Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;
angry client

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας; Σίγουρα είναι μια κατάσταση που απαιτεί λεπτό χειρισμό και αποτελεσματικότητα.

Ουκ ολίγες φορές, οι πελάτες παρεκτρέπονται, μιλώντας άσχημα στους ανθρώπους που τους εξυπηρετούν. Η αντίληψη ότι επειδή πληρώνουν μπορούν να κάνουν ό,τι θέλουν ενισχύει το εγώ τους και τους κάνει να είναι αγενείς και επιθετικοί απέναντι στο προσωπικό, το οποίο συχνά θεωρούν υποδεέστερο.

Πώς χειριζόμαστε όμως, ως επιχείρηση, έναν τέτοιο πελάτη που βρίζει τον συνεργάτη μας; Θέτουμε κόκκινες γραμμές ή απλώς επειδή ο πελάτης πληρώνει (και ίσως είχε μια δύσκολη μέρα ή πολύ απλά είναι τακτικός) δεν δίνουμε σημασία, το «καταπίνουμε» και συνεχίζουμε;

Αφορμή γι’ αυτή την ανάρτηση στάθηκε μια ιστορία που μου αφηγήθηκε ένας σεφ. Ας την διαβάσουμε:

«Σερβιτόρα, μακράν η κορυφαία του μαγαζιού, έχει ένα δύσκολο τραπέζι με πολλές αλλεργίες. Καθότι δεν είναι σίγουρη 100% ότι τα έχει όλα σωστά, επιστρέφει αμέσως μετά την παραγγελία που πήρε. Τότε ένας από τους πελάτες, εμφανώς ενοχλημένος, της λέει: “Are you a fucking idiot?”. Η σερβιτόρα, ούσα σαστισμένη, πάει στον προϊστάμενο και δηλώνει ανήμπορη να εξυπηρετήσει το συγκεκριμένο τραπέζι».

Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα δύσκολη και απαιτεί λεπτούς χειρισμούς, προκειμένου να μην οδηγηθούμε σε επικίνδυνες ατραπούς. Βασικά, υπάρχουν ορισμένες βασικές αρχές που πρέπει να ακολουθηθούν:

Οφείλεις να προστατέψεις τον υπάλληλό σου. Προέχει το wellbeing των ανθρώπων σου. Δείξε του/της ότι είναι σημαντικός/ή. Φυσικά και δεν θα τον/την αναγκάσεις να έρθει σε επαφή ξανά με το συγκεκριμένο τραπέζι, ούτε φυσικά θα τον/την πάρεις μαζί σου για να δεις τι έγινε ή για να ζητήσεις από τον πελάτη να απολογηθεί. Εξήγησέ του/της τι θα κάνεις ή τι έκανες.

Μπορεί να σας αρέσει:  Γιατί παραιτούνται τα στελέχη;

Kill them with kindness. Δεν χρειάζεται να πας στο τραπέζι και να ζητήσεις τα ρέστα. Πνίξε το συναίσθημα, γιατί η ρήξη με τον πελάτη δεν θα βοηθήσει. Μερίμνησε ώστε να σερβιριστούν κανονικά, κάνε ένα σχόλιο για την έμφαση που πρέπει να δίνεται στην ασφάλεια των επισκεπτών (ουκ ολίγες φορές, ο αναιδής πελάτης μπορεί να αναθεωρήσει και να απολογηθεί), συμπεριφέρσου φυσιολογικά.

Βάλ’τον στην μαύρη λίστα. Τέτοιους πελάτες δεν θέλεις, όσα χρήματα και αν σου αφήνουν. Όταν φύγουν, έξω από την πόρτα, τους ευχαριστείς και τους ζητάς ευγενικά να μην έρθουν ξανά, εξηγώντας τους το λόγο. Τώρα είναι η ιδανική στιγμή, καθώς μέσα στη σάλα μπορεί να δημιουργηθεί «διπλωματικό επεισόδιο» μπροστά σε άλλους θαμώνες (αυτό είναι το the worst case scenario). Εναλλακτικά, αν δουλεύετε με κρατήσεις, μεριμνήστε ώστε το όνομα του κυρίου να μπλοκάρεται.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να νικήσεις τη χαμηλή αυτοεκτίμηση
Next Article Πώς να προσελκύσεις καλό προσωπικό στην επιχείρηση;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Ψεύτικες κριτικές στα ξενοδοχεία, κυνηγοί αποζημιώσεων.

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

4 Mins Read

Πώς να προσφέρετε εξυπηρέτηση 5 αστέρων

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.