Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Η θέση υπεύθυνου έμεινε ορφανή!
η θέση υπευθύνου

Η θέση υπεύθυνου έμεινε ορφανή!

Paraskevi LabropoulouBy Paraskevi Labropoulou ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 2 Mins Read

Ποια είναι η ενδεδειγμένη απόφαση. Να αναβαθμίσω κάποιον από το υπάρχον προσωπικό η να αναζητήσω έναν άνθρωπο με ανεπτυγμένα χαρακτηριστικά διοίκησης για μια θέση ευθύνης.

Στην περίπτωση που μπορώ να αξιοποιήσω κάποιον άνθρωπο από το προσωπικό μου στον οποίο έχω διακρίνει τη δυνατότητα να αναλάβει μια θέση ευθύνης η οποία απαιτεί δεξιότητες επικοινωνίας, λήψης αποφάσεων, ανθεκτικότητα στην πίεση και ό,τι άλλο συνεπάγεται τότε ναι είναι λύση. Είναι όμως πολύ σπάνιο ένας καλός υπάλληλος να έχει αυτά τα χαρακτηριστικά.

Οπότε η λύση αναζήτησης ατόμου εκτός επιχείρησης είναι μονόδρομος. Και πως μπορεί να γίνει αυτός ο άνθρωπος αποδεκτός;  Με τη σωστή εκπαίδευση φυσικά. Ο άνθρωπος αυτός πρέπει να γνωρίζει τα πάντα καλύτερα από κάθε υπάλληλο. Πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργεί με μεγάλη ευκολία και άνεση σε όλα τα πόστα.

Συνεπώς είμαι θετική στην πλήρωση θέσεων ευθύνης είτε με κάποιον από το υπάρχον προσωπικό είτε με άτομο που προέρχεται από άλλο χώρο με ανεπτυγμένες διοικητικές ικανότητες αλλά και στις 2 περιπτώσεις πρέπει να συντρέχουν σοβαρές προϋποθέσεις.

η θέση του υπευθύνου έμεινε ορφανή

Αν πρόκειται για έναν καλό υπάλληλο που θέλουμε να τον δοκιμάσουμε σε ανώτερη θέση θα πρέπει να είμαστε σίγουροι ότι μπορεί να διαχειριστεί το κύρος που θα του προσφέρει η θέση. Είθισται να υπάρχει μια παρανόηση και λάθος χειρισμός της αίσθησης εξουσίας που δίνουν τέτοιες θέσεις με πολύ σοβαρές συνέπειες για τη συνοχή της ομάδας.

Με τον τρόπο αυτό θα κάψουμε ένα καλό στέλεχος δημιουργώντας προβλήματα στη λειτουργία της επιχείρησης μας.

Από την άλλη το να τοποθετηθεί ένα άγνωστο άτομο σε εποπτικό ρόλο προϋποθέτει την άρτια και ολοκληρωμένη εκπαίδευση έτσι ώστε να μην αφεθεί κανένα περιθώριο αμφισβήτησης του από το υπόλοιπο προσωπικό. Μόνο έτσι μπορεί να εκτελέσει κάποιος τα καθήκοντα της εποπτείας και βέβαια με τον τρόπο αυτό θα μπουν οι βάσεις για την καθολική αποδοχή του και κατά συνέπεια τον απαιτούμενο σεβασμό από όλο το προσωπικό.

Μπορεί να σας αρέσει:  Οι νέοι θέλουν να εργαστούν;

Και στις 2 περιπτώσεις καλό θα είναι η επιλογή να στηρίζεται σε κριτήρια που έχουν να κάνουν με επικοινωνιακές δεξιότητες, ικανότητα διαχείρισης ομάδας, χαρακτηριστικά δικαίου ηγέτη με σημεία αποτελεσματικής λήψης αποφάσεων.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleSmorrebrod, το διάσημο φαγητό της Δανίας
Next Article Πως σαμποτάρεις τον εαυτό σου;
Paraskevi Labropoulou
  • Website
  • Facebook
  • Instagram
  • LinkedIn

Η Παρασκευή Λαμπροπούλου, έχοντας έντονη παρουσία στο χώρο της εστίασης από το 2003 μέχρι σήμερα, αναγνώρισε την ανυπολόγιστη δύναμη που έχει το ανθρώπινο στοιχείο στην εξέλιξη όλων των δραστηριοτήτων και πρωτίστως στον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών. Οι σπουδές της στη Διοίκηση Βιομηχανιών στο Πανεπιστήμιο του Πειραιά και το Μεταπτυχιακό στο Marketing Management από το University of Surrey της έδωσαν τα εφόδια να ανταποκριθεί στη διαρκή ανάγκη των επιχειρήσεων, για επάνδρωση με προσωπικό απόλυτα ταιριαστό με την κουλτούρα τους και τις απαιτήσεις τους. Είναι πιστοποιημένη στο Adult Training και εξειδικευμένη στη Συμβουλευτική, τον Επαγγελματικό Προσανατολισμό και το Mentoring. Εργάζεται ως Διευθύντρια Κατάρτισης Προγραμμάτων στην APEX - Εξειδικευμένες υπηρεσίες συμβουλευτικής.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.