• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Τα κομμάτια του πάζλ
vegetable-salad

Τα κομμάτια του πάζλ

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ

Στο προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο η πορεία του f&b manager σας ανέφερα κάποια σημεία κλειδιά της εν λόγω πορείας. Σήμερα θα αναλύσω αυτή τη πορεία περισσότερο, περιγράφοντας ειδικότερα κάποιες διαδικασίες.

Αρχίζοντας λοιπόν, θα πρέπει να εντάξει στις εμπειρίες του ο κάθε φιλόδοξος νέος τα παρακάτω:

Aπό τη λειτουργία της κουζίνας θα πρέπει να μάθει τα εξής :

  • Καθαριότητα (σχολαστικά),βάσει προτύπων hazard analysis control critical point( HACCP )
  • Σύνθεση εδεσμάτων
  • Κοστολόγηση
  • Μεριδοποίηση
  • Διαχείριση παραγγελιών
  • Συντήρηση μηχανημάτων κουζίνας (βάσει manual)
  • Αλλεργιογόνα προϊόντα
  • Κατανομή και ανάθεση αρμοδιοτήτων για τη ομαλή λειτουργία της ομάδας

Έπειτα θα περάσει από το εστιατόριο και το μπαρ όπου εκεί θα πρέπει να γίνει γνώστης των παρακάτω:

  • Ευπρεπής παρουσία (καθαριότητα περιποίηση )
  • Ευγένεια χαμόγελο καθημερινός χαιρετισμός και καλωσόρισμα πελατών στη σάλα κατά προτίμηση στηn ελληνική γλώσσα
  • Σωστή στάση κατά τη παραγγελιοληψία και σωστή στάση κατά το σερβίρισμα κρασιού καφέ νερού κλπ
  • Συνεχής προσπάθεια προώθησης πιάτων ημέρας , προσφορών, μενού κλπ
  • Απόκτηση βασικής γνώσης κρασιών
  • Γνώση του σωστού τρόπου Debarassage (απόσυρση σκευών)

Πάντα μα πάντα να γίνεται ερώτηση:
“ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΤΟ ΓΕΥΜΑ ΣΑΣ; ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΘΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΕΙΧΑΜΕ;” και κατά τον χαιρετισμό να ευχαριστήσει τον πελάτη για την παρουσία του εκεί.

Στο μπαρ θα μάθει τα μυστικά του καφέ, καθώς και κάποια κοκτέιλ και θα αποκτήσει βασικές γνώσεις ποτών και αφεψημάτων. Θα μάθει επίσης να είναι διακριτικός και ευγενής

Πάντα όμως, όπως ανέφερα και παραπάνω δεν θα πρέπει να παραλείπει, με χαμόγελο, να ρωτάει για τις υπηρεσίες του τμήματος και να ευχαριστεί το πελάτη για τη παρουσία του εκεί.

Καθώς λοιπόν ένας νέος επαγγελματίας του χώρου, έχει περάσει 6-8 χρόνια στα παραπάνω τμήματα, αποκτώντας τις εμπειρίες που προανέφερα, θεωρώ πως θα έχει αποκτήσει γνώσεις και εμπειρία ώστε να τον εμπιστευτεί κανείς για μια ηγετική θέση, ώστε και αυτός με τη σειρά του να αρχίσει να ανεβαίνει τη σκάλα της ιεραρχίας

Φυσικά, θα το λέω συνέχεια έχοντας απαραίτητα την ανάλογη τουριστική παιδεία που ευτυχώς στη χώρα μας παρέχεται από αξιόλογες σχολές.

Τέλος, στέλνω ένα μήνυμα στα νέα φιλόδοξα παιδιά Δυσκολίες θα υπάρχουν πάντα Μη σταματάτε να κυνηγάτε τα όνειρα σας

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΗ πορεία του F&B Manager
Next Article Τα 11+1 πιο δημοφιλή παράπονα στα ξενοδοχεία
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Ανεκπαίδευτο προσωπικό. Πόσο σύντομα το ”οσμίζεται” ο πελάτης

By Vassilios Canellos

Σχεδιάζοντας ένα πρόγραμμα σύστασης εργαζομένων

By Vassilios Canellos

Έλλειψη προσωπικού και αναδιάρθρωση πρακτικών ηγεσίας.

By Greg Michopoulos

Eργασιακή εξουθένωσης (Employee Burnout)

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Vassilios Canellos

Αποτελεσματική εκπαίδευση των νεαρών

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vera Tsolaridou

5 αποδοτικοί τρόποι διατήρησης των υπαλλήλων

By Paraskevi Labropoulou

Δίνουμε προτεραιότητα στο αίσθημα ασφάλειας του προσωπικού μας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.