Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους
dan-price

Dan Price: Ο CEO που έβαλε πρώτα τους ανθρώπους

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ 3 Mins Read

Όταν πριν από κάποια χρόνια ο Dan Price, CEO της Gravity Payments με μισθό ένα εκατ. δολάρια το χρόνο, έμαθε πως μία από τις υπαλλήλους του έκανε δεύτερη δουλειά για να τα βγάλει πέρα, θορυβήθηκε τόσο πολύ που αποφάσισε να ρίξει την αμοιβή του στα 70.000 δολάρια.

Τα χρήματα που εξοικονόμησε μοιράστηκαν στους 120 ανθρώπους του, τους συνεργάτες του, οι οποίοι επί τρία συναπτά έτη είδαν το εισόδημά τους να αυξάνεται κατά 20% ετησίως (!). Όμως αυτό δεν του έφτανε. Το 2015, σε μια κίνηση που συντάραξε συθέμελα τα social media και τον επιχειρηματικό κόσμο, καθιέρωσε ελάχιστο μισθό 70.000 δολάρια το χρόνο, ένα ποσό που για ορισμένους υπαλλήλους ήταν το διπλάσιο από όσα έπαιρναν μέχρι τότε.

Την επόμενη μέρα έγινε αποδέκτης 4.500 βιογραφικών, ενώ πολλοί από τους υπαλλήλους του έβαλαν τα κλάματα… Τότε χλευάστηκε από τον Τύπο αλλά και από συναδέλφους του, που προεξοφλούσαν την κατάρρευση της εταιρείας του. Όμως όλοι τους διαψεύστηκαν.

Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά:
Πριν από 6 χρόνια, τέτοια μέρα, αύξησα τον ελάχιστο μισθό της εταιρείας μου στα 70.000 δολάρια. Το Fox News με αποκάλεσε σοσιαλιστή του οποίου οι εργαζόμενοι θα ήταν σύντομα σε ουρές για ψωμί. Από τότε τα έσοδά μας τριπλασιάστηκαν, είμαστε case study του Harvard Business School.

Μέχρι προ πανδημίας, το 20% των συνεργατών του είχε αποπληρώσει τις δανειακές του υποχρεώσεις, διπλασιάστηκε ο αριθμός όσων εγκαινίασαν αποταμιευτικό πρόγραμμα, ενώ ένα 10% μπόρεσε να αγοράσει μετρητοίς το πρώτο του σπίτι. Μάλιστα, χαριτολογώντας είπε ότι «από τις δύο γέννες το χρόνο φθάσαμε τις 40».

gravity-payments-dan-price

Τα δε έσοδα της εταιρείας του τριπλασιάστηκαν, το πελατολόγιο διπλασιάστηκε (η εταιρεία που δραστηριοποιείται στο χώρο των πιστωτικών καρτών διατείνεται ότι έχει τη μεγαλύτερη πιστότητα, 95%, πολύ πάνω από τον μ.ό. του κλάδου), ενώ το employee turnover περιορίστηκε στο μισό, απόρροια αυτής της προσέγγισης αλλά και της θετικής δημοσιότητας που προκλήθηκε.

Μπορεί να σας αρέσει:  Τι είναι Soft Skills και ποια τα οφέλη τους;

Η πανδημία, ωστόσο, έριξε την Gravity Payments στο καναβάτσο, καθώς έχασε το 55% των εσόδων της. Τότε οι εργαζόμενοι έβαλαν πλάτη να την σώσουν, μειώνοντας το μισθό τους για να καταστεί η εταιρεία ξανά βιώσιμη. Το κατάφεραν, και μόλις τα έσοδα άρχισαν και πάλι να αυξάνονται, το αφεντικό τούς έδωσε πίσω τη διαφορά του μισθού. Εκείνοι του έκαναν δώρο ένα Tesla. Εκείνος τους έκανε ακόμα μια αύξηση.

Τους «συνεργάτες» σου δεν τους ρίχνεις στη μοιρασιά, αλλά τους σέβεσαι, νοιάζεσαι γι’ αυτούς, πορεύεσαι μαζί τους, τους επιβραβεύεις, τους αγαπάς. Και αυτοί θα στο ανταποδώσουν (reciprocity principle).

Διότι, κάποιοι όντως επενδύουν με πράξεις στο ανθρώπινο δυναμικό. Και έτσι προκύπτει μια win-win κατάσταση. Όλοι οι άλλοι παραμένουν στα λόγια (“εδώ είμαστε μια οικογένεια, μπλα, μπλα, μπλα)”.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticlePasta alla pescatora, ένα κλασικό ιταλικό πιάτο θαλασσινών
Next Article Μικροτουρισμός, μια νέα τάση ταξιδιωτικής εμπειρίας
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

5 Mins Read

Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.

5 Mins Read

Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας

5 Mins Read

Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου

4 Mins Read

Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
  • Δες όλα τα KPI για τα Food & Beverage τμήματα
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ρόλοι με νόημα. Πρόσληψη με γλώσσα. Βάρδια με μάθηση.
  • Διαχείριση Vegetarian & Vegan πελατών στα ελληνικά ξενοδοχεία
  • Προσωπικό χωρίς δεξιότητες. Ο φαύλος κύκλος της μετριότητας
  • Halal Διατροφή στη Φιλοξενία
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.