Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Αξιολογήσεις προσωπικού, πως πρέπει να είναι;
αξιολογήσεις προσωπικού

Αξιολογήσεις προσωπικού, πως πρέπει να είναι;

Vassilios CanellosBy Vassilios Canellos ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 5 Mins Read

Οι αξιολογήσεις προσωπικού είναι ένα σημαντικό εργαλείο για την ανάπτυξη των εργαζομένων και την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης. Μια αποτελεσματική αξιολόγηση προσωπικού πρέπει να είναι καλά δομημένη, αντικειμενική και εστιασμένη στην ανάπτυξη.

1. Συγκεκριμένοι και Μετρήσιμοι Στόχοι
Οι αξιολογήσεις πρέπει να βασίζονται σε συγκεκριμένα κριτήρια απόδοσης, όπως ποσοτικά ή ποιοτικά στοιχεία. Οι στόχοι θα πρέπει να είναι σαφείς και να μπορούν να μετρηθούν (π.χ., μετρήσεις απόδοσης, χρονικά όρια, ποιοτικές επιδόσεις).

2. Αντικειμενικότητα
Μια αξιολόγηση πρέπει να βασίζεται σε γεγονότα και δεδομένα και όχι σε υποκειμενικές απόψεις και προτιμήσεις του προϊσταμένου.

3. Διάλογος και Ανατροφοδότηση
Είναι σημαντικό να είναι διαδραστική η διαδικασία. Οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απόψεις τους, τις προτάσεις τους και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν.
Η ανατροφοδότηση πρέπει να είναι εποικοδομητική, να ενθαρρύνει και να τους δείχνει τις κατευθύνσεις βελτίωσης.

4. Συχνότητα και Συνέπεια
Οι αξιολογήσεις πρέπει να γίνονται τακτικά (π.χ., ετησίως ή ανά εξάμηνο), ώστε να υπάρχει μια σταθερή παρακολούθηση της προόδου. Σε εποχιακούς υπαλλήλους 2 φορές μέσα στη σαιζόν.
Η διαδικασία πρέπει να είναι συνεπής για όλους τους εργαζομένους, διασφαλίζοντας ισότητα και δίκαιη αντιμετώπιση.

5. Επικέντρωση στην Ανάπτυξη
Μια καλή αξιολόγηση πρέπει να εντοπίζει όχι μόνο τις περιοχές προς βελτίωση αλλά και τις ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη του εργαζομένου.

6. Εμπιστευτικότητα
Η αξιολόγηση πρέπει να διεξάγεται με εμπιστευτικότητα και σεβασμό προς τον εργαζόμενο.
Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης δεν πρέπει να κοινοποιούνται παρά μόνο στα απαραίτητα στελέχη και στον ίδιο τον εργαζόμενο.

7. Σύνδεση με Επιχειρησιακούς Στόχους
Οι αξιολογήσεις πρέπει να συνδέονται με τους συνολικούς στόχους της εταιρείας, ώστε οι εργαζόμενοι να κατανοούν πώς η απόδοσή τους συμβάλλει στην επιτυχία της επιχείρησης. Αν έχουν απόκλιση θα πρέπει να τους βοηθούν στο πως να συγκλίνουν προς το επιθυμητό αποτέκλεσμα.

8. Αποφυγή Αποκλειστικά Αρνητικών βαθμολογιών
Η αρνητική ανατροφοδότηση είναι χρήσιμη μόνο όταν συνοδεύεται από προτάσεις βελτίωσης. Πρέπει να υπάρχει ισορροπία μεταξύ αρνητικών και θετικών σχολίων.

Ακολουθώντας αυτές τις αρχές, οι αξιολογήσεις προσωπικού μπορούν να συμβάλουν στην αύξηση της παραγωγικότητας, της εργασιακής ικανοποίησης και της δέσμευσης των εργαζομένων στην επιχείρηση.

Πως θα μπορούσε να μοιάζει ένα έντυπο αξιολόγησης;

Παρακάτω είναι ένα βασικό έντυπο αξιολόγησης προσωπικού για ένα ξενοδοχείο, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως οδηγός. Περιλαμβάνει βασικούς τομείς αξιολόγησης, χώρους για σχόλια και καθορισμό στόχων.


Ξενοδοχείο [Όνομα Ξενοδοχείου]

Έντυπο Αξιολόγησης Προσωπικού


Όνομα Εργαζομένου: ______________________
Θέση Εργασίας: ___________________________
Τμήμα: ___________________________________
Ημερομηνία Αξιολόγησης: __________________
Περίοδος Αναφοράς (Από – Έως): __________________
Ονοματεπώνυμο Αξιολογητή: ________________
Θέση Αξιολογητή: _________________________


1. Αξιολόγηση Παρουσίας και Συμπεριφοράς

Κριτήριο Άριστα Πολύ Καλά Καλά Μέτρια Χρειάζεται Βελτίωση
Ακρίβεια και Συνέπεια (στην ώρα του στη δουλειά) ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Εμφάνιση και Τήρηση Ενδυματολογικού Κώδικα (dress code) ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Επαγγελματική Συμπεριφορά και Στάση ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Ευγένεια και Προθυμία ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Τήρηση των Πολιτικών του Ξενοδοχείου ☐ ☐ ☐ ☐ ☐

Σχόλια Αξιολογητή:



2. Αξιολόγηση Υπηρεσιών και Εξυπηρέτησης Πελατών

Κριτήριο Άριστα Πολύ Καλά Καλά Μέτρια Χρειάζεται Βελτίωση
Εξυπηρέτηση Πελατών (ανταπόκριση σε αιτήματα πελατών) ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Διαχείριση Παραπόνων Πελατών ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Γνώση των Παρεχόμενων Υπηρεσιών και Εγκαταστάσεων ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Επικοινωνιακές Δεξιότητες με τους Πελάτες ☐ ☐ ☐ ☐ ☐

Σχόλια Αξιολογητή:



3. Αξιολόγηση Δεξιοτήτων και Απόδοσης στην Εργασία

Κριτήριο Άριστα Πολύ Καλά Καλά Μέτρια Χρειάζεται Βελτίωση
Αποτελεσματικότητα στην Εκτέλεση Καθηκόντων ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Διεκπεραίωση των Καθηκόντων με Ακρίβεια και Ποιότητα ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Ταχύτητα και Αποτελεσματικότητα ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Προσοχή στη Λεπτομέρεια ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Λήψη Πρωτοβουλιών ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Ικανότητα Αντιμετώπισης Απρόβλεπτων Καταστάσεων ☐ ☐ ☐ ☐ ☐

Σχόλια Αξιολογητή:



4. Ομαδικότητα και Συνεργασία

Κριτήριο Άριστα Πολύ Καλά Καλά Μέτρια Χρειάζεται Βελτίωση
Συνεργασία με Συναδέλφους ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Δεξιότητες Επικοινωνίας εντός Ομάδας ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Συμβολή στην Ομαδική Δουλειά ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Ικανότητα Επίλυσης Συγκρούσεων ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Συμβολή στη Δημιουργία Θετικού Εργασιακού Κλίματος ☐ ☐ ☐ ☐ ☐

Σχόλια Αξιολογητή:



5. Επαγγελματική Ανάπτυξη και Εκπαίδευση

Κριτήριο Άριστα Πολύ Καλά Καλά Μέτρια Χρειάζεται Βελτίωση
Προθυμία για Μάθηση και Συμμετοχή σε Εκπαιδεύσεις ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Προσαρμοστικότητα σε Νέες Διαδικασίες ή Τεχνολογίες ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Προθυμία για Ανάληψη Ευθυνών και Νέων Καθηκόντων ☐ ☐ ☐ ☐ ☐
Συμμόρφωση με Κανονισμούς Υγιεινής και Ασφάλειας ☐ ☐ ☐ ☐ ☐

Σχόλια Αξιολογητή:



6. Συνολική Απόδοση και Προτάσεις για Βελτίωση

Συνολική Απόδοση Επιλογή
Άριστα ☐
Πολύ Καλά ☐
Καλά ☐
Μέτρια ☐
Χρειάζεται Βελτίωση ☐

Περιοχές για Βελτίωση:



Προτεινόμενοι Στόχοι για την Επόμενη Περίοδο:



Συμφωνία και Υπογραφές

Ο εργαζόμενος συμφωνεί ότι έχει λάβει και συζητήσει αυτή την αξιολόγηση με τον αξιολογητή.

Υπογραφή Εργαζομένου: ___________________________
(Με την υπογραφή σας, δηλώνετε ότι έχετε λάβει γνώση της αξιολόγησης)

Υπογραφή Αξιολογητή: ___________________________

Ημερομηνία: _______________________


Αυτό το έντυπο για αξιολογήσεις προσωπικού μπορεί να εκτυπωθεί ή να χρησιμοποιηθεί ψηφιακά και είναι σχεδιασμένο για να αξιολογεί τόσο τις δεξιότητες εξυπηρέτησης πελατών όσο και τις επαγγελματικές και προσωπικές δεξιότητες των εργαζομένων σε ένα ξενοδοχείο.

 

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΕξαιρετική εξυπηρέτηση για βελτίωση της κερδοφορίας
Next Article Τι χρειάζεστε για λαμβάνετε άριστες κριτικές;
Vassilios Canellos
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Ο Βασίλειος Κανέλλος είναι απόφοιτος της Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου. Έχει παρακολουθήσει το "Psychology Of Leadership Certificate" μέσω του eCornell - Cornell University. Είναι Director of Food & Beverage και διαθέτει πάνω από 20 χρόνια εμπειρίας στη διαχείριση και εκπαίδευση επαγγελματικών ομάδων και στη διασφάλιση προτύπων διαδικασιών εξυπηρέτησης πελατών και ασφαλείας τροφίμων (ISO).Διαθέτει εμπειρία στον τομέα του Restaurant & Bar Marketing.Έχει εργασθεί σε μεγάλες Ξενοδοχειακές μονάδες καθώς επίσης και σε ανεξάρτητες επισιτιστικές επιχειρήσεις. Συμμετέχει στην ομάδα εισηγητών του Diploma in Food & Beverage Management του IST College.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

3 Mins Read

Επένδυσε στον εαυτό σου

5 Mins Read

Πώς να προσελκύσεις καλό προσωπικό στην επιχείρηση;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.