• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ΟΤΑ σε πιστούς
Οι πελάτες ΟΤΑ

Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ΟΤΑ σε πιστούς

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Οι πελάτες ΟΤΑ είναι αυτοί που προέρχονται από πλατφόρμες ηλεκτρονικής κράτησης ξενοδοχείων. Online Travel Agents.

Κάθε κατάλυμα που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους ώστε να μετατρέψει τους επισκέπτες που έρχονται από ΟΤΑs (σ.σ. σύμφωνα με έρευνες, το 37% των χρηστών επιλέγει κάποιον ΟΤΑ, όπως Booking, επειδή «εμπιστεύεται τη μάρκα») σε πιστούς πελάτες, προκειμένου, για λόγους που είναι προφανείς, την επόμενη φορά να κλείσουν απευθείας.

Πώς θα μπορούσε όμως ένα ξενοδοχείο να το επιτύχει αυτό; Πρώτα από όλα, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: αν η εμπειρία που βιώσει ο επισκέπτης είναι μέτρια ή απλώς καλή, τότε μάλλον δεν θα έχετε δεύτερη ευκαιρία. Φροντίστε λοιπόν να ξεπεράσετε τις προσδοκίες του και να δημιουργήσετε μία wow εμπειρία.

Κατόπιν, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Αξιοποιήστε τις πληροφορίες που έχετε. Χρησιμοποιήστε ευρέως το όνομά του, τοποθετήστε μια thank-you card στο δωμάτιο, μελετήστε τις προτιμήσεις του.
  • Παροτρύνετέ τον, ως front desk μάνατζερ, να επικοινωνήσει μαζί σας για να του δώσετε το ίδιο δωμάτιο (αν του άρεσε) ή κάποιο άλλο.
  • Yιοθετήστε ευέλικτες πολιτικές ακυρώσεων, προσφέρετε καλύτερες τιμές, amenities (π.χ. late check-out) ή exclusive discounts, αν κλείσουν απευθείας (ενθυμίστε το όταν κάνουν check-out).
  • Αλληλοεπιδράστε στα social media. Απαντήστε σε κριτικές και σχόλια, ευχαριστήστε τους όταν ανεβάζουν φωτογραφίες από το ξενοδοχείο.
  • Κρατήστε επαφή. Στείλτε mail, όχι απαραίτητα προωθητικά.
  • Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας (SEO – με ‘’δυνατά’’ call-to-action buttons), ώστε να εμφανίζεστε όσο πιο ψηλά γίνεται.
  • Συμπεριλάβετε στο site reviews ή widgets.
  • Καθιερώστε loyalty programs.
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleCatering menu – Πως να δημιουργήσετε ένα μενού για εκδήλωση
Next Article Λάθη που κάνουν τα εστιατόρια και πρέπει να αποφεύγονται
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Η επαυξημένη πραγματικότητα στα ξενοδοχεία

By Vassilios Canellos

Search Engine Optimization για ξενοδοχεία

By John Protopapadakis

Influencers και brand ambassadors. Σε τι διαφέρουν;

By Greg Michopoulos

Social Media και η επιχείρηση σας

By Vassilios Canellos

Πως συμβάλλει στο μάρκετινγκ το blog του ξενοδοχείου;

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

4 τρόποι για να εντοπίσετε fake κριτικές στο TripAdvisor

By John Protopapadakis

Πώς οι κριτικές των επισκεπτών ωφελούν το προσωπικό σας

By Hellenic Hotels Team

Γιατί η δημιουργία ενός Blog βοηθάει την επιχείρηση;

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
  • Η δέσμευση των εργαζομένων επηρεάζει την εταιρεία

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Ιστοσελίδα Ξενοδοχείου Πως πρέπει να είναι;
  • Γιατί οι πελάτες γίνονται συχνά παράλογοι
  • Private dining – Τι είναι;
  • Πως να μειώσω το άγχος;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.