Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » User Generated Content. Ενας ”άγνωστος” όρος
user-genarated-content

User Generated Content. Ενας ”άγνωστος” όρος

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 3 Mins Read

Περιεχόμενο δεν είναι μόνο αυτό που προέρχεται από την ίδια την επιχείρηση. Τα τελευταία χρόνια έχει προκύψει ένας νέος όρος, αυτός του User Generated Content (UGC), που καταδεικνύει ότι ψηφιακό περιεχόμενο δημιουργείται και διαμοιράζεται από τους χρήστες με τη μορφή φωτογραφιών, βίντεο, σχολίων, κριτικών και αναρτήσεων σε social media, blogs, forums, metasearch μηχανές ή sites τρίτων (π.χ. TripAdvisor, Booking).

Η επιχείρηση πλέον δεν χρειάζεται να είναι συνέχεια στην αναζήτηση ποιοτικού περιεχομένου, καθώς μπορεί να αξιοποιήσει αυτό που προέρχεται από τους ανθρώπους που την αγαπούν, όπως για παράδειγμα ένα ζευγάρι που κάνει μια ανάρτηση όπου εξυμνεί τις εγκαταστάσεις και το service του ξενοδοχείου/εστιατορίου ή μια παρέα νέων που ανεβάζει video γύρω από την πισίνα ή την παρακείμενη παραλία.

Ενίοτε, το UGC είναι προϊόν συναλλαγής ανάμεσα στα ξενοδοχεία και τους influencers, οι οποίοι, με αντάλλαγμα τη δωρεάν διαμονή, ανεβάζουν ποιοτικές φωτογραφίες με tag (επισυνάπτοντας το προφίλ της επιχείρησης).
Είναι κοινώς αποδεκτό, κάτι που αποδεικνύεται από πληθώρα ερευνών ότι, λόγω της άυλης φύσης των υπηρεσιών, οι ιστορίες που δημοσιεύονται από απλούς ανθρώπους ασκούν μεγαλύτερη επιρροή και ενισχύουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας συγκριτικά με κάθε άλλη μορφή δημοσίευσης-διαφήμισης.

Μην ξεχνάτε, εξάλλου, ότι οι χρήστες:

α) αρέσκονται, ως κοινωνικά όντα, να διαμοιράζονται τις εμπειρίες τους (καθότι συχνά ανεβάζει το κύρος τους)

β) αναζητούν πληροφορίες-συμβουλές online (ανατρέχοντας κυρίως στις κριτικές ή διαβάζοντας σχόλια) και γ) εμπιστεύονται τις προσωπικές απόψεις-σχόλια τρίτων καθώς λειτουργούν ως social proof (σε αντίθεση με τις διαφημίσεις).

Σε αυτές τις περιπτώσεις, το μόνο που έχει να κάνει η επιχείρηση είναι να ευχαριστήσει τον χρήστη και, γιατί όχι, να το κάνει δημόσια κοινοποιώντας ταυτόχρονα την ανάρτησή του. Δυστυχώς, στην χώρα μας οι περισσότερες εταιρείες, μικρές ή μεγάλες, ούτε αυτό δεν κάνουν. Όχι μόνο δεν παροτρύνουν τους χρήστες να ανεβάσουν περιεχόμενο, αλλά και όταν το κάνουν, δεν τον ευχαριστούν. Για να προχωρήσουν σε κοινοποίηση ούτε λόγος.

Μπορεί να σας αρέσει:  Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;

Oλα αυτά τα χρόνια το marketing-tips έχει γράψει για δεκάδες επιχειρήσεις (π.χ. Βασιλόπουλος, Μπισκότα Παπαδοπούλου, Starbucks, Adelco), παραθέτοντας είτε την ιστορία τους είτε καλές πρακτικές που εφαρμόζουν. Μολονότι το άρθρο στέλνεται κάθε φορά στα social media των εταιρειών αυτών, όλα αυτά τα χρόνια μόνο μία (!) έχει προχωρήσει σε αναδημοσίευση (ένας καταπληκτικός φούρνος-ζαχαροπλαστείο στην Αρτέμιδα)…

Πρόσφατα σε μια ανάρτηση το marketing-tips αποθέωσε μια ελληνική φαρμακευτική εταιρεία, που παρασκευάζει μεταξύ άλλων και after shave. Ενημέρωσε την εταιρεία για την ανάρτηση στέλνοντας μήνυμα με σχετικό link στο λογαριασμό της στο Facebook. Δεν πήρε ποτέ καμία απάντηση. Ούτε καν ένα ευχαριστώ!

Ολοι εσείς που διαχειρίζεστε τα εταιρικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, πρέπει να ξέρετε ότι τα social media δεν είναι μόνο να μιλάτε για σας. Πρέπει να μιλάτε με το κοινό σας, πόσo μάλλον με όσους σας εξυμνούν, προβάλλοντας αμισθί την εταιρεία σας. Είναι μια βασική αρχή των social media, την οποία προφανώς ορισμένοι αγνοείτε…

Photos by Syifa & Lookstudio

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΓιατί αξίζει να ρισκάρεις;
Next Article Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

3 Mins Read

Deming Customer Model

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Benchmarking. Τι είναι; Παραδείγματα

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

3 Mins Read

Η αντίληψη των πελατών είναι η πραγματικότητά σου

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
  • Ηγεσία και παρακαταθήκη, εσείς για τι θέλετε να σας θυμούνται
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Fish and Chips please! Οι Βρετανοί τουρίστες απαιτούν Αγγλική κουζίνα.
  • Είναι ώρα να κάνεις το personal rebranding σου
  • Πόσο χρόνο πρέπει να αφιερώνει ένας μάνατζερ/ιδιοκτήτης στους πελάτες;
  • Η ομαδική εργασία χτίζεται δεν γεννιέται
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.