• ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Facebook Twitter LinkedIn
Facebook Twitter Instagram
F&B Magazine
  • ΤΜΗΜΑΤΑ
    • ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟ
    • ΜΠΑΡ
    • ΚΑΦΕ
  • ΠΡΟΩΘΗΣΗ
    • ΚΡΙΤΙΚΕΣ
    • ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ
    • ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
    • ΔΙΚΤΥΑ
    • ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
  • ΑΝΘΡΩΠΟΣ
    • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
    • ΒΕΛΤΙΩΣΗ
    • ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
  • ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
    • ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ
    • HACCP
    • JOB DESCRIPTION
  • ΠΡΩΤΕΣ ΥΛΕΣ
    • ΣΥΝΤΑΓΕΣ
    • ΦΑΓΗΤΟ
    • ΚΡΑΣΙ
    • WINE PAIRING
    • ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΠΟΤΟΥ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
F&B Magazine
Αρχική » Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022
σεζόν 2022

Προετοιμασία για την επερχόμενη σεζόν 2022

Manos VardoulakisBy Manos Vardoulakis ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Σεζόν 2022. Η ζήτηση για προσωπικό στην εστίαση και τον τουρισμό, αυξάνεται σταθερά παντού. Οι εργοδότες αναμένουν ότι ο ρυθμός προσλήψεων θα παραμείνει θετικός το 2022. Οι εργοδότες στον τομέα της φιλοξενίας ανέφεραν οτι αναμένουν αύξηση στις προοπτικές του κλάδου το επόμενο έτος έως +25%, καθώς οι καταναλωτές δείχνουν πρόθεση να ξοδέψουν σε τουρισμό και αναψυχή.

Καθώς οι έντονες ελλείψεις καταρτισμένων υπαλλήλων συνεχίζουν να κλιμακώνονται, η βιομηχανία της αναψυχής και της φιλοξενίας αναζητεί τρόπους για να προσελκύσει υποψηφίους που θα καλύψουν τις απαιτούμενες θέσεις. Ο κλάδος βλέπει μια δραματική αύξηση των αναγκών σε ειδικευμένους εργαζομένους .

Το επάγγελμα καθημερινά χάνει από τη αίγλη του και δυστυχώς φτάνει να απαρτίζεται από “περαστικούς ” υπαλλήλους οι οποίοι απλά επιθυμούν να συνδυάσουν μια εποχιακή εργασία, με ταυτόχρονες διακοπές σε έναν τουριστικό προορισμό.
Αυτή η κατηγορία εργαζομένων δεν έχει δυστυχώς την κουλτούρα, την παιδεία και στο σύνολο της τη φιλοσοφία της φιλοξενίας που παρατηρώ να χάνεται από χρόνο σε χρόνο. Μια επαγγελματική κουλτούρα που επίπονα προσπαθούσαν να μεταλαμπαδεύσουν οι Τουριστικές σχολές του παρελθόντος.

Ένα μεγάλο μέρος των διαθέσιμων καταρτισμένων υπαλλήλων είναι φανερά πιο απαιτητικό σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια που η προσφορά εργατικού δυναμικού ξεπερνούσε κατά πολύ τη ζήτηση.

Για τους διευθυντές προσωπικού, η επιδίωξη απόκτησης ταλέντων είναι πιο δύσκολη και ανταγωνιστική από ποτέ. Για να προσελκύσουν τους πιο καλούς υπαλλήλους, εργοδότες και διευθυντές προσωπικού, θα πρέπει να αναπτύξουν μια ελκυστική εμπορική επωνυμία και να αποδείξουν ότι μπορούν να προσφέρουν ευελιξία στο πρόγραμμα εργασίας, επιλογές για καλύτερο συνδυασμό εργασίας και διαμονής, καθώς και ευκαιρίες για ανάπτυξη δεξιοτήτων.

Σύμφωνα με τελευταίες μελέτες τέσσερις στους πέντε millennials θα άλλαζαν δουλειά για έναν ρόλο με την ίδια αμοιβή μεν, αλλά που θα πρόσφερε περισσότερες ευκαιρίες κατάρτισης και εξέλιξης. Την ίδια στιγμή, το 93% των millennials είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν δικό τους χρόνο και χρήμα για περαιτέρω εκπαίδευση μέσω διαδικτύου ή μέσω σεμιναρίων.

Καθώς γίνεται όλο και πιο δύσκολο να βρει κανείς κορυφαία ταλέντα, τώρα είναι η ώρα να προσλάβει έγκαιρα και στρατηγικά για να λύσει αυτήν την έλλειψη σε εθνικό επίπεδο για τη σεζόν 2022.

Εύρεση προσωπικού εγκαίρως λοιπόν. Με αυτόν τον τρόπο κατοχυρώνουμε τους ανθρώπους που είναι ελεύθεροι επαγγελματικά και βάσει αυτού του ανθρώπινου δυναμικού μπορούμε να προχωρήσουμε σε εκπαίδευση αυτών και των υπολοίπων, αλλά και καταμερισμό εργασιών.

Ας οργανωθούμε λοιπόν λαμβάνοντας υπόψιν τα νέα δεδομένα όπως αυτά διαμορφώνονται, προκειμένου να δείξουμε προσαρμοστικότητα και να ανταπεξέλθουμε.

Ας προετοιμαστούμε εγκαίρως, για μια χρονιά δυνατή σε όλα τα σημεία της και ας γίνουν τα τελευταία 2 χρόνια της πανδημίας παραδείγματα προς αποφυγήν σε πολλά επίπεδα.

Share. Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email
Previous ArticleΈνα Μοναδικό Ξενοδοχείο-Ζυθοποιείο Για Τους Φανατικούς της Μπύρας
Next Article Είναι τα ερωτηματολόγια ο καλύτερος τρόπος για τη συλλογή πληροφοριών;
Manos Vardoulakis
  • LinkedIn

O Μάνος Βαρδουλάκης είναι έμπειρος F&B Manager με 20ετή εμπειρία σε επισιτιστικά τμήματα ξενοδοχείων και οργάνωση εστιατορίων. Διαθέτει πανεπιστημιακές σπουδές στον τουρισμό και εκπαίδευση στη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού. Την τρέχουσα περίοδο διατελεί ως F&B Manager σε Ξενοδοχειακές μονάδες 4* & 5* στην Ελληνική επικράτεια.

ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑ

By Vassilios Canellos

Γιατί κάποια εστιατόρια αποτυγχάνουν στον πρώτο χρόνο λειτουργίας;

By Vassilios Canellos

Ποιες τάσεις διαμορφώνονται στον κλάδο της φιλοξενίας;

By Vassilios Canellos

Πως να χτίσετε μια θετική εργασιακή κουλτούρα για τις ομάδες σας

By Vassilios Canellos

Intranet – Μια επένδυση που αποφέρει πολλαπλά κέρδη

By John Protopapadakis

Minibar, είναι κοντά ο θάνατος του;

By Vassilios Canellos

Τι είναι το Soft opening ενός εστιατορίου;

By Vassilios Canellos

Ανάλυση κόστους εστιατορίου – Οι 4 κύριες πηγές δαπανών

By Vassilios Canellos

Catering menu – Πως να δημιουργήσετε ένα μενού για εκδήλωση

By Vassilios Canellos

Σερβίρετε τη μπύρα στα σωστά ποτήρια

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn
  • WhatsApp
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
  • Παράπονα πελατών 5 χρήσιμες πρακτικές

Newsletter

Όλα τα άρθρα στα εισερχόμενα σας.

Ευχαριστούμε πολύ!

Δεν χρειάζεται κάτι άλλο από εσάς. Εμείς ρυθμίζουμε όλα τα υπόλοιπα. Αν δεν έρθει αμέσως email επιβεβαίωσης εγγραφής, ελέγξτε το spam folder. 

.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΒΙΒΛΙΟ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ABOUT

Το blog αυτό απευθύνεται στους ανθρώπους που στελεχώνουν την Τουριστική βιομηχανία και πιο συγκεκριμένα τον κλάδο του Food & Beverage. Περιέχει πρωτότυπο περιεχόμενο που αποτελεί την πνευματική ιδιοκτησία των συντελεστών. Παρόλο που δεν απαγορεύουμε την αναδημοσίευση, θα σας παρακαλούσαμε να χρησιμοποιείτε ενεργό σύνδεσμο προς το άρθρο για να έχετε την άδεια χρήσης των περιεχομένων.

ΠΡΟΣΦΑΤΑ
  • Μπακαλιάρος σκορδαλιά και επανάσταση
  • Vinsanto – Ο βασιλιάς των κρασιών της Σαντορίνης
  • Bellini – Πως δημιουργήθηκε;
  • Θέλεις να αλλάξεις αλλά τα παρατάς;
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
F&B Magazine
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp
  • ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΙ
  • Γράψε στο Blog
  • Όροι χρήσης
  • Πολιτική απορρήτου
© 2020 - 2023 Creative Ideas 💡 by Facenet PRO.

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.