Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Έρευνες ικανοποίησης προσωπικού. Γιατί τις σνομπάρουν;
Έρευνες ικανοποίησης προσωπικού

Έρευνες ικανοποίησης προσωπικού. Γιατί τις σνομπάρουν;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 3 Mins Read

Ερευνες ικανοποίησης προσωπικού. Για ποιους λόγους οι εταιρείες τις σνομπάρουν; Είναι κοινώς αποδεκτό ότι κάθε επιχείρηση, ανεξαρτήτως μεγέθους, μπορεί να επωφεληθεί από τις έρευνες ικανοποίησης προσωπικού (employee satisfaction surveys).

Οι έρευνες ικανοποίησης προσωπικού μπορεί να αποκαλύψουν τυχόν δυσλειτουργίες και προβλήματα, τα οποία δύναται να κρατούν την παραγωγικότητα και την ικανοποίηση του προσωπικού από την εργασία του σε χαμηλά επίπεδα.

Παρ’ όλα αυτά, οι περισσότερες εταιρείες δεν χρησιμοποιούν τις έρευνες ικανοποίησης των εργαζομένων – απαντώνται κυρίως στις μεγάλες επιχειρήσεις, αν και εκεί συχνά γίνονται με λάθος τρόπο ή για να το πούμε πιο απλά, «γίνονται για να γίνουν» (για να τα δει η μαμά-εταιρεία). Ας δούμε όμως γιατί οι εταιρείες αγνοούν αυτό το χρήσιμο εργαλείο:

❎ Περιορισμένοι πόροι: Η διενέργεια ερευνών ικανοποίησης των εργαζομένων μπορεί να είναι απαιτητική από άποψη χρόνου, προσπάθειας και κεφαλαίων. Οι εταιρείες θα χρειαστεί να διαθέσουν πόρους για το σχεδιασμό, τη διαχείριση, την ανάλυση και την εφαρμογή των αποτελεσμάτων των ερευνών.

❎ Φόβος αρνητικής ανατροφοδότησης: Οι εταιρείες μπορεί να ανησυχούν για τη λήψη αρνητικής ανατροφοδότησης από τους εργαζομένους, Ως εκ τούτου, προτιμούν να αποφύγουν αυτή τη δυσάρεστη κατάσταση παρά να αντιμετωπίσουν πιθανά ζητήματα που θα προκύψουν.

❎ Έλλειψη εμπειρίας: Ο σχεδιασμός αποτελεσματικών ερευνών και η ανάλυση των αποτελεσμάτων απαιτεί καταρτισμένα στελέχη στη μεθοδολογία της έρευνας και την ανάλυση των δεδομένων – βέβαια, όλο αυτό θα μπορούσε να ανατεθεί σε εξωτερικούς συνεργάτες-εταιρείες.

❎ Άλλες δράσεις έχουν προτεραιότητα: Για παράδειγμα, οι εταιρείες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη προϊόντων, στις πωλήσεις ή στη μείωση του κόστους αντί να επενδύσουν σε δραστηριότητες που σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό και την ανάπτυξή του.

Έρευνα ικανοποίησης προσωπικού
Αρκετές φορές, οι έρευνες ικανοποίησης προσωπικού «γίνονται για να γίνουν»

❎ Υψηλό ποσοστό αποχωρήσεων: Σε βιομηχανίες ή τομείς με σημαντική «ανακύκλωση» των εργαζομένων, οι οργανισμοί μπορεί να είναι λιγότερο πρόθυμοι να επενδύσουν σε έρευνες ικανοποίησης, καθώς πολλοί από τους εργαζόμενους μπορεί να αποχωρήσουν πριν τα αποτελέσματα μπορέσουν να αξιοποιηθούν.

Μπορεί να σας αρέσει:  Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

❎ Αστοχη χρήση κατά το παρελθόν: Ορισμένες εταιρείες μπορεί να έχουν χρησιμοποιήσει έρευνες ικανοποίησης εργαζομένων στο παρελθόν και να αισθάνθηκαν ότι τα αποτελέσματα δεν οδήγησαν σε ουσιαστικές αλλαγές ή βελτιώσεις.

❎ Αντίσταση από στελέχη: Συχνά αρκετά στελέχη, υψηλόβαθμα και μη, δεν αισθάνονται άνετα (ή φοβούνται) να αξιολογηθούν από τους υφιστάμενούς τους ή να αξιολογήσουν τους προϊσταμένους και την εταιρεία εν γένει.

Σε γενικές γραμμές, οι έρευνες αυτές πρέπει να είναι ανώνυμες, να τηρείται η εμπιστευτικότητα σε όλα τα στάδια, να γίνονται τακτικά και πάντα σε ώρες γραφείου, να έχουν ξεκάθαρους στόχους, στοχευμένες ερωτήσεις και τέλος να είναι ορατά τα αποτελέσματα της αλλά και οι αλλαγές στις οποίες οδήγησαν.

📖 Σημείωση: Μπορείτε να βρείτε περισσότερα άρθρα σαν αυτό στη σελίδα Marketing Tips

Photos by:
Image by yanalya on Freepik
Image by Drazen Zigic on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΟταν ο επισκέπτης φεύγει χαμογελαστός αλλά γράφει κακή κριτική
Next Article Επαγγελματική και προσωπική ευτυχία, πως να την αποκτήσω;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;

5 Mins Read

Ο σερβιτόρος είναι ο μαχητής του εστιατορίου

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

4 Mins Read

Πώς να χτίσετε ένα ελκυστικό εταιρικό brand στον Τουρισμό και την Εστίαση

3 Mins Read

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
  • Ανάπτυξη ή απόρριψη; Πότε αξίζει να επενδύεις στους ανθρώπους σου;
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Επικίνδυνα συστατικά στα ποτά – Μήπως τα περιέχει το αγαπημένο σου;
  • Συμβουλές για να γίνεις ακόμα καλύτερος σερβιτόρος.
  • Customer service Ο δεκάλογος των λαθών
  • Η Διατροφή στην Αρχαία Ελλάδα
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.