• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Καινούργιοι Barista – Συμβουλές εργασίας
Καινούργιοι Barista

Καινούργιοι Barista – Συμβουλές εργασίας

Hellenic Hotels TeamBy Hellenic Hotels Team ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Καινούργιοι Barista ξεπετιούνται κάθε μέρα. Κάθε αρχή και δύσκολη. Ο Barista είναι μια δουλειά που θέλει ταχύτητα προσήλωση και γερά νεύρα. Εκπαιδεύστε την ψυχολογία σας όπως βελτιώνετε την τεχνική σας γιατί αυτά τα δύο πρέπει να αυξάνονται μαζί.

1. Χαλαρώστε

Ένα πράγμα που έχουμε δει είναι οτι οι καινόυργιοι barista, συχνά φρικάρουν επειδή ξεχνούν τις συνταγές που έμαθαν την προηγούμενη ημέρα της εκπαίδευσής τους. Βλέπουν τον άλλο παλιότερο barista να βγάζει πιο γρήγορα τις παραγγελίες του και σκέφτονται “είμαι αργός”. Χαλαρώστε, γιατί μόλις τα μάθετε όλα όσα χρειάζεστε, θα συνειδητοποιήσετε ότι τα περισσότερα πράγματα στη ζωή, μετά από λίγο καιρό γίνονται μηχανικά και θα αποκτήσετε ταχύτητα.

2. Μάθετε από τα λάθη σας

Θα κάνετε λάθη κι αυτό είναι αναπόφευκτο. Θα τραβήξετε τη μότα πριν να φουσκώσει το αφρόγαλα ή θα το αφήσετε παραπάνω και θα το κάψετε. Θα ρίξετε κάτω εκείνον τον latte που μόλις τελειώσατε από απροσεξία. Πάρτε τις στιγμές αυτές ως μια μαθησιακή εμπειρία, διότι ακόμα κι ο παλιός barista έχει κάνει πολλά λάθη έως το επίπεδο που έχει φτάσει τώρα. Αλλά το πιο σημαντικό είναι να μάθεις από αυτά τα λάθη και να καταλάβεις πού οφείλεται το κάθε λάθος ώστε να προχωρήσεις μπροστά.

3. Χαμογελάστε τους συναδέλφους σας

Όταν είστε νέοι στη δουλειά όλοι προσπαθούν να δουν αν είστε άξιος. Είναι εύκολο να φαίνεστε φοβισμένοι και νευρικοί και ίσως και ενοχλημένοι κάποιες φορές όταν οι άνθρωποι κοιτάζουν για να δουν αν είστε έτοιμοι με την παραγγελία που έχει καθυστερήσει. Παρόλα αυτά εσείς πρέπει να κάνετε μια συνειδητή προσπάθεια να χαμογελάσετε. Μην το παίρνετε τοις μετρητοίς. Χαμογέλα ακόμα κι όταν χάνει η μάνα το παιδί από δουλειά. Θα το εκτιμήσουν.

4. Δεν είναι Προσωπικά αυτά που συμβαίνουν

Αυτός ο κακός άνθρωπος θα έρθει μπροστά σας πετάξει τα χρήματά του και θα σας αγνοήσει όταν τον ρωτάτε , “μέτριο μου είπατε”; Η κυρία θα σας κοιτάξει από πάνω μέχρι κάτω και θα καταστήσει σαφές ότι είναι ενοχλημένη που τολμήσατε να μην ακούσετε την παραγγελία της και πρέπει να την ξαναπεί.
Δεν είστε εσείς αυτός που μισούν και ενοχλούνται, είναι ότι δεν είναι πολύ καλοί άνθρωποι γενικά στη ζωή και στους συνανθρώπους τους.

Οι καινούργιοι Barista, πολλές φορές το παίρνουμε προσωπικά. Μόλις συνειδητοποιήσουμε όμως οτι ότι δεν είναι έτσι, τότε η δουλειά μας θα γίνει πιο ευχάριστη. Όλοι δεν πρόκειται να είναι ωραίοι, και τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει τίποτα που μπορείτε πραγματικά να κάνετε για να το αλλάξετε αυτό. Χαμογελάστε και περάστε στον επόμενο.

6. Χρησιμοποιήστε τη δύναμη του νου

Πολλές φορές το περιβάλλον της δουλειάς δεν είναι καλό γιατί οι παλιότεροι υπάλληλοι είναι εριστικοί, γιατί οι πελάτες μας πιέζουν υπερβολικά. Μπορεί να μας εξαντλεί αυτό γιατί η δουλειά του Barista είναι δύσκολη και απαιτεί συγκέντρωση, αντοχή, διάρκεια και καθαρό μυαλό. Πολλές φορές μπορεί να μην θέλουμε να πάμε ξανά στη δουλειά. Εκεί πρέπει να επιστρατεύσετε τη δύναμη του νου. Θα πάτε, θα ξεκινήσετε τη βάρδια και θα σκέπτεστε σαν να τα βλέπετε ταινία. Σαν παρατηρητής. Δύσκολο στην αρχή αλλά όταν το επιτύχετε όλα θα αλλάξουν.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠως να μην οργανώσετε τη λίστα των κρασιών σας
Next Article Πως να προσλάβετε τον τέλειο Barista
Hellenic Hotels Team
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

Το Hellenic Hotels είναι ένα ηλεκτρονικό περιοδικό που συγκεντρώνει τα καλύτερα άρθρα στον τομέα του τουρισμού. Η ομάδα μας ψάχνει στο διαδίκτυο και μοιράζεται θέματα που ενδιαφέρουν άμεσα τους αναγνώστες. Επιλέγουμε ιστορίες με αυθεντικότητα και πάθος. Πιστεύουμε στην καλή θέληση πιστεύουμε στους καλούς ανθρώπους και μοιραζόμαστε τις ιστορίες τους, προκειμένου η φωνή τους, να ταξιδέψει ακόμα παραπέρα.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Sofia Banagi

Πως να μειώσω το άγχος;

By John Protopapadakis

Δεν κοστίζει τίποτα να δείξεις ότι νοιάζεσαι

By Sofia Banagi

Career Coaching: Τι είναι;

By Sofia Banagi

Πως σαμποτάρεις τον εαυτό σου;

By Sofia Banagi

Πώς να πουλήσεις τον εαυτό σου σε μια συνέντευξη;

By Sofia Banagi

Business coaching είτε ηγείσαι του εαυτού σου, είτε μιας επιχείρησης!

By Sofia Banagi

Behavioral business coaching – πως βοηθάει;

By Sofia Banagi

Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;

By Sofia Banagi

5 Life coaching Συμβουλές

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.