• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων
Ritz-Carlton

Ritz-Carlton. Ο κανόνας των 2.000 δολαρίων

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΑ

Ο Horst Schulze, συνιδρυτής και μετέπειτα CEO των Ritz-Carlton, είχε κάνει την ανάλυσή του: η μέση ηλικία του επισκέπτη ήταν τα 43 χρόνια, κάτι που μεταφραζόταν σε δυνατότητα ταξιδιών για άλλα 30 χρόνια. Γνώριζε επίσης πόσα ξοδεύει ημερησίως ο μέσος επισκέπτης των Ritz-Carlton, αλλά και πόσες μέρες διέμενε στο ξενοδοχείο.

Σε βάθος χρόνου ο μέσος επισκέπτης αποφέρει στην εταιρεία $200.000, νούμερο πάρα πολύ υψηλό για να αγνοηθεί. Ηταν διατεθειμένος να κάνει οτιδήποτε προκειμένου αυτά τα 200.000 δολάρια να μην χαθούν, να μην ξοδευτούν σε κάποιον ανταγωνιστή.

Τότε εμπνεύστηκε την ιδιότυπη (και ανήκουστη) πρακτική που θα άφηνε ιστορία και η οποία προκάλεσε ποικίλα σχόλια, ακόμα και… μηνύσεις: «κάθε υπάλληλος μπορεί να ξοδέψει μέχρι $2.000 για να ικανοποιήσει έναν δυσαρεστημένο επισκέπτη».

Όπως διαμήνυσε στα στελέχη του, όταν έχετε πρόβλημα, δεν θα πείτε ‘’μισό λεπτό να φωνάξω τον μάνατζερ’’, αλλά θα ζητήσετε συγγνώμη και θα επιληφθείτε προσωπικά του θέματος.
Ο υπάλληλος θα μπορούσε να κάνει τα πάντα για να κρατήσει τον επισκέπτη. Από εκείνη τη μέρα θα μπορούσε να ξοδέψει μέχρι $2.000 όταν είχε απέναντί του έναν επισκέπτη που εξέφραζε ένα παράπονο, όπως όταν αναφέρει στον υπάλληλο ότι δεν κοιμήθηκε καλά το βράδυ γιατί είχε θόρυβο από το δρόμο. Στην περίπτωση αυτή, ο υπάλληλος, αφού ζητήσει συγγνώμη, προσφέρεται να του πληρώσει το πρωινό ή να του στείλει στο δωμάτιο ένα καλάθι με καλούδια…

Ένα moment of misery είχε γίνει, με συνοπτικές διαδικασίες, moment of magic, με τους επισκέπτες να μένουν στήλη άλατος και την πιστότητά τους να ενισχύεται περαιτέρω. Δεν είναι τυχαίο ότι ο Schulze ήταν για χρόνια αποδέκτης επιστολών από ενθουσιασμένους επισκέπτες που εξυμνούσαν αυτή την πρωτοβουλία του προσωπικού.

Για την ιστορία, όλα αυτά τα χρόνια που η πρακτική είναι σε ισχύ, κανένα μέλος του προσωπικού δεν έχει ξοδέψει μονομιάς τα $2.000…

Εξάλλου, οι μικρές πράξεις έχουν μεγαλύτερη αξία…

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΠώς να γίνεις ο καλύτερος σύμμαχος σου;
Next Article Πώς θα βελτιώσουμε την παραγωγικότητα του εστιατορίου;
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By John Protopapadakis

Customer service – 9 κυρίαρχες τάσεις

By John Protopapadakis

Repeaters – Αξία ανεκτίμητη ή μήπως όχι;

By John Protopapadakis

5 λόγοι γιατί ”ο πελάτης δεν έχει πάντα δίκιο”

By Vassilios Canellos

Πως ξεχωρίζει ο καλός σερβιτόρος από τη μάζα;

By John Protopapadakis

Γιατί το να είσαι αγενής στον σερβιτόρο είναι κακή “στρατηγική”

By John Protopapadakis

8 πράγματα που οι πελάτες σου θα ήθελαν να ξέρεις γι’ αυτούς

By John Protopapadakis

Εύκολοι τρόποι για να ξεχωρίσετε από τη μάζα

By John Protopapadakis

Skimpflation. Τι είναι και πώς επηρεάζει;

By John Protopapadakis

Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.