Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ΟΤΑ σε πιστούς
Οι πελάτες ΟΤΑ

Πώς να μετατρέψετε τους πελάτες ΟΤΑ σε πιστούς

John ProtopapadakisBy John Protopapadakis ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΚΤΥΑ 2 Mins Read

Οι πελάτες ΟΤΑ είναι αυτοί που προέρχονται από πλατφόρμες ηλεκτρονικής κράτησης ξενοδοχείων. Online Travel Agents.

Κάθε κατάλυμα που σέβεται τον εαυτό του θα πρέπει να αναζητήσει τρόπους ώστε να μετατρέψει τους επισκέπτες που έρχονται από ΟΤΑs (σ.σ. σύμφωνα με έρευνες, το 37% των χρηστών επιλέγει κάποιον ΟΤΑ, όπως Booking, επειδή «εμπιστεύεται τη μάρκα») σε πιστούς πελάτες, προκειμένου, για λόγους που είναι προφανείς, την επόμενη φορά να κλείσουν απευθείας.

Πώς θα μπορούσε όμως ένα ξενοδοχείο να το επιτύχει αυτό; Πρώτα από όλα, ας ξεκινήσουμε από τα βασικά: αν η εμπειρία που βιώσει ο επισκέπτης είναι μέτρια ή απλώς καλή, τότε μάλλον δεν θα έχετε δεύτερη ευκαιρία. Φροντίστε λοιπόν να ξεπεράσετε τις προσδοκίες του και να δημιουργήσετε μία wow εμπειρία.

Κατόπιν, μπορείτε να κάνετε τα εξής:

  • Αξιοποιήστε τις πληροφορίες που έχετε. Χρησιμοποιήστε ευρέως το όνομά του, τοποθετήστε μια thank-you card στο δωμάτιο, μελετήστε τις προτιμήσεις του.
  • Παροτρύνετέ τον, ως front desk μάνατζερ, να επικοινωνήσει μαζί σας για να του δώσετε το ίδιο δωμάτιο (αν του άρεσε) ή κάποιο άλλο.
  • Yιοθετήστε ευέλικτες πολιτικές ακυρώσεων, προσφέρετε καλύτερες τιμές, amenities (π.χ. late check-out) ή exclusive discounts, αν κλείσουν απευθείας (ενθυμίστε το όταν κάνουν check-out).
  • Αλληλοεπιδράστε στα social media. Απαντήστε σε κριτικές και σχόλια, ευχαριστήστε τους όταν ανεβάζουν φωτογραφίες από το ξενοδοχείο.
  • Κρατήστε επαφή. Στείλτε mail, όχι απαραίτητα προωθητικά.
  • Βελτιστοποιήστε την ιστοσελίδα σας (SEO – με ‘’δυνατά’’ call-to-action buttons), ώστε να εμφανίζεστε όσο πιο ψηλά γίνεται.
  • Συμπεριλάβετε στο site reviews ή widgets.
  • Καθιερώστε loyalty programs.
Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΕπειδή μόνο το καλό φαγητό δεν φθάνει
Next Article Λάθη που κάνουν τα εστιατόρια και πρέπει να αποφεύγονται
John Protopapadakis
  • Website
  • Facebook
  • X (Twitter)
  • LinkedIn

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής, εισηγητής σεμιναρίων και εκπαιδευτής προσωπικού ξενοδοχείων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, σε Le Monde, IST, New York και Mediterranean. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr και του Traveldailynews.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

4 Mins Read

Instagram Worthy – Πως να γίνουν τα ξενοδοχεία τέτοια;

4 Mins Read

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου χρειάζεται ανανέωση;

4 Mins Read

Newsletter για Εστιατόρια και Μπαρ

4 Mins Read

Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλάξαν τη φιλοξενία

6 Mins Read

Hotel email marketing

9 Mins Read

Το προφίλ στο Linkedin μπορεί να σας εκτοξεύσει

3 Mins Read

Το TikTok ως μηχανή αναζήτησης για προορισμούς

3 Mins Read

Πώς θα προστατευτείτε από χάκερς στο ξενοδοχείο;

3 Mins Read

Οι Δημόσιες Σχέσεις και 5 διαδεδομένοι μύθοι

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.