• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ψαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ
symboules-gia-texnites-tou-kafe

Ψαγμένες συμβουλές για τεχνίτες του καφέ

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Υπάρχουν πολλές συμβουλές για ανερχόμενους και πολλά υποσχόμενους barista και γενικά ανθρώπους που εργάζονται στον τομέα της απόλαυσης που μπορεί να δώσει ένας καφές. Εμείς επιλέξαμε κάποιες από αυτές για να τις μοιραστούμε μαζί σας.

Γνώρισε το προϊόν και πειραματίσου!
Υπάρχει κάτι πιο απογοητευτικό από το να πηγαίνετε σε ένα Cafe, ζητώντας από το σερβιτόρο να σας προτείνει κάτι το οποίο τελικά ήταν χάλια; Δεν μιλάμε οτι σαν προϊόν δεν ήταν καλό αλλά οτι δεν είχε καμία σχέση με αυτό που περιγράψατε οτι σας αρέσει.

Το να προτείνεις έναν καφέ δείχνει απλό αλλά τελικά δεν είναι καθόλου έτσι. Πρέπει να έχεις την ικανότητα να αντιληφθείς τι περιμένει ο άλλος όταν σου ζητάει να του προτείνεις κάτι διαφορετικό. Αν για παράδειγμα πίνει συνήθως έναν Caramel Latte δεν θα του προτείνεις Coretto Grappa.

Πειραματιστείτε με νέες συνταγές και συνδυασμούς γεύσης. Όταν κάνετε μια δημιουργία που νομίζετε ότι οι πελάτες θα αγαπήσουν, πείτε το στον υπεύθυνο σας. Βάλτε το σαν πρόταση ημέρας και δείτε πως θα πάει. Αν πάει καλά, τότε το ενσωματώνετε στον κατάλογο σας.

Μπορεί να είναι το Χαμόγελο ένα επιπλέον skill;
Μα ναι. Φυσικά και είναι skill όπως και για κάθε άλλο επάγγελμα στην παροχή υπηρεσιών.
Μπορείτε να φτιάξετε την ημέρα του πελάτη μόνο και μόνο χαμογελώντας και αλληλεπιδρώντας μαζί του με φιλικό τρόπο. Το χαμόγελο κάνει εντύπωση στους πελάτες, γεγονός που τους δημιουργεί την αίσθηση να θέλουν να επιστρέψουν στο μαγαζί σας. Αυτοί που επιστρέφουν αφήνουν χρήματα στον ιδιοκτήτη κι εσείς έχετε δουλειά. Δεν είναι λοιπόν απαραίτητη δεξιότητα;

Μια μελέτη του Cornell διαπίστωσε επίσης ότι το χαμόγελο οδηγεί σε περισσότερα φιλοδωρήματα. Σε αυτή τη μελέτη, οι σερβιτόροι και barista που υποδέχτηκαν τους πελάτες με πλατιά χαμόγελα έλαβαν 140% περισσότερα φιλοδωρήματα από τους σερβιτόρους που χαιρέτισαν τους πελάτες με χαμόγελα κλειστού τύπου. Αυτό που λέμε μειδίαμα. Γι αυτό λοιπόν Χαμογελάτε… ενισχύει την οικονομική σας κατάσταση.

Να ακούς προσεκτικά τον πελάτη
Η δουλειά ενός barista θα ήταν πολύ ευκολότερη αν ο κάθε πελάτης παράγγελνε έναν espresso ristretto. Αλίμονο όμως, αυτό είναι εξωπραγματικό και θα έκανε τη δουλειά βαρετή! Όταν οι πελάτες σας λένε περίπλοκες παραγγελίες ή κάνουν κάποια ειδικά αιτήματα, δώστε ιδιαίτερη προσοχή.
Επαναλάβετε τις παραγγελίες στους πελάτες για να εξασφαλίσετε την ακρίβεια των όσων ακούσατε. Αν και μπορεί να φαίνεται χρονοβόρο, η επαλήθευση των παραγγελιών θα σας γλυτώσει από σπατάλη πόρων και χρόνου. Αν λάβετε την παραγγελία εσφαλμένα,θα χρειαστεί περισσότερος χρόνος να την ξανακάνετε από το να την επαναλάβετε απλά. Έτσι δεν είναι;

Γίνετε πωλητές με έξυπνο τρόπο
Οι Barista είναι πωλητές εκτός από τεχνίτες του καφέ. Ο ιδιοκτήτης σας θα περιμένει να παίξετε τον ρόλο του πωλητή κάθε φορά που βάζει ένα καινούργιο προϊόν για διάθεση.

Μερικοί barista το βλέπουν αυτό σαν αγγαρεία αλλά δεν είναι έτσι. Φανταστείτε έναν συχνό πελάτη που περνάει καθημερινά από εσάς το πρωί για να πάρει το πακέτο του και να του πείτε.

“Γεια σας, έχουμε έναν νέο καφέ αυτή την εβδομάδα και σκέφτηκα ότι θα σας αρέσει, επειδή συνήθως παραγγέλνετε Latte με γάλα αμυγδάλου. Θέλετε να τον δοκιμάσετε σήμερα;”

“Γεια σας, έχουμε έναν νέο καφέ αυτή την εβδομάδα ο οποίος κοστίζει μόνο 3,99€ θα θέλατε να τον δοκιμάσετε;”

Βάλτε τη δική σας πινελιά
Πηγαίνετε λίγο μακρύτερα από τα καθιερωμένα, κάνοντας τους πελάτες να αισθάνονται ξεχωριστοί σε όλη τη διάρκεια της αλληλεπίδρασής τους με εσάς και την ομάδα σας.

Δώστε στους θαμώνες σας, ένα δωρεάν πράγμα μαζί με τον καφέ. Αν η καφετέρια σας κάνει αρτοσκευάσματα, δώστε στους αγαπημένους σας πελάτες ένα κρουασανάκι ή κάτι άλλο. Αν στέλνετε delivery και η παραγγελία περνάει ένα ποσό, βάλτε κάτι δώρο μέσα σε αυτή. Θα τους κάνει να λιώσουν.

Αν βλέπετε τους πελάτες να φωτογραφίζουν, ζητήστε τους να τους δημοσιεύσουν σε κοινωνικά μέσα και να επισημάνουν τον χώρο σας με γεωγραφικό tag ή κάποιο hashtag
Γράψτε μια σημείωση ή ένα σύμβολο (όπως ένα χαμογελαστό ανθρωπάκι) στα κύπελλα των πελατών σας για να γελάσουν. Μια μελέτη του Cornell διαπίστωσε ότι γράφοντας “ευχαριστώ” σε μια απόδειξη αυξήθηκαν τα φιλοδωρήματα από 15% έως 18%, ενώ ένα άλλο πείραμα αποκάλυψε ότι η ζωγραφιά ενός χαμόγελου σε ένα χάρτινο ποτήρι, αυξάνει τα φιλοδωρήματα κατά 18%.

Δεν είστε οπαδοί των emoticons;
Γράψτε ένα επίθετο πριν από το όνομα του πελάτη στο χάρτινο ποτήρι. Η χαμογελαστή Μαρία, ή γλυκιά Αννα, ο ένδοξος Αλέξανδρος.

Προσοχή μόνο μην χρησιμοποιήσετε επίθετα τα οποία μπορεί να δημιουργήσουν παρεξηγήσεις.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΓιατί οι κατηγορίες αστέρων ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες
Next Article Πως να βρεις και να προσλάβεις τον ιδανικό Bar Manager
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By John Protopapadakis

Angostura – Το ιδιότυπο branding που την ξεχώρισε

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

By Sofia Banagi

Πως να ανακάμψεις από τις δυσκολίες

By Vassilios Canellos

Γιατί καλοί υπάλληλοι αποτυγχάνουν όταν παίρνουν προαγωγή;

By Sofia Banagi

Αυτοπεποίθηση και αυτοεκτίμηση. Οι διαφορές;

By Vassilios Canellos

Mail Marketing προς το προσωπικό σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By Sofia Banagi

Η σημασία του Business Coaching στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
  • Restaurant Captain Job Description

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές
  • Πρότυπες συνταγές – Τι είναι;
  • Vintage Vacation – Η νέα τάση που ανεβαίνει
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.