Close Menu
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook X (Twitter) LinkedIn
Facebook X (Twitter) LinkedIn
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022
σεζόν 2022

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ 3 Mins Read

Σεζόν 2022. Η ζήτηση για προσωπικό στην εστίαση και τον τουρισμό, αυξάνεται σταθερά παντού. Οι εργοδότες αναμένουν ότι ο ρυθμός προσλήψεων θα παραμείνει θετικός το 2022. Οι εργοδότες στον τομέα της φιλοξενίας ανέφεραν οτι αναμένουν αύξηση στις προοπτικές του κλάδου το επόμενο έτος έως +25%, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν πρόθεση να ξοδέψουν σε τουρισμό και αναψυχή.

Καθώς οι έντονες ελλείψεις καταρτισμένων υπαλλήλων συνεχίζουν να κλιμακώνονται, η βιομηχανία της αναψυχής και της φιλοξενίας αναζητεί τρόπους για να προσελκύσει υποψηφίους που θα καλύψουν τις απαιτούμενες θέσεις. Ο κλάδος βλέπει μια δραματική αύξηση των αναγκών σε ειδικευμένους εργαζομένους .

Το επάγγελμα καθημερινά χάνει από τη αίγλη του και δυστυχώς φτάνει να απαρτίζεται από “περαστικούς ” υπαλλήλους οι οποίοι απλά επιθυμούν να συνδυάσουν μια εποχιακή εργασία, με ταυτόχρονες διακοπές σε έναν τουριστικό προορισμό.
Αυτή η κατηγορία εργαζομένων δεν έχει δυστυχώς την κουλτούρα, την παιδεία και στο σύνολο της τη φιλοσοφία της φιλοξενίας που παρατηρώ να χάνεται από χρόνο σε χρόνο. Μια επαγγελματική κουλτούρα που επίπονα προσπαθούσαν να μεταλαμπαδεύσουν οι Τουριστικές σχολές του παρελθόντος.

Ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων καταρτισμένων υπαλλήλων είναι φανερά πιο απαιτητικό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που η προσφορά εργατικού δυναμικού ξεπερνούσε κατά πολύ τη ζήτηση.

Για τους διευθυντές προσωπικού, η επιδίωξη απόκτησης ταλέντων είναι πιο δύσκολη και ανταγωνιστική από ποτέ. Για να προσελκύσουν τους πιο καλούς υπαλλήλους, εργοδότες και διευθυντές προσωπικού, θα πρέπει να αναπτύξουν μια ελκυστική εμπορική επωνυμία και να αποδείξουν ότι μπορούν να προσφέρουν ευελιξία στο πρόγραμμα εργασίας, επιλογές για καλύτερο συνδυασμό εργασίας και διαμονής, καθώς και ευκαιρίες για ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Μπορεί να σας αρέσει:  Αποθήκευση εξοπλισμού μετά το κλείσιμο του Ξενοδοχείου

Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες τέσσερις στους πέντε millennials θα άλλαζαν δουλειά για έναν ρόλο με την ίδια αμοιβή μεν, αλλά που θα πρόσφερε περισσότερες ευκαιρίες κατάρτισης και εξέλιξης. Την ίδια στιγμή, το 93% των millennials είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν δικό τους χρόνο και χρήμα για περαιτέρω εκπαίδευση μέσω διαδικτύου ή μέσω σεμιναρίων.

Καθώς γίνεται όλο και πιο δύσκολο να βρει κανείς κορυφαία ταλέντα, τώρα είναι η ώρα να προσλάβει έγκαιρα και στρατηγικά για να λύσει αυτήν την έλλειψη σε εθνικό επίπεδο για τη σεζόν 2022.

Εύρεση προσωπικού εγκαίρως λοιπόν. Με αυτόν τον τρόπο κατοχυρώνουμε τους ανθρώπους που είναι ελεύθεροι επαγγελματικά και βάσει αυτού του ανθρώπινου δυναμικού μπορούμε να προχωρήσουμε σε εκπαίδευση αυτών και των υπολοίπων, αλλά και καταμερισμό εργασιών.

Ας οργανωθούμε λοιπόν λαμβάνοντας υπόψιν τα νέα δεδομένα όπως αυτά διαμορφώνονται, προκειμένου να δείξουμε προσαρμοστικότητα και να ανταπεξέλθουμε.

Ας προετοιμαστούμε εγκαίρως, για μια χρονιά δυνατή σε όλα τα σημεία της και ας γίνουν τα τελευταία 2 χρόνια της πανδημίας παραδείγματα προς αποφυγήν σε πολλά επίπεδα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΈνα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας
Next Article Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

3 Mins Read

Mise en Place σε εστιατόρια & bar

3 Mins Read

Απλοί τρόποι ελέγχου αποθεμάτων σε μικρές επιχειρήσεις Bar

4 Mins Read

Μεγαλύτερη απόδοση του εστιατορίου χωρίς μεγαλύτερο κόστος

3 Mins Read

Μείωση λειτουργικού κόστους στην εστίαση

4 Mins Read

Γιατί οι κατηγορίες ξενοδοχείων δεν είναι οι ίδιες σε όλες τις χώρες

4 Mins Read

Πώς θα μετρήσουμε την παραγωγικότητα του εστιατορίου μας

8 Mins Read

Τύποι ηγεσίας και τα χαρακτηριστικά τους

4 Mins Read

Μην ξεχάσεις στην επιχείρηση να λάβεις υπόψιν το vibe

8 Mins Read

Αποθήκη εξοπλισμού – Πως να την οργανώσετε;

Εγγραφή στο Newsletter

Αν δεν λάβετε αμέσως το email επιβεβαίωσης, παρακαλούμε ελέγξτε τα ανεπιθύμητα.

Τέλεια...

Μην ξεχάσετε να ελέγξετε το email σας για να επιβεβαιώσετε τη διεύθυνση σας.

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
Feraspis
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
  • Η γλώσσα του σώματος στο τραπέζι
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Διαχείριση Φήμης Ξενοδοχείου στην Ψηφιακή Εποχή
  • Γιατί οι υπάλληλοι μεταπηδούν αλλού τόσο εύκολα;
  • Mise en Place σε εστιατόρια & bar
  • Φεύγουν οι πελάτες, τι φταίει;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook X (Twitter) LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2025 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.