Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Stay Interview – Τι είναι και ποια η σημασία του;
stay-interview

Stay Interview – Τι είναι και ποια η σημασία του;

Gregory MichopoulosBy Gregory Michopoulos ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 3 Mins Read

Το stay interview είναι μια συνέντευξη παραμονής. Είναι μια συνομιλία μεταξύ ενός υπαλλήλου και του διευθυντή του με στόχο την κατανόηση του επιπέδου ικανοποίησης από την εργασία του εργαζομένου και τον εντοπισμό παραγόντων που συμβάλλουν στη δέσμευση του στην εταιρεία.

Το stay interview είναι πολύ σημαντικό και μπορεί να μειώσει ή να ανακόψει τον ρυθμό της παραίτησης των υπαλλήλων. Πραγματοποιούνται για να βοηθήσουν τους διευθυντές να κατανοήσουν γιατί οι εργαζόμενοι μένουν και τι είναι αυτό που μπορεί να τους κάνει να φύγουν.

Σε μια αποτελεσματική συνέντευξη παραμονής, οι διευθυντές θέτουν καθαρές, δομημένες ερωτήσεις με άτυπο και συνομιλητικό τρόπο.

Ακολουθούν ορισμένες ερωτήσεις που μπορείτε να σκεφτείτε να κάνετε κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης διαμονής:

Ανοίγοντας τη συνέντευξη μια καλή αρχή θα ήταν:

Θα ήθελα να έχω μια ανεπίσημη συζήτηση μαζί σου για να μάθω πώς πήγε η δουλειά, ώστε να μπορώ να κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ για να σε υποστηρίξω εσένα και την ομάδα γενικότερα ως προϊστάμενος, ιδιαίτερα σε θέματα που βρίσκονται κάτω από τον έλεγχό μου.

stay-interview-with-staff

Ερωτήσεις

Θα πρέπει να χρησιμοποιείτε ερωτήσεις ανοιχτού τύπου. Ερωτήσεις δηλαδή που δεν μπορούν να απαντηθούν με ένα ναι ή ένα όχι. Σκοπό έχουν να αντλήσουν ιδέες από τον υπάλληλο σχετικά με το πώς εσείς και η εταιρεία μπορείτε να τον διατηρήσετε.

  • Τι σου αρέσει όταν έρχεσαι στη δουλειά κάθε μέρα;
  • Τι σε ενοχλεί στην καθημερινότητα σου μέσα στη δουλειά;
  • Αν μπορούσες να αλλάξεις κάτι στη δουλειά, ποιο θα ήταν αυτό;
  • Τι θα έκανε τη δουλειά σου πιο ευχάριστη;
  • Έχεις κάποια πράγματα που δεν αξιοποιήσαμε από σένα;
  • Τι θα ήθελες να μάθεις πάνω στη δουλειά και δεν είχες την ευκαιρία ή τον χρόνο;
  • Τι μπορώ να κάνω για να σε υποστηρίξω στο έργο σου και δεν το έκανα;
  • Σκέφτηκες να φύγεις από εμάς; Πότε; Τι σου πυροδότησε αυτή την ιδέα;
  • Αισθάνεσαι οτι αναγνωρίσαμε το έργο σου ή θεωρείς οτι δεν πήρες την ανάλογη επιβράβευση;
  • Είναι η επικοινωνία μέσα στη δουλειά επαρκής;
  • Υπάρχει κάτι που θα έπρεπε να κάνουμε σαν εταιρεία και δεν το κάνουμε;
  • Θα σύστηνες την εταιρεία σε κάποιον φίλο σου που ψάχνει δουλειά;
Μπορεί να σας αρέσει:  Γιατί υπάρχει έλλειψη προσωπικού στον τουρισμό;

Κλείσιμο της συνέντευξης

Για να κλείσετε τη συνέντευξη παραμονής, συνοψίστε τους βασικούς λόγους που έδωσε ο υπάλληλος για την παραμονή ή την πιθανή αποχώρηση του.

Παράδειγμα τέτοιου κλεισίματος:

Επίτρεψε μου να συνοψίσω όσα άκουσα να λες σχετικά με τους λόγους για τους οποίους παραμένεις στην εταιρεία καθώς και για τους λόγους που έχεις σκεφτεί να φύγεις. Εκτιμώ που μοιράζεσαι τις σκέψεις σου μαζί μου σήμερα. Δεσμεύομαι να κάνω ό,τι μπορώ για να ικανοποιήσω τα περισσότερα από αυτά.

Τι πρέπει να κάνετε μετά από αυτά τα stay interview;

Ψάξε για μοτίβα και τάσεις. Εντοπίζετε κάποιους επαναλαμβανόμενους λόγους για τους οποίους οι εργαζόμενοι μένουν ή φεύγουν; Προσδιορίστε τους. Αυτό θα σας βοηθήσει να βρείτε τρόπους να ενισχύσετε τους θετικούς και να μειώσετε τους αρνητικούς παράγοντες.

Αναλάβετε δράση!  Οι συνεντεύξεις παραμονής μπορεί να είναι καθοριστικές για να διατηρήσετε τους υπαλλήλους σας χαρούμενους. Αλλά μόνο αν αυτά που ακούτε τα μετατρέψετε σε πράξεις. Αν απλά ακούτε το αποτέλεσμα θα είναι χειρότερο από το να μην τους ακούγατε καθόλου.

Σε μια εποχή όπου ένα σημαντικό μέρος του εργατικού δυναμικού σκέφτεται να εγκαταλείψει την εταιρεία του, η ενδελεχής εξέταση της αφοσίωσης και της ικανοποίησης των εργαζομένων σας θα πρέπει να είναι προτεραιότητα.
Μια συνέντευξη παραμονής μπορεί να είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για να μάθετε γιατί μένουν οι υπάλληλοί σας και πού μπορείτε να βελτιωθείτε ως εταιρεία. Σας προτείνουμε να αρχίσετε να το χρησιμοποιείτε το συντομότερο γιατί τα stay interview είναι πολυτιμότερα από τα exit interview.

Image by Drazen Zigic on Freepik, Image by katemangostar on Freepik

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticlePrivate dining – Τι είναι;
Next Article Η αυτοπεποίθηση μπορεί να κατακτηθεί και να διδαχθεί
Gregory Michopoulos
  • Facebook

Ο Γρηγόρης Μιχόπουλος είναι Restaurant Consultant με τουριστικές σπουδές στην Ελλάδα και ΜΒΑ από το Schiller International University της Florida. Μοιράζει τον χρόνο του ανάμεσα στις Η.Π.Α. και στην Ελλάδα κάνοντας consulting σε αυτόνομα εστιατόρια και αλυσίδες γρήγορης εστίασης. Βρίσκεται κάτι λιγότερο από 20 χρόνια στον χώρο των τροφίμων και ποτών και του αρέσει να δημιουργεί περιεχόμενο που αφορά τις τάσεις που θα διαμορφωθούν στο άμεσο μέλλον στην εστίαση.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

7 Mins Read

Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

4 Mins Read

Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία

4 Mins Read

Σημάδια που σου λένε να αλλάξεις δουλειά

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

6 Mins Read

Η κακή διοίκηση αυξάνει το εργατικό κόστος

4 Mins Read

Δεν σας απαντούν οι εταιρείες που στείλατε βιογραφικό; Τι τρέχει;

5 Mins Read

Πώς να προσελκύσεις καλό προσωπικό στην επιχείρηση;

2 Mins Read

Πώς χειριζόμαστε τον πελάτη που βρίζει υπάλληλό μας;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
  • Οι Προκλήσεις των εργαζομένων στα ξενοδοχεία
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.