Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;
skimpflation-ti-einai-kai-pos-epirreazei-tin-eksypiretisi

Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 3 Mins Read

Ένας νέος όρος που έχει προκύψει τον τελευταίο καιρό είναι το skimpflation (δεν πρέπει να ταυτίζεται με το shrinkflation, που είναι η συρρίκνωση της συσκευασίας, αντί της αύξησης της τιμής), το οποίο έχει αρνητικές επιπτώσεις στην εξυπηρέτηση του πελάτη.

Το skimpflation (σύντμηση του skimp, «τσιγγουνιά» και του inflation, «πληθωρισμός») προέκυψε πρόσφατα κατά τη διάρκεια ενός podcast, για να περιγράψει το εκρηκτικό μείγμα που συνθέτουν τα αυξημένα λειτουργικά κόστη και η έλλειψη εργατικών χεριών, που είναι απότοκο αυτού που αποκαλούμε «The Great Resignation» (η μεγάλη παραίτηση).

Σήμερα πολλοί υπάλληλοι ανά τον κόσμο παραιτούνται από τη δουλειά τους προς αναζήτηση άλλης εργασίας, πιο «ασφαλούς» (είναι σύνηθες, στο εξωτερικό, οι επιχειρήσεις να προσφέρουν πλέον καλύτερες αμοιβές, τουτέστιν το κόστος αυξάνεται, προκειμένου να προσελκύσουν προσωπικό).

Ως εκ τούτου οι επιχειρήσεις αναγκάζονται, προκειμένου να μην αυξήσουν τις τιμές και καταστούν λιγότερο ανταγωνιστικές, να κάνουν εκπτώσεις (skimp) στην ποιότητα και την εξυπηρέτηση.

Για παράδειγμα, οι αεροπορικές εταιρείες μειώνουν, στα μεγάλα ταξίδια, τον αριθμό των αεροσυνοδών, τα υποστελεχωμένα call centers των εταιρειών αδυνατούν να απαντήσουν έγκαιρα σε όλες τις κλήσεις, ενώ εστιατόρια και ξενοδοχεία γίνονται αποδέκτες παραπόνων καθώς η αναμονή εκνευρίζει τους πελάτες.

Πώς θα πρέπει να διαχειριστούν οι εταιρείες το skimpflation

Ο πελάτης επισκέπτεται το εστιατόριο ξενοδοχείου για να πάρει πρωινό. Υπήρξε ουρά, αν και υπήρχαν ορισμένα άδεια τραπέζια. Όταν ρώτησε τον μάνατζερ, γιατί δεν κάθεται κανείς στα άδεια τραπέζια, αυτός, αφού ζήτησε συγγνώμη, παραδέχθηκε ότι ελλείψει εργατικών χεριών έπρεπε να «παροπλίσει» ορισμένα τραπέζια.

Όπως δήλωσε: είναι προτιμότερο αυτό, από το να παρέχω φτωχή εξυπηρέτηση. Ωστόσο, τον διαβεβαίωσε ότι, αν περίμενε, θα καθόταν μέσα σε 10 λεπτά. Πράγματι ο πελάτης έκατσε πριν ακόμη συμπληρωθούν τα 10 λεπτά.
Ο μάνατζερ έπραξε αυτό που έπρεπε να κάνει ο καθένας που σέβεται τον εαυτό του και την επιχείρησή του. Ήταν ειλικρινής (κάτι που αγαπούν οι πελάτες), χωρίς πολλές δικαιολογίες, αλλά και συνεπής στην υπόσχεσή του (ο πελάτης έκατσε στα οκτώ λεπτά, νωρίτερα από ό,τι του είπε).

Μπορεί να σας αρέσει:  Πόσο σημαντική είναι η ικανοποίηση των πελατών στην εστίαση;

Πάνω από όλα όμως δεν ήθελε να «επιμολύνει» την εξυπηρέτηση. Γι’ αυτόν, η παροχή άρτιας εξυπηρέτησης ήταν πιο σημαντική από την εξυπηρέτηση περισσοτέρων πελατών (με χαμηλότερα εργατικά κόστη, ελέω περιορισμένων εργατικών χεριών). Αν άνοιγε όλο το εστιατόριο, θα αδυνατούσε να προσφέρει το υψηλό επίπεδο για το οποίο φημιζόταν και θα γινόταν αποδέκτης πολλών παραπόνων για το service.

Σε αυτή την περίπτωση, οι περισσότεροι πελάτες θα δείξουν κατανόηση και θα εκτιμήσουν τις προσπάθειες της επιχείρησης (πόσο μάλλον αν έχει τοποθετηθεί και μια ταμπέλα στη βιτρίνα, που θα «προϊδεάσει» τους πελάτες για το τι να περιμένουν).

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΑνοίξαμε και σας περιμένουμε !
Next Article Τεχνολογικά trends που θα υιοθετηθούν το 2023 στην εστίαση
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή

2 Mins Read

Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;

3 Mins Read

Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι

5 Mins Read

Κατηγορίες ανικανοποίητων πελατών

2 Mins Read

Γιατί οι πελάτες του ξενοδοχείου δεν παραπονούνται;

3 Mins Read

Εταιρικό Branding προσέλκυση επαγγελματιών φιλοξενίας

2 Mins Read

10 πιο διαδεδομένοι μύθοι στο Customer service

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

2 Mins Read

Το τουριστικό demarketing της Νορβηγίας

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.