύει το περιβάλλον του πραγματικού κόσμου.

Ως αποτέλεσμα, η επαυξημένη πραγματικότητα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προσθήκη φυσικών γραφικών σε ένα περιβάλλον όταν προβάλλεται μέσω μιας συσκευής, για να αλλάξει την εμφάνιση του περιβάλλοντος ή να κάνει το περιβάλλον πιο διαδραστικό.

Γιατί η επαυξημένη πραγματικότητα γίνεται σημαντική στον κλάδο της φιλοξενίας;
Η επαυξημένη πραγματικότητα έχει αναδειχθεί ως σημαντική στον τομέα της φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια, επειδή επιτρέπει στα ξενοδοχεία και στις άλλες συναφείς επιχειρήσεις να βελτιώσουν το φυσικό περιβάλλον που πωλούν (δηλαδή το ξενοδοχείο και τα δωμάτιά) καθώς και την εμπειρία της εξερεύνησης της γύρω περιοχής.

Μπορεί να σας αρέσει:  Experiential Dining - Φαγητό και βιωματική εμπειρία

επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

Μια άλλη από τις βασικές εξηγήσεις πίσω από την άνοδο του AR στον ξενοδοχειακό κλάδο είναι ο όγκος των πληροφοριών που τείνουν να ζητούν οι επισκέπτες, τόσο πριν φτάσουν όσο και μόλις βρεθούν εκεί. Η τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας μπορεί να κάνει πολλές από αυτές τις πληροφορίες άμεσα διαθέσιμες στους πελάτες όλες τις ώρες της ημέρας, βελτιώνοντας την όλη εμπειρία τους.

Σήμερα, οι millennials είναι η κυρίαρχη γενιά καταναλωτών και είναι πιο πιθανό από τις προηγούμενες γενιές να χρησιμοποιήσουν την ψηφιακή τεχνολογία και να αγοράσουν πράγματα μέσω του AR.

Παραδείγματα για τον τρόπο χρήσης της επαυξημένης πραγματικότητας στον κλάδο της φιλοξενίας

1. Διαδραστικά δωμάτια ξενοδοχείου
Ένας τρόπος με τον οποίο οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων μπορούν να χρησιμοποιήσουν την επαυξημένη πραγματικότητα για να ενισχύσουν την προσφορά τους είναι μέσω της χρήσης διαδραστικών στοιχείων στα δωμάτια του ξενοδοχείου. Ένα παράδειγμα αυτού είναι το The Hub Hotel από το Premier Inn στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο έχει αρχίσει να χρησιμοποιεί AR σε συνδυασμό με χάρτες τοίχου που τοποθετούνται στα δωμάτια του ξενοδοχείου του.

Στρέφοντας το smartphone στον χάρτη, οι επισκέπτες μπορούν να δουν πρόσθετες πληροφορίες για τοπικά σημεία ενδιαφέροντος, βελτιώνοντας τη χρήση του ίδιου του χάρτη και ενδεχομένως να κάνουν τη διαμονή τους πιο άνετη και ευχάριστη.

2. Παιχνίδια
Το Pokemon Go ήταν ένα από τα πρώτα κύρια παραδείγματα επαυξημένης πραγματικότητας που έπληξε τον κόσμο του gaming, αλλά η επιτυχία του οδήγησε σε αύξηση της χρήσης της τεχνολογίας. Ο κλάδος της φιλοξενίας μπήκε σε δράση, χρησιμοποιώντας παιχνίδια AR για να βελτιώσει τη συνολική εμπειρία του ξενοδοχείου.

Μπορεί να σας αρέσει:  Vintage Vacation - Η νέα τάση που ανεβαίνει

Τα ξενοδοχεία μπορούν να δημιουργήσουν παιχνίδια τα οποία να χρησιμοποιούν τους φυσικούς τους χώρους.

3. Επαυξημένα ξενοδοχειακά περιβάλλοντα
Το Holiday Inn δημιούργησε μια εμπειρία επαυξημένης πραγματικότητας, η οποία επέτρεπε στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν τα smartphone τους και να δουν ρεαλιστικές απεικονίσεις διασημοτήτων που πέρασαν από το ξενοδοχειο.

Εν τω μεταξύ, το Best Western πειραματίστηκε με την επαυξημένη πραγματικότητα και τα αστέρια της Disney, επιτρέποντας στα παιδιά να βλέπουν τον εαυτό τους δίπλα σε χαρακτήρες από ταινίες της Disney, ενώ άλλα ξενοδοχεία έχουν χρησιμοποιήσει εφαρμογές AR για να επιτρέψουν στους επισκέπτες να ανανεώσουν τη διακόσμηση τους εικονικά.

Ένα από τα σημαντικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος της φιλοξενίας είναι η συνεχής ανάγκη βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών με ταυτόχρονη μείωση του κόστους. Χρησιμοποιώντας την Επαυξημένη Πραγματικότητα, μπορείτε να μπείτε σε μια άλλη εποχή παροχών και ευκολιών.

Special Concepts Νέες τεχνολογίες
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΔεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι
Next Article Τοξικό περιβάλλον εργασίας, πως να το καταλάβεις;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership" μέσω του eCornell - Cornell University. Διαθέτει ακαδημαϊκό τίτλο στο Food & Beverage Management αλλά και στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων, στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων HACCP & ISO. Έχει συμμετάσχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College. Έχει εργασθεί και συνεχίζει να εργάζεται σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες. 

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

6 Mins Read

AI-powered dining

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Τεχνητή νοημοσύνη (AI) στον κλάδο της φιλοξενίας

6 Mins Read

Hotel email marketing

9 Mins Read

Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

3 Mins Read

Τι είναι το KNX και πως συμβάλλει στην ικανοποίηση των πελατών;

3 Mins Read

Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.